En dan zo een melding na 3+ minuten.quote:Kluitje kreeg een aantal goede mogelijkheden om op voorsprong te komen, vooral in de 3e minuut, toen Joakim Van den Bosch in het centrum alleen voor Gyz Petry kwam te staan, maar deze blokte het schot.
wat een activiteit ineens Possie.. het plezier in HT weer hervonden?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan zo een melding na 3+ minuten.
En het plezier in spammenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat een activiteit ineens Possie.. het plezier in HT weer hervonden?
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:44 schreef Gijs_ het volgende:
Eerste kans gemist, ik was al bang niks te missen in een helft!
Ah, dit is wel gunstig voor mijn counter!quote:45:00
K.Buffel had met 51 procent balbezit een veldoverwicht.
45:00
Op Twitter werd een ruststand van 0-1 gemeld.
Mja Flap is daar de oorzaak van.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat een activiteit ineens Possie.. het plezier in HT weer hervonden?
Je mist de 21e minuutquote:Op zondag 23 januari 2011 20:45 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz, Possie maar 48% bbz, maar wel de enige zichtbare kansen gehad
Whehe, inderdaadquote:Op zondag 23 januari 2011 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja Flap is daar de oorzaak van.
.
.
kwestie van hopen.. met minder bbz kun je natuurlijk ook gewoon winnen.. ook zonder counter..quote:Op zondag 23 januari 2011 20:45 schreef Flappekz het volgende:
Imo was counter de beste geweest maar ik heb mn team nou eenmaal over gegeven aan jullie dus dan volg ik ook wat jullie denken dat t beste is.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:45 schreef Flappekz het volgende:
aha.. die moeten we daar dus even op aanspreken..quote:Op zondag 23 januari 2011 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja Flap is daar de oorzaak van.
.
.
Met counter had je nog minder balbezit gehad...quote:Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Imo was counter de beste geweest maar ik heb mn team nou eenmaal over gegeven aan jullie dus dan volg ik ook wat jullie denken dat t beste is.
quote:De teams gingen met een 0-3 stand de rust in.
Deze helft was De Bulls met 60 procent het meest aan de bal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |