Hmm, interessant!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:37 schreef SpecialK het volgende:
In de OP wordt sluikreclame gemaakt voor fokforum!
Zuurpruim...quote:Op maandag 24 januari 2011 23:44 schreef GerritB het volgende:
Gelukkig is de subsidie gestopt.
Voor mij alleen extra papierwerk om de klant financieel te laten profiteren.
Als ze het niet in een ander, gebruiks vriendelijker, jasje stoppen hoop ik dat het ook niet meer terug komt.
Dat is niet zuur, het was een enorme berg papier om in te vullen die nergens toe diende imho.quote:
Jawel... Korting voor de klant... Alleen zien bedrijven vaak alleen de papierwinkel, maar zonder subsidie zouden ze waarschijnlijk minder klanten krijgen, dus minder winst draaien.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is niet zuur, het was een enorme berg papier om in te vullen die nergens toe diende imho.
Dat werd tegen ons letterlijk zo gezegdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:17 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Jawel... Korting voor de klant... Alleen zien bedrijven vaak alleen de papierwinkel, maar zonder subsidie zouden ze waarschijnlijk minder klanten krijgen, dus minder winst draaien.
Als je alleen maar de negatieve punten vgan een regeling ziet moet je gewoon tegen je klanten zeggen dat je ze niet wilt en lekker naar een ander moeten gaan...
Dan moet je je echt doodschamen als bedrijf ! In de hoop dat je nooit meer een klant krijgt !quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat werd tegen ons letterlijk zo gezegd
En moet zeggen als je zag wat wij als klant in moesten vullenniet gewoon..
Ik doe dit, het uitspecificeren, overigens wel voor mijn klantenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:29 schreef GerritB het volgende:
Hetzelfde geldt trouwends ook voor de tijdelijk BTW verlaging.
Meer prodeo werk voor de ondernemer.
Ook hierbij heb ik geen positief effect voor de ondernemer gezien op de maatregel die getroffen is.
Gelukkig werden de opdrachtgevers er wat beter van.
Ik viel je ook nie persoonlijk aan, was meer degene die ML had geholpen, of beter gezegd, niet heeft geholpen...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:25 schreef GerritB het volgende:
Ho Ho Ho..
Ik heb mijn klanten altijd geholpen met de aanvragen en ze ook op de mogelijkheden gewezen.
Natuurlijk zie ik het mijn plicht naar de klant toe om ze te helpen.
Alleen is de regeling zo veranderd en zo omslachtig dat er voor de ondernemer teveel tijd in gaat zitten.
Jaren geleden was ik met een totale subsidie aanvraag van bijv. dubbel glas, vloer- gevel- en dak isolatie nog geen 10 minuten kwijt en leverde dat mijn klanten ook nog eens veel meer op.
Ik heb geen cijfers bij de hand maar uit het blote hoofd kost het de staat zo'n 20 miljoen euro om 40 miljoen subsidie op glas weg te geven.
De werkgevers bij IN worden wel betaald voor hun werkzaamheden terwijl de ondernemer het als service moet doen.
Dus doodschamen doe ik zeker niet en ook als zuurpruim val ik wel mee
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:59 schreef vanDaal het volgende:
Ja, daar baalden wij ook al van. We gaan binnenkort een grote hoeveelheid HR++ glas bestellen. Verder niet uitgezocht of er nog plannen zijn om de subsidie opnieuw te openen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |