Prima dat het product wordt aangevallen. Maar de reacties hier gaan meer om het affakkelen van een 16-jarige met ambitie.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:32 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Tja, als je zo'n persbericht laat publiceren en vervolgens is de site niet eens bereikbaar vraag je daar wel een beetje om.
Maar Facebook was ook begonnen met 1 persoon die gewoon wat zat te klooien.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:49 schreef Warrick21 het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd geen toekomst in dit. Natuurlijk, alles heeft een begin en einde. Het einde van Facebook zal natuurlijk ook echt plaatsvinden. Maar niet door dit Blytes.
nè, gaat niks worden denk ik.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:11 schreef DragonFire het volgende:
Profiel.
Kan je een beetje een indruk krijgen hoe de site werkt:
http://blytes.nl/profiel/timvanelsloo/
Als 16-jarige kun je best goede ideeën hebben, maar je mist verstand van de achterliggende techniek. Dat is niet erg, komt vanzelf, maar doe dan geen uitspraken als:quote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
idd, ik zit me echt te verbazen over de hoeveelheid zure reacties
quote:Facebook en Hyves kunnen dat ook wel toevoegen in grote lijnen, maar de specifieke technische details in de diepte kunnen deze netwerken niet aan omdat ze met verouderde systemen werken.
Maar hij heeft een Apple. Begrijp dat dan!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:23 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als 16-jarige kun je best goede ideeën hebben, maar je mist verstand van de achterliggende techniek. Dat is niet erg, komt vanzelf, maar doe dan geen uitspraken als:
[..]
quote:Oeps, er ging iets mis.
Onze servers worden momenteel bedolven onder een immens aantal gebruikers dat tegelijk toegang opvraagt naar Blytes. Probeer het opnieuw na het lezen van deze boodschap. Ons dev-team is nu automatisch geinformeerd en zal er aan werken het probleem zo snel mogelijk te verhelpen!
Excuus voor het ongemak,
Het Blytes-team
Bijgewerkt: we hebben nu meer dan 80 gebruikers per seconde (dat had ik niet eens durven hopen). Binnen 3 tot 4 dagen draaien er 4 nieuwe servers die ervoor zullen zorgen dat jullie er weer snel op komen!
Dat laatste punt is toch wel redelijk essentieel.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:06 schreef speknek het volgende:
Zo is Ben Woldring natuurlijk ook begonnen. Die begon weliswaar met iets origineels en nuttigs, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |