gewoon eerst maar eens even de uitslag afwachtenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Imo was counter de beste geweest maar ik heb mn team nou eenmaal over gegeven aan jullie dus dan volg ik ook wat jullie denken dat t beste is.
Maar tussen passief en actief zit bij jou wel een wereld van verschilquote:Op zondag 23 januari 2011 20:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja anders was ik nog net zo passief als de vorige 2 a 3 weken.
was wel lekker rustig..quote:Op zondag 23 januari 2011 20:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja anders was ik nog net zo passief als de vorige 2 a 3 weken.
Ja want ik hou niet van afschuiven.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
aha.. die moeten we daar dus even op aanspreken..
Ik heb wel meerdere verschillen hoor.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar tussen passief en actief zit bij jou wel een wereld van verschilNiet erg verder hoor
Wel toepasselijk een vd Bosch aan de wilgen hangen.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb wel meerdere verschillen hoor.Ik was er all1 helemaal klaar mee en wilde mn team aan de wilgen hangen. Zo erg heb ik dat nog nooit gehad dus kan je flap er op aanspreken dat ik nou weer loop te spammen hier.
je geeft dan ook wel heel erg gemakkelijk op natuurlijk.. ik heb na speelronde 2 en 3 ook niet de handdoek gegooid..quote:Op zondag 23 januari 2011 20:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb wel meerdere verschillen hoor.Ik was er all1 helemaal klaar mee en wilde mn team aan de wilgen hangen. Zo erg heb ik dat nog nooit gehad dus kan je flap er op aanspreken dat ik nou weer loop te spammen hier.
Altijd de pinda de schuld gevenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo makkelijk héquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:55 schreef Habork het volgende:
0-1![]()
Het is weer een uitwedstrijd, succesverhaaltje tot nu toe dit seizoen.
Eindelijk. Heb hem al 3x op de tl gezetquote:Torsa FC biedt voor Kåre Gunnestad
Torsa FC bood 400 000 ¤ voor Kåre Gunnestad en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Deadline is 23-01-2011 22:01
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wel toepasselijk een vd Bosch aan de wilgen hangen.
Mja jij weet niet hoe ik dacht voor ik een familie team begon en daarnaast. Ik sta halverwegen het seizoen laatste en dat had jij dacht ik niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je geeft dan ook wel heel erg gemakkelijk op natuurlijk.. ik heb na speelronde 2 en 3 ook niet de handdoek gegooid..
quote:
1. het was voor mij ook beetje een laatste uitdagingquote:Op zondag 23 januari 2011 20:57 schreef Outpost76 het volgende:
Mja jij weet niet hoe ik dacht voor ik een familie team begon en daarnaast. Ik sta halverwegen het seizoen laatste en dat had jij dacht ik niet.
Fuckquote:00:01
Doordat de spelers van KKA de tegenstander onderschatten, speelden ze ver beneden hun kunnen.
Zou weleens heel naar uit kunnen pakken...ik zat zonder onderschatting als het goed is maar net boven zijn mid wegens PICquote:
Ah, daar was gemiste kans 2 al...quote:47:19
Menke Beynen had in de 47e minuut na een doorbraak op links nog een doelpunt kunnen toevoegen aan de score, maar trof slechts de paal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |