BAM!quote:KKA kwam op voorsprong in de 2e minuut. Het werd 0-1 na een magnifieke combinatie door het midden. Zion Va'aknin was de doelpuntenmaker.
quote:
na 2 gruwelijke naaipartijen ja. Ik win er 2 en daarna verloor ik alles. Terecht of niet maar als dat team de laatste strohalm is dan is het snel afgelopen met je motivatie om door te gaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
1. het was voor mij ook beetje een laatste uitdaging
2. in mn eerste 3 wedstrijden 2 gruwelijke naaipartijen.. waarna ik gelukkig door stug volhouden weer de weg naar boven heb gevonden..
Bende gek, we gaan door totdat de spelers op zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
na 2 gruwelijke naaipartijen ja. Ik win er 2 en daarna verloor ik alles. Terecht of niet maar als dat team de laatste strohalm is dan is het snel afgelopen met je motivatie om door te gaan.
FUCK!quote:Vlaming-boys-speler Frederic Gil de la Cuesta gaf na 3 minuten het thuisteam een 1-0 voorsprong na een aanval over de rechterkant.
Als het team de strohalm is dan boeien de resultaten toch juist even niet? Gewoon rustig bouwen aan een familieteam wat (wel) presteert.. En ja, dat kost soms even tijd. Wie mooi wil zijn moet pijn lijdenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
na 2 gruwelijke naaipartijen ja. Ik win er 2 en daarna verloor ik alles. Terecht of niet maar als dat team de laatste strohalm is dan is het snel afgelopen met je motivatie om door te gaan.
ik vind het vanavond een beetje moeilijk in te schatten.. ik reken eigenlijk nergens op vandaag..quote:
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
Geen moeilijke avond zo...
48:49
A magnificent combination in the middle resulted in Mattheus's Norat Subirat putting the lead up to 3 - 0.
Naaisquote:Op zondag 23 januari 2011 21:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
Geen moeilijke avond zo...
48:49
A magnificent combination in the middle resulted in Mattheus's Norat Subirat putting the lead up to 3 - 0.
Dat mag jij zo doen.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Bende gek, we gaan door totdat de spelers op zijn
Zo zie ik het niet. Als het de laatste strohalm is dan wil ik wel resultaten zien. Ok kampioen worden hoeft niet maar verliezen van (imo) kansloze teams is de motivatie weg bij mij en dan kap ik er liever mee.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als het team de strohalm is dan boeien de resultaten toch juist even niet? Gewoon rustig bouwen aan een familieteam wat (wel) presteert.. En ja, dat kost soms even tijd. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden
Dankje!quote:
quote:Uit een strafschop vergrootte PRT de voorsprong naar 0-3. Bo Prent schoot onhoudbaar in de linkerbovenhoek.
quote:
Als je zo neer bent te slaan op de korte termijn is er altijd wel een periode dat je dan de brui er aan geeft.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat mag jij zo doen.
[..]
Zo zie ik het niet. Als het de laatste strohalm is dan wil ik wel resultaten zien. Ok kampioen worden hoeft niet maar verliezen van (imo) kansloze teams is de motivatie weg bij mij en dan kap ik er liever mee.
Wel als je al een tijdje met de gedachten loopt om te stoppen idd.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Als je zo neer bent te slaan op de korte termijn is er altijd wel een periode dat je dan de brui er aan geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |