Volgend seizoen pas..quote:Op zondag 23 januari 2011 20:19 schreef Habork het volgende:
Wanneer begint er waarschijnlijk een nieuwe Fok! Cup? Dan kan me op tijd nog aanmelden. Over kwartier belangrijke wedstrijd.
Die begint aan het begin van ieder seizoen.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:19 schreef Habork het volgende:
Wanneer begint er waarschijnlijk een nieuwe Fok! Cup? Dan kan me op tijd nog aanmelden. Over kwartier belangrijke wedstrijd.
Ik begrijp dat de Fok!Cup op woensdagen gespeeld wordt (wanneer anders). Maar dan is het toch bekervoetbal voor sommigenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die begint aan het begin van ieder seizoen.
idemquote:Op zondag 23 januari 2011 20:25 schreef MrMoon het volgende:
hoi... lekker nog een half uur wachten..
De fok Cup begint ergens tussen week 5/7. Daardoor zijn de meeste ( omdat we nogal falen hier ) uit de bekerquote:Op zondag 23 januari 2011 20:24 schreef Habork het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de Fok!Cup op woensdagen gespeeld wordt (wanneer anders). Maar dan is het toch bekervoetbal voor sommigen
ik moet elke keer weer lachen als ik naar jouw lijst met gespeelde wedstrijden kijkquote:Op zondag 23 januari 2011 20:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hattrick #468: Gelukt! *O* en verder.
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
De fok Cup begint ergens tussen week 5/7. Daardoor zijn de meeste ( omdat we nogal falen hier ) uit de bekerZodoende kan de Cup altijd doorgaan.
Ah zo, herkenbaar verhaal. Aanmelden ga ik volgend seizoen zeker doenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
De fok Cup begint ergens tussen week 5/7. Daardoor zijn de meeste ( omdat we nogal falen hier ) uit de bekerZodoende kan de Cup altijd doorgaan.
Een half uur wachten op irc valt wel mee!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:25 schreef MrMoon het volgende:
hoi... lekker nog een half uur wachten..
Tegenstander mist penalty!quote:In de 28e minuut had K.Buffel een uitstekende mogelijkheid om op voorsprong te komen, want de scheidsrechter kende een strafschop toe, maar keeper Matti Karonen keek het schot van Felipe Dovalle naast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |