abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91752978
Ik wil me inschrijven voor sociale huur. Soms moet je jaren wachten voordat je een woning aangewezen krijgt.

Mag je je in verschillende gemeentes inschrijven op woningnet?
pi_91753416
ja hoor, waarom niet?
pi_91753671
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 16:03 schreef krullebol81 het volgende:
ja hoor, waarom niet?
Ik las ergens dat je je maar een keer mocht inschrijven, dat het verboden was om je 1 keer in te schrijver als hoofd huurder en 1 keer als mede huurder.

maar waarschijnlijk geldt dat binnen 1 regio of woonplaats.
pi_91754972
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 16:09 schreef korting het volgende:
Ik las ergens dat je je maar een keer mocht inschrijven, dat het verboden was om je 1 keer in te schrijver als hoofd huurder en 1 keer als mede huurder.

maar waarschijnlijk geldt dat binnen 1 regio of woonplaats.
Dat is als je al een huis hebt, niet als je een woning zoekt :?
Ik weet niet welke regels Woningnet hanteert, maar je kunt je natuurlijk onbeperkt inschrijven bij verschillende woningcorporaties ;)
pi_91755435
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 16:34 schreef Piles het volgende:

[..]

Dat is als je al een huis hebt, niet als je een woning zoekt :?
Ik weet niet welke regels Woningnet hanteert, maar je kunt je natuurlijk onbeperkt inschrijven bij verschillende woningcorporaties ;)
ok, bedankt!
pi_91755502
Je kan je zonder problemen in meerdere gemeenten of regio's inschrijven als woningzoekende. Vaak schiet je er alleen weinig mee op, omdat de meeste woningen alleen worden toegewezen aan mensen die in de betreffende regio of gemeente wonen, studeren of werken.
pi_91755631
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 16:45 schreef Ivo1985 het volgende:
Je kan je zonder problemen in meerdere gemeenten of regio's inschrijven als woningzoekende. Vaak schiet je er alleen weinig mee op, omdat de meeste woningen alleen worden toegewezen aan mensen die in de betreffende regio of gemeente wonen, studeren of werken.
Ik ken genoeg corporaties waar dat niet zo werkt hoor :? Op inschrijftijd, loting, of met een puntensysteem.
pi_91755879
In mijn woonplaats is de verdeling altijd via een loting, en moet je een economische (werk/studie) of maatschappelijke binding (bv dat je er in de afgelopen 10 jaar minimaal 6 jaar gewoond hebt) met de provincie hebben.

In andere gemeenten is het zo dat het gaat om het aantal jaren dat je ingeschreven staat, maar hoef je bijvoorbeeld geen binding met de gemeente/de provincie te hebben (dan ben je een 'vestiger').
pi_91756369
Ik zelf sta ingeschreven in Haaglanden en Rijnmond, no problem. Je weet tenslotte nooit wat de toekomst brengt.
  Eindredactie Games zondag 23 januari 2011 @ 17:04:21 #10
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_91756440
Ik sta ingeschreven in woningnet in regio Groningen, heb ook alleen de mogelijkheid om te zoeken (en dus te reageren) op woningen in Groningen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')