Dan is het ook koudquote:Op zondag 23 januari 2011 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil het wel langs brengen, maar dat is waarschijnlijk te voorspelbaar
Meet betekent voor mij dat er meerdere personen zijn/komen. Dat hoeft niet van mij.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:40 schreef Yuki het volgende:
Hoe wil je dan dat ik voor je kook?
Koken en dan opsturen ofzo?
Dan is het koud hoor
Voorspelbaarheid is goed!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:41 schreef Samzz het volgende:
Ik wil het wel langs brengen, maar dat is waarschijnlijk te voorspelbaar
Are you sure?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:39 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, die ging nog googlen.
Here goes
Jij ziet Murm ook wel eens toch? Misschien kunnen we een keer met een klein groepje etenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meet betekent voor mij dat er meerdere personen zijn/komen. Dat hoeft niet van mij.
Nee joh, ik ben een warme persoonlijkheidquote:
Daar moet ik nog een afspraak mee plannen. Is er nog niet van gekomen.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:42 schreef Yuki het volgende:
Jij ziet Murm ook wel eens toch? Misschien kunnen we een keer met een klein groepje eten
Hij wil je voor zichzelf.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meet betekent voor mij dat er meerdere personen zijn/komen. Dat hoeft niet van mij.
Hoe onvoorspelbaarquote:Op zondag 23 januari 2011 19:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij wil je voor zichzelf.
Je mag naakt zijn.
Dat ze zich door Smurfen heeft laten gangbangen?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Are you sure?
Ik zit nu iedere vierkante centimeter te bestuderen... Ik vraag me toch af hoe die vrouw het zo ver heeft kunnen laten komen...
Autistquote:Op zondag 23 januari 2011 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja idd, daar word je toch niet mee wakker 's ochtends?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Are you sure?
Ik zit nu iedere vierkante centimeter te bestuderen... Ik vraag me toch af hoe die vrouw het zo ver heeft kunnen laten komen...
Gangbangen bedoel je?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:44 schreef STING het volgende:
[..]
Dat ze zich door Smurfen heeft laten gangbangen?
Dat lijkt mij ook niet... Daarom vraag ik het me af.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, daar word je toch niet mee wakker 's ochtends?
Daar doe ik niet aan.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij wil je voor zichzelf.
Je mag naakt zijn.
Dat staat er toch ookquote:Op zondag 23 januari 2011 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gangbangen bedoel je?
Wie weet, ik vind de kleurtjes wel erg cool, eigenlijk. Je eigen discobal tussen je benen![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik lees net dat blue waffle niet bestaat en dat het een gefotoshopte foto is
Iedereen heeft recht op een droomquote:Op zondag 23 januari 2011 19:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat verandert vermoedelijk niets aan die wens.
Dat was een ninja editquote:Op zondag 23 januari 2011 19:46 schreef STING het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook
Je hebt inspiratie gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |