bijna 3 jaar liefje, bijnaquote:Op zondag 23 januari 2011 23:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn droomvrouw neukt al 3 jaar een ander
Als je het niet vertelt weten sommige mannen het niet, ik ken iemand noem zijn naam niet maar hij dacht de vrouw die ik echt leuk vind, zou me toch wel niks vinden en ze gaf duidelijke signalen naar hem, maar hij zag het gewoon niet. Misschien denkt hij die ziet me toch niet zitten, terwijl hij je misschien heel leuk vind. Misschien moet je wat duidelijker zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:39 schreef fervente het volgende:
[..]
Ik heb het hem nooit verteld. Dus ik denk van niet. Maar hij merkt de aantrekkingskracht wel, denk ik ;p
Maar dit is meer als een algemeen topic bedoelt! Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen ermee etc.!
Hoe komt het toch dat mannen daar zo blind voor zijn?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:28 schreef matthijs100 het volgende:
[..]
Als je het niet vertelt weten sommige mannen het niet, ik ken iemand noem zijn naam niet maar hij dacht de vrouw die ik echt leuk vind, zou me toch wel niks vinden en ze gaf duidelijke signalen naar hem, maar hij zag het gewoon niet. Misschien denkt hij die ziet me toch niet zitten, terwijl hij je misschien heel leuk vind. Misschien moet je wat duidelijker zijn.
Omdat jullie onduidelijk zijn?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat mannen daar zo blind voor zijn?
Omdat mannen en vrouwen anders in elkaar zitten, iets kan voor alle vrouwen duidelijk zijn. Maar de man in kwestie kan nog steeds geen flauw idee hebben. Het kan ook zijn dat iemand de hints wel oppakt, maar te onzeker is om te geloven dat ze hem echt leuk vindt.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet hoor. Tegen mij moet je echt schreeuwen: "hey RB ik vind je echt leuk!!!" anders zie ik het niet....quote:Op maandag 24 januari 2011 15:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat geldt voor mij ook trouwens en er zijn er wel meer.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet hoor. Tegen mij moet je echt schreeuwen: "hey RB ik vind je echt leuk!!!" anders zie ik het niet....
Omdat je fucking duidelijker moet communiceren als vrouw zijnde in plaats van te vertrouwen op halve hints, steekwoorden en andere domme acties die rechtstreeks uit Sex & the City zijn overgenomen.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |