En wat heb jij in je leven bereikt?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef D.D.W. het volgende:
Wat een omhooggevallen nerdje, het is het eigenlijk niet eens waard in te gaan op het feit wat hij gezegd heeft over Facebook (en Hyves, ondanks dat ik Hyves wel zie afdwalen de komende tijd/jaren)
Blytes zal hoogstens in het lijstje komen van die andere 100'en gefaalde social network sites.
Al met al wel een leuk initiatief/projectje, maar hij kan beter zijn aandacht ergens anders op richten ben ik bang.
"Aaah, wat schattig. Koetsjie-koetjsie-koe".quote:Op maandag 24 januari 2011 10:24 schreef Tijn het volgende:
Ik vind het leuk. Zoals een kleuter die een tekening voor je heeft gemaakt.
Een symbolische euro. Over een jaar is Facebook immers toch geen cent meer waard.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Heeft Tim al een overnamebod gedaan op Facebook?
EN WAAR BLIJFT IE DANquote:Gelukt! Je ontvangt nu een mailtje met een activatie-link. Klik daarop om in te kunnen loggen.
NOG NIKSquote:Gelukt! Er is een nieuwe activate-link verstuurd naar je mail-adres!
Jij bent er zo een die Bill vroeger ook uitgelachen zou hebben. Toen die op zijn 16e met zijn miljarden-industrie begon. Nou, blijf vooral lachen, daar kom je verder mee.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:34 schreef GlowMouse het volgende:
Ha Ha. Bij Facebook/Hyves werken mensen met veel meer technische kennis. Een zestienjarige heeft niet eens de tijd om alleen al de hardware te beheren die Facebook of Hyves gebruikt.
Niet meer als de meeste nederlanders. Het ging mij meer om dat persbericht, vind het erg vreemd waarom dit door nu.nl is gepubliceerd want Blytes komt bij mij over als een hobby site(je) waar er een stuk meer van zijn maar je nooit iets van hoort.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:16 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
En wat heb jij in je leven bereikt?
quote:t slightly differs from the Dutch application, you need to download it apart:
Wat lul je nou voor onzin man, dit is achteraf de geschiedenisboeken invullen wat jij nu doetquote:Op maandag 24 januari 2011 12:49 schreef IHVK het volgende:
Niemand gaf Facebook een kans want myspace en friendster bestonden al.
Wil niet zeggen dat dit geslagen maar toch
dit dus. Pa is rijk en doet ff een goed praatje en denkt dat hij hiermee even net om de hoek-kijkende-puberzoon op de rode loper kan zettenquote:Op maandag 24 januari 2011 08:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik wilde me slechts bijzonder sarcastisch uitlaten.
Rijke ouders die hun ongetalenteerde kinderen toch in de..
Je weet dat ik 13 ben?quote:Op maandag 24 januari 2011 08:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Overtuigend man!![]()
Je bent gewoon al oud en uitgerangeerd, niet in staat je te meten aan een uitzonderlijk begaafde whizzkid als Van Elsloo.
![]()
quote:
Dat lijkt me vrijwel uitgesloten. Zelf heb ik op de site - toen hij eerder vandaag eindelijk wel een keer wilde laden - niet verder gekeken dan de vormgeving van de frontpage. Wat tweakers hebben dit wel gedaan en hun bevindingen lees je hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1443979/0quote:Op maandag 24 januari 2011 13:42 schreef Apotheose het volgende:
over een jaartje of 3 is ie helemaal doorgebroken met zn Blytesding... Zou wat zijn
Nou ja, ik vind Hyves, Twitter EN sinds kort Facebook eerst wel even genoeg van t goede. Snap eigenlijk zelf ook niet wat ik er nou doe...
En dan toch al developer op fok? Nice.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:45 schreef Faux. het volgende:
[..]
Goede site trouwens. Al de hele dag offline.
Zeker nicequote:
Waarom is dat vreemd?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:05 schreef Faux. het volgende:
Vreemd, de site is down maar ik kan nog wel naar blytes.nl pingen
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:05 schreef Faux. het volgende:
Vreemd, de site is down maar ik kan nog wel naar blytes.nl pingen
Ik dacht dat als de site down was je ook niet meer kan pingen. Maar dat blijkt dus van welquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:14 schreef Faux. het volgende:
Je kan elkaars foto's niet zien als je geen vrienden bent. Maar wat blijkt?
http://yfrog.com/h7dw0p
"beter dan Hyves en Facebook"
Is ondertussen gefixed geloof ik.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:14 schreef Faux. het volgende:
Je kan elkaars foto's niet zien als je geen vrienden bent. Maar wat blijkt?
http://yfrog.com/h7dw0p
"beter dan Hyves en Facebook"
Altijd weten wat er gebeurd met deze mooien intergratiequote:Nieuws-intergratie
Naast het nieuws in jouw persoonlijke vrienden-netwerk, toont Blytes.nl ook de laatste nieuws-artikelen van Nu.nl. Zo ben je altijd op de hoogte van wat er om je heen gebeurd!
Ik begin er in ieder geval niet meer aanquote:Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met blytes.nl
Slechtste overtuigendste verhaal ooit.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://fmjansen.nl/blog/archives/46
[..]
Goede marketingstrategie inderdaad. Extreem veel aandacht vestigen door gewaagde uitspraken om vervolgens een website op te leveren die de druk niet aan kan.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:02 schreef Faux. het volgende:
Het is nog steeds down
Goede zet: eerst iedereen naar het social network sturen om het daarna offline te gooien.
Niet vergeten te zeggen dat jouw winkel ook nog eens beter is dan de Albert Heijn en de C1000.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Goede marketingstrategie inderdaad. Extreem veel aandacht vestigen door gewaagde uitspraken om vervolgens een website op te leveren die de druk niet aan kan.
Ga ik ook doen als ik later een winkel heb, een hele goede actie op zetten en als er dan 120 mensen voor de deur staan de winkel dicht gooien.
AH en C1000 zijn winkels die vroeger opgezet zijn, en daarom niet kunnen concurreren.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:13 schreef Faux. het volgende:
[..]
Niet vergeten te zeggen dat jouw winkel ook nog eens beter is dan de Albert Heijn en de C1000.
Als je het mij vraagt kan hij die site maar even down houden voordat het een goede site is. Als op dag één al XSS-lekken worden gevonden, is er echt iets goed mis.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:22 schreef GlowMouse het volgende:
Lach maar, met zijn vier nieuwe servers kan hij de hele Nederlandse bevolking bedienen.
wel sneu.quote:@Treviant met andere iPhone-apps heb ik wat verdiend waarmee ik hierin kan 'investeren' zegmaar
Om naar een site die het niet doetquote:Op maandag 24 januari 2011 17:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben om.
[ afbeelding ]
Plaats dit op je Hyves/Facebook als je ook om bent.
Dude.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:14 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Om naar een site die het niet doet
Hij moet vast nablijven voor het prutswerk wat hij heeft afgeleverd.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:35 schreef GlowMouse het volgende:
Hij mag op twitter wel eens uitleg geven over de downtime. School zal nu toch wel zijn afgelopen.
Dom, dom jongetjequote:Op maandag 24 januari 2011 17:14 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Om naar een site die het niet doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |