abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91752810
Einde Subsidie HR++ glas
Ik zie veel berichten van mensen die willen verbouwen en subsidie willen aanvragen, maar de periode voor het krijgen van subsidie op HR++ glas is ten einde.

Op 31 december 2010 is de regeling gestopt.

Dus als je gaat verbouwen, moet je hier wel rekening mee houden!

Groeten,
Michelle

[ Bericht 16% gewijzigd door Ml-etje op 23-01-2011 16:01:36 ]
pi_91753077
^O^ klopt, en nu?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_91753165
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:56 schreef Ml-etje het volgende:
^O^ klopt, en nu?
Geen idee :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Ml-etje op 23-01-2011 15:59:00 ]
  zondag 23 januari 2011 @ 16:37:46 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_91755109
In de OP wordt sluikreclame gemaakt voor fokforum!
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_91797874
quote:
8s.gif Op zondag 23 januari 2011 16:37 schreef SpecialK het volgende:
In de OP wordt sluikreclame gemaakt voor fokforum!
Hmm, interessant!

Maar is deze subsidie daadwerkelijk stopgezet?
  maandag 24 januari 2011 @ 15:59:30 #6
6509 vanDaal
-isme-er-eentje
pi_91802221
Ja, daar baalden wij ook al van. We gaan binnenkort een grote hoeveelheid HR++ glas bestellen. Verder niet uitgezocht of er nog plannen zijn om de subsidie opnieuw te openen.
  maandag 24 januari 2011 @ 23:44:06 #7
139929 GerritB
Ik wil geen ondertitel
pi_91829193
Gelukkig is de subsidie gestopt.

Voor mij alleen extra papierwerk om de klant financieel te laten profiteren.

Als ze het niet in een ander, gebruiks vriendelijker, jasje stoppen hoop ik dat het ook niet meer terug komt.
pi_91841170
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:44 schreef GerritB het volgende:
Gelukkig is de subsidie gestopt.

Voor mij alleen extra papierwerk om de klant financieel te laten profiteren.

Als ze het niet in een ander, gebruiks vriendelijker, jasje stoppen hoop ik dat het ook niet meer terug komt.
Zuurpruim...
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
pi_91844423
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:38 schreef Dengaman het volgende:

[..]

Zuurpruim...
Dat is niet zuur, het was een enorme berg papier om in te vullen die nergens toe diende imho.
pi_91844547
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 13:13 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat is niet zuur, het was een enorme berg papier om in te vullen die nergens toe diende imho.
Jawel... Korting voor de klant... Alleen zien bedrijven vaak alleen de papierwinkel, maar zonder subsidie zouden ze waarschijnlijk minder klanten krijgen, dus minder winst draaien.
Als je alleen maar de negatieve punten vgan een regeling ziet moet je gewoon tegen je klanten zeggen dat je ze niet wilt en lekker naar een ander moeten gaan...
pi_91844843
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 13:17 schreef Dengaman het volgende:

[..]

Jawel... Korting voor de klant... Alleen zien bedrijven vaak alleen de papierwinkel, maar zonder subsidie zouden ze waarschijnlijk minder klanten krijgen, dus minder winst draaien.
Als je alleen maar de negatieve punten vgan een regeling ziet moet je gewoon tegen je klanten zeggen dat je ze niet wilt en lekker naar een ander moeten gaan...
Dat werd tegen ons letterlijk zo gezegd :Y

En moet zeggen als je zag wat wij als klant in moesten vullen :D niet gewoon..
pi_91845545
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 13:26 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat werd tegen ons letterlijk zo gezegd :Y

En moet zeggen als je zag wat wij als klant in moesten vullen :D niet gewoon..
Dan moet je je echt doodschamen als bedrijf ! In de hoop dat je nooit meer een klant krijgt !

Ik heb zelf ook een bedrijf en krijg soms ook verzoeken die me veel papierwerk opleveren.

Lees: Motoren zonder papieren (doordat ze total loss zijn verklaard in het buitenland) invoeren voor klanten.
Normaal kost een motor invoeren 250 euro maar dan ook, ook al moet ik er veel meer moeite voor doen door COC's op de vragen bij de fabriek etc etc etc. Ik zou me echt doodschamen als ik zou zeggen van: ja dat is me teveel werk, ga maar naar een ander !

Wat dat soort bedrijven niet doorhebben is dat mond op mond reclame heel snel gaat, maar in negatieve zin nog véél sneller !
Dus volgende keer denkt iemand wel na voor ze naar zo'n bedrijf gaan...

Echter wat je vaak ziet is dat soort (eenmans)bedrijven vaak de orderportefeuille goed gevuld is waardoor ze zichzelf die arrogantie kunnen permiteren... Maar dan nog, doodschamen !

Had ik al doodschamen gezegd? :')
  dinsdag 25 januari 2011 @ 14:25:35 #13
139929 GerritB
Ik wil geen ondertitel
pi_91847499
Ho Ho Ho..

Ik heb mijn klanten altijd geholpen met de aanvragen en ze ook op de mogelijkheden gewezen.
Natuurlijk zie ik het mijn plicht naar de klant toe om ze te helpen.
Alleen is de regeling zo veranderd en zo omslachtig dat er voor de ondernemer teveel tijd in gaat zitten.
Jaren geleden was ik met een totale subsidie aanvraag van bijv. dubbel glas, vloer- gevel- en dak isolatie nog geen 10 minuten kwijt en leverde dat mijn klanten ook nog eens veel meer op.

Ik heb geen cijfers bij de hand maar uit het blote hoofd kost het de staat zo'n 20 miljoen euro om 40 miljoen subsidie op glas weg te geven.
De werkgevers bij IN worden wel betaald voor hun werkzaamheden terwijl de ondernemer het als service moet doen.

Dus doodschamen doe ik zeker niet en ook als zuurpruim val ik wel mee O-)

[ Bericht 0% gewijzigd door GerritB op 25-01-2011 14:32:36 ]
  dinsdag 25 januari 2011 @ 14:29:16 #14
139929 GerritB
Ik wil geen ondertitel
pi_91847708
Hetzelfde geldt trouwends ook voor de tijdelijk BTW verlaging.
Meer prodeo werk voor de ondernemer.

Ook hierbij heb ik geen positief effect voor de ondernemer gezien op de maatregel die getroffen is.
Gelukkig werden de opdrachtgevers er wat beter van.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 14:30:39 #15
139929 GerritB
Ik wil geen ondertitel
pi_91847767
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:29 schreef GerritB het volgende:
Hetzelfde geldt trouwends ook voor de tijdelijk BTW verlaging.
Meer prodeo werk voor de ondernemer.

Ook hierbij heb ik geen positief effect voor de ondernemer gezien op de maatregel die getroffen is.
Gelukkig werden de opdrachtgevers er wat beter van.
Ik doe dit, het uitspecificeren, overigens wel voor mijn klanten :Y
pi_91849743
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:25 schreef GerritB het volgende:
Ho Ho Ho..

Ik heb mijn klanten altijd geholpen met de aanvragen en ze ook op de mogelijkheden gewezen.
Natuurlijk zie ik het mijn plicht naar de klant toe om ze te helpen.
Alleen is de regeling zo veranderd en zo omslachtig dat er voor de ondernemer teveel tijd in gaat zitten.
Jaren geleden was ik met een totale subsidie aanvraag van bijv. dubbel glas, vloer- gevel- en dak isolatie nog geen 10 minuten kwijt en leverde dat mijn klanten ook nog eens veel meer op.

Ik heb geen cijfers bij de hand maar uit het blote hoofd kost het de staat zo'n 20 miljoen euro om 40 miljoen subsidie op glas weg te geven.
De werkgevers bij IN worden wel betaald voor hun werkzaamheden terwijl de ondernemer het als service moet doen.

Dus doodschamen doe ik zeker niet en ook als zuurpruim val ik wel mee O-)
Ik viel je ook nie persoonlijk aan, was meer degene die ML had geholpen, of beter gezegd, niet heeft geholpen...
Maar wat betreft de BTW verlaging... Jij specificeerd het wel uit, maar de meesten niet waardoor ook hiermee weer een heleboel gezeik is en héél véél fraude...
pi_98690939
ik heb gehoord dat de overheid vanaf 2-6-2011 opnieuw 10 miljoen euro ter beschikking stelt aan huiseigenaren om hun huis te isoleren maar ik ben er nog niet achter wat voor voorwaarden het zijn.
het lage btw tarief is verlengt tot oktober.

quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:59 schreef vanDaal het volgende:
Ja, daar baalden wij ook al van. We gaan binnenkort een grote hoeveelheid HR++ glas bestellen. Verder niet uitgezocht of er nog plannen zijn om de subsidie opnieuw te openen.
pi_98691097
SUBSIDIE OP HR++ GLAS
eIGENAREN-BEWONERS DIE HUN HUIS ENERGIEZUINIGER MAKEN, KUNNEN VANAF 31 MEI WEER RIJKSPREMIE MEER MET MINDER AANVRAGEN.

Daarvoor is in 2011 10 miljoen euro beschikbaar.

De Rijkspremieregeling Meer met Minder is een tijdelijke regeling die loop tot eind 2011, echter zolang er geld in de subsidiepot aanwezig is.

Met deze (voorlopig) laatste ronde wil het kabinet energiebesparing in bestaande koopwoningen bevorderen en daarmee eigenaren-bewoners een handvat bieden om hun stijgende woonlasten te beperken.

Aanvragen:

Eigenaren-bewoners die hun woning energiezuiniger laten maken, kunnen in aanmerking komen voor de premie. Afhankelijk van de verbetering kan de premie variëren. De premie kan worden aangevraagd via www.meermetminder.nl . Op deze site staan ook de subsiedievoorwaarden vermeld.

Voor meer informatie raadpleeg de wegsite: http://www.rijksoverheid.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')