abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 mei 2012 @ 18:00:58 #211
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_112056214
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 08:16 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

Als we dan toch mislukkelingen gaan noemen:

Mourad (2x), Veloso, Messoudi, Manco, Mäenpää, Grégoire, Valencia, Imschoot, Wilmet, Assou-ekotto (Nee, niet die van Tottenham), Peersman, Keenan, Muslin, Kolsi, Mariana, van den Eede.

Twijfel geval: Kargbo, Baelum, Cristiano, Sengier, Akgün,
Mwa daarvan vond ik toch Messoudie, Grégoire, Valencia, Imschoot en Assou-Ekotto geen slechte voetballers. Jammer dat dit soort jongens dan weer niet echt de goede mentaliteit hebben.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 18:01:48 #212
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_112056242
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:45 schreef SOG het volgende:
akgun heeft ons nog in de eredivisie gehouden met die goal(s?) tegen GA Eagles in de playoffs :D na verlenging.. vette wedstrijd
Prachtige wedstrijd inderdaad, maar vond de wedstrijd tegen Den Bosch toch wel de overtreffende trap!
pi_112056243
De nummer 18 van volgend seizoen is al bekend.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 18:11:17 #214
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_112056535
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:01 schreef Halcon het volgende:
Nou FC Zwolle, RKC, VVV, ADO en NAC (financieel) doen ook mee.
pi_112056567
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:11 schreef Kingside het volgende:

[..]

Nou FC Zwolle, VVV, ADO en NAC (financieel) doen ook mee.
Die zijn allemaal wel in staat om een sterker team dan Willem II op de been te brengen. Als Willem II iemand kan pakken, dan zal het RKC zijn.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 19:01:17 #216
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_112057947
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die zijn allemaal wel in staat om een sterker team dan Willem II op de been te brengen. Als Willem II iemand kan pakken, dan zal het RKC zijn.
Mwa daar is nu nog niks over te zeggen. Daar kun je pas iets over zeggen als de transfermarkt dicht is.
pi_112122570
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:01 schreef Kingside het volgende:

[..]

Mwa daar is nu nog niks over te zeggen. Daar kun je pas iets over zeggen als de transfermarkt dicht is.
pi_112174047
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:01 schreef Halcon het volgende:
Inderdaad: VVV. Hebben zojuist Maenpää als eerste keep gehaald :')
pi_125862818
Is er serieus al bijna een jaar niet in dit topic gepost?

Effe een kick dan maar, zondag degradatie een feit, of hebben jullie nog hoop?
pi_125865086
Als dat zo is moet Ajax het feestje een week uitstellen. Ik zie het niet gebeuren in ieder geval. We zijn een jaar te vroeg gepromoveerd. Ach ja een keer kampioen worden is ook leuk natuurlijk.
  Forum Admin dinsdag 21 mei 2013 @ 21:26:32 #221
35723 crew  GGMM
pi_126830912
quote:
Feskens weg bij Willem II
John Feskens lijkt het eerste slachtoffer van de degradatie van zijn werkgever en geliefde club Willem II. De assistent-trainer en de 'Tricolores' gaan per 30 juni uit elkaar. De club heeft komend seizoen te weinig geld om hem te betalen. Dat meldde Willem II dinsdag op de website.

Ook zou er een verschil tussen beide partijen zijn qua inzicht op voetbaltechnisch gebied. Daarom is besloten het aflopende contract van 'Mister Willem II' niet te verlengen. Feskens speelde in zijn actieve loopbaan 483 duels voor Willem II, een clubrecord.
Bron: http://eredivisielive.nl/(...)g-bij-willem-ii.html
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_126840189
ik heb er vrij weinig problemen mee dat ie vertrekt moet ik zeggen.
pi_139180306
Gezien het kampioenschap weer eens interessant om te kijken of er nog meer Willem II belangstellenden zijn, of dat ik werkelijk de enige verdwaalde ziel ben.

Overigens gaan de heren een paar dagen samen op een vakantie. Leuk initiatief!

quote:
TILBURG - Over een paar weken, als het seizoen 2013-2014 voor hen helemaal is afgesloten, gaan spelers en stafleden van Willem II het maandag behaalde kampioenschap samen vieren in het buitenland.

We gaan met z'n allen een paar dagen weg. Dat hebben we wel verdiend, dacht ik.
Bekijk ook...
Shirtsponsor Willem II gezocht: wie moet de nieuwe John Beerens worden?
Kampioenschap Willem II in foto's en video
Willem II viert groots kampioensfeest
"We gaan met z'n allen een paar dagen weg. Dat hebben we wel verdiend, dacht ik", stelt trainer Jurgen Streppel, die vertelt dat het initiatief voor het tripje vanuit de spelersgroep kwam.

Voordat de Willem II'ers naar een vermoedelijk warm oord vertrekken, wacht vrijdag eerst nog de laatste competitiewedstijd, uit bij Almere City. Meer dan 400 fans gaan de kampioen daar steunen.

Vervolgens gaat Willem II nog een paar oefenwedstrijden afwerken tegen amateurclubs in de nabije omgeving. "Dat is goed voor de binding met de regio", aldus Streppel, die tot nu toe één duel heeft vastgelegd: op 15 mei in Goirle tegen VOAB. Een dag later begint de zomervakantie voor de Willem II'ers, die op 23 juni weer op de club worden verwacht voor de eerste training van het nieuwe seizoen. De Koningsdag van Willem II, de open dag van de club, vindt dit jaar plaats op zaterdag 2 augustus.

Bron: bd.nl
pi_139181586
Heymans en Boymans gaan in principe weer terug naar AZ.
pi_139181703
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Heymans en Boymans gaan in principe weer terug naar AZ.
Boymans lijkt me wel wat voor Heracles.
pi_139181874
Zowel Heymans en Boymans zijn spelers die ik heel graag ook volgend jaar terug zie in Tilburg. Met name bij Boymans heb ik de indruk dat hij graag in Tilburg blijft. Hier heeft hij zijn heldenstatus, (en terecht, in mijn visie fatsoenlijke spits die pas in het rijtje Bombarda, Demouge, El Hamdaoui, Dembele) en heeft het naar zijn zin in de stad Tilburg zelf. Als hij een kans krijgt bij AZ of en gelijkwaardige ploeg gaat hij die pakken, maar anders denk ik dat zijn voorkeur in Tilburg ligt.

Overigens kan elke ploeg een spits als Boymans gebruiken! Dus ben het helemaal met je eens hafcfan,
  donderdag 1 mei 2014 @ 21:23:55 #227
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_139465851
Ik volg Willem II ook nog steeds, zij het wel op afstand. Woon in Buenos Aires, en buiten een paar Eredivisieflitsen bij ESPN krijg je hier weinig NL voetbal te zien :(
[b]@RemiLehmann[/b]
  donderdag 1 mei 2014 @ 23:52:03 #228
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_139473679
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 21:23 schreef reem het volgende:
Ik volg Willem II ook nog steeds, zij het wel op afstand. Woon in Buenos Aires, en buiten een paar Eredivisieflitsen bij ESPN krijg je hier weinig NL voetbal te zien :(
http://pcstreams.com/

fucking wicked!
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_139499446
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 21:23 schreef reem het volgende:
Reem: Als je wilt weet ik ook de nodige streaming site's. ( volgens mij mogen die hier niet gedumpt worden) dus als je wilt, wil ik je die best PM-en

Misschien ook leuk om je in te schrijven op de site van fox. Kun je altijd een samenvatting zien. Hoewel die Jupiler League samenvattingen te droevig voor woorden zijn is het in ieder geval iets, en komend jaar worden ze beter!
pi_139499496
Trouwens heb begrepen dat de Kingside volgend seizoen een staan tribune wordt en dat volgens jaar ook op natuurgras gespeeld wordt!
pi_139499821
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:11 schreef Herr_Munk het volgende:
Trouwens heb begrepen dat de Kingside volgend seizoen een staan tribune wordt en dat volgens jaar ook op natuurgras gespeeld wordt!
Klopt, alleen de stoeltjes blijven nog wel. Wellicht dat deze het jaar erop verdwijnen :)
  vrijdag 2 mei 2014 @ 22:06:07 #232
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_139504497
Staantribune met stoeltjes?

Wel gaaf, weer staan! Doet me denken aan het oude stadion. Alleen was ik toen nog zo jong dat ik lekker ging zitten, met mn beentjes door het hek. En snoep halen bij de kar die voorbij kwam in de rust _O_
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_139507371
Dus eigenlijk gaan we gewoon verder zoals er al jaren gedaan wordt, alleen krijgt de Kingside nu toestemming om te staan...
  zondag 4 mei 2014 @ 23:23:59 #234
403884 newguy3000
nieuwer dan 2000
pi_139571772
ik dacht dat de gracht dicht ging om 19.000 man kwijt te kunnen
kijk maar
  maandag 5 mei 2014 @ 03:02:10 #235
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_139575472
19.000 man bij Willem II? We hadden zelfs in de Champions League moeite het stadion vol te krijgen...
[b]@RemiLehmann[/b]
  maandag 5 mei 2014 @ 16:06:23 #236
403884 newguy3000
nieuwer dan 2000
pi_139586376
http://www.omroepbrabant.(...)adion+Willem+II.aspx
meldde ik gisteren nog dat de gracht gedempt gaat worden, vandaag is alles anders :|W :P
kijk maar
pi_139639832
De voorzitter had inderdaad plannen over dit aantal, echter niet direct maar in de loop van de tijd. Een uitbreiding van een stadion gaat eigenlijk niet direct om de plaatsen, maar om de functionaliteit etc waardoor er meer geld te genereren is. Correct me if i'm wrong. Gelukkig is er komend seizoen nog gewoon gras, maar ik ben toch bang dat het een ontwikkeling gaat worden die niet tegen te houden valt. Persoonlijk vind ik het eerste klasse rotzooi om op te spelen. Iedere keer liggen mijn benen open als ik van dat kunstgras afstap en dan speelde ik nog op de "nieuwste van het nieuwste" als het om kunstgras ging..
pi_139640367
Ik schrik er een beetje van dat (volgens mij) jullie voorzitter roept dat "met alle respect" clubs als GAE, Cambuur en PEC geen clubs zijn waar Willem II zich mee wil levelen. Maar meer met clubs als Twente, Heerenveen, etc .. Grootheidswaanzin? Wees verdomme blij dat je er weer bij bent in de ere denk ik dan en houd de praatjes voor je tot je je weer bewezen hebt. Zonde hoor.
pi_139641792
Je hebt daarin volkomen gelijk, maar ik denk dat je zijn woorden nèt iets anders begrijpt dan hij (volgens mij) bedoelt. Hij spreekt over het hebben van ambitie en daarnaar willen gedragen/uiten. Dus hij wil het liefste groeien naar een club van die statuur en wil zich niet neerleggen bij een ambitie voor een niveau rol als die "met alle respect" van PEC, GAE, Cambuur ( al zou hij tekenen voor een seizoen als die van PEC momenteel.) Een journalist vroeg ook wat zijn droom was met Willem II en hij zei: "Als nummer 6 van de eredivisie je eerste trainen moeten ontslaan. Lijkt me zo lekker." Vrij vertaald: Dat een nummer 6 notering ooit te min wordt voor Willem II en iedereen in Tilburg weet ook wel dat belachelijk veel werk zal worden. Jurgen Streppel was overigens niet gelukkig met de uitspraken van de voorzitter.
pi_139651339
Ik ben benieuwd of hij die ambitie ook laat zien als er aankopen worden gedaan. Meestal stopt het dan een beetje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')