Need!!quote:
Type-0?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Copy/paste vanaf NeoGaf:
Here you go, if you want other areas I'll capture some later, the ice area seems to be the most impressive and others not so much, so I didn't bother.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
cut scene:
[ afbeelding ]
world map:
[ afbeelding ]
(demo beschikbaar in Japan)
Yup. En omdat niemand anders het doet, de Moogle update voor FFXIII-2:quote:
Mij is altijd verteld dat je een ander geheugenkaartje nodig hebt omdat de PS1 opsloeg in blocks en PS2 in bytes, maar dat is al 10 jaar geleden dat dit mij verteld is, dus misschien heb ik het mis. Ik heb in ieder geval nooit een PS1 spel fatsoenlijk op kunnen slaan,quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:33 schreef Young_David het volgende:
Ik heb geen snes, of sony-console. Verder heb ik alle consoles van Nintendo (-snes). Dus er zal waarschijnlijk een 2ehands PS bijkomen. Voornamelijk over IV tot VI twijfel ik. Van VII tot XII zijn volgens mij geen remakes. Zijn alle PS1 games trouwens wel te spelen op een PS2?
Voor PS1 heb je inderdaad een PS1 memory card nodig op de PS2. Op een PS3 kun je virtuele memory cards maken op de HDD.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:54 schreef RenRen- het volgende:
Die moogle!
[..]
Mij is altijd verteld dat je een ander geheugenkaartje nodig hebt omdat de PS1 opsloeg in blocks en PS2 in bytes, maar dat is al 10 jaar geleden dat dit mij verteld is, dus misschien heb ik het mis. Ik heb in ieder geval nooit een PS1 spel fatsoenlijk op kunnen slaan,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop