Ik print alleen de belangrijkste wetsartikelen, maar dan nog, het is mega veel en ik snap niet dat ze dat voorschrijven... Echt belachelijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog gehad. Best veel. Sommige van die treaties gaan zelfs zo ver dat ze handelen over de vorm en inhoud van potjes jam binnen Europa
Kan het niet op je stage uitgeprint worden? Als je het heeeel lief vraagt?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wetboek... Ik denk dat ik 'm nodig heb op de examens
Daar heb ik toch niks aan? Heb het dinsdag nodig voor 't tentamen, stage staat daar helemaal los van.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan het niet op je stage uitgeprint worden? Als je het heeeel lief vraagt?
Oooohja ik had natuurlijk moeten weten dat je het a.s. dinsdag nodig had?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb ik toch niks aan? Heb het dinsdag nodig voor 't tentamen, stage staat daar helemaal los van.
ik heb op mijn stage wel eens hele handboeken geprint die ik nodig had..en nooit geen probleem...quote:Op zondag 23 januari 2011 15:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan het niet op je stage uitgeprint worden? Als je het heeeel lief vraagt?
goedendagquote:
Kijk daar heb je het al. Bier erbij zeker ook?quote:
Deed het laatst ook van een reader van school. Ook 115 pagina's. Heb gewoon gevraagd of het op stage geprint mocht worden. Ook geen probleem indd.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik heb op mijn stage wel eens hele handboeken geprint die ik nodig had..en nooit geen probleem...
ik hoefde het niet eens te vragenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Deed het laatst ook van een reader van school. Ook 115 pagina's. Heb gewoon gevraagd of het op stage geprint mocht worden. Ook geen probleem indd.
Nee geen bier erbij.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk daar heb je het al. Bier erbij zeker ook?
3 vaste taken maar? Wat dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik hoefde het niet eens te vragenik mocht bijna doen wat ik wilde, zolang ik 3 vaste taken afkreeg en aan mijn uren kwam
Nou vooruit, dat valt dan weer mee.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee geen bier erbij.
Je denkt altijd zo slecht over me he
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oooohja ik had natuurlijk moeten weten dat je het a.s. dinsdag nodig had?
Maar doordat jij over bier begint heb ik nu wel dorst.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou vooruit, dat valt dan weer mee.
Het registeren van alle gemelde reparaties, ongeveer 20 storingen per week nakijken, en de rest van de dingen die bij een project hoorde wat ik uitvoerde, waar 1x per week een overleg bijhoorde.quote:
Dat klinkt indd. nog niet zo gek. Maar 3 vaste taken per dag lijkt niet heel afwisselend?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:02 schreef cafpow het volgende:
[..]
Het registeren van alle gemelde reparaties, ongeveer 20 storingen per week nakijken, en de rest van de dingen die bij een project hoorde wat ik uitvoerde, waar 1x per week een overleg bijhoorde.
Maar mijn stage was super relaxed, kon mijn eigen tijden zowat indelen zolang er minimaal 1 2de lijns persoon was.En ik mocht makkelijk 2 a 3 uurtjes per dag aan stagerelateerde opdrachten werken van school
mwa viel wel mee, vooral de storingen vondt ik leuk om te doen..en dat was toch iedere dag anders. En de afwisseling ach viel mee ik ging op eengegeven moment ook 1x per week naar amsterdam om daar met een andere stagair aan een project te werkenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat klinkt indd. nog niet zo gek. Maar 3 vaste taken per dag lijkt niet heel afwisselend?
Van hetzelfdequote:Op zondag 23 januari 2011 16:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik wens uwer allen een fijne avond!
Kan je geen boek lenen bij de bieb ofzo bij je studie?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wetboek... Ik denk dat ik 'm nodig heb op de examens
doeiiiiiquote:Op zondag 23 januari 2011 16:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik wens uwer allen een fijne avond!
Mja, zo'n project is ook een mooi tussendoortje dan. En tot 3 is ook niet gek zeg.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:05 schreef cafpow het volgende:
[..]
mwa viel wel mee, vooral de storingen vondt ik leuk om te doen..en dat was toch iedere dag anders. En de afwisseling ach viel mee ik ging op eengegeven moment ook 1x per week naar amsterdam om daar met een andere stagair aan een project te werkenen dat was altijd wel leuk
![]()
En ach, ik zat daar iedere dag van half 9 tot 3 ...
nee was de leukste en relaxte stage van de 2 die ik heb gedaanquote:Op zondag 23 januari 2011 16:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, zo'n project is ook een mooi tussendoortje dan. En tot 3 is ook niet gek zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |