quote:Op zondag 23 januari 2011 15:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alsof ik wil chatten met alleenstaande pappa's. Opbokken!En het is een enge dude ook nog eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
No fun in thatquote:Op zondag 23 januari 2011 15:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nice save, zien jullie, zo kan het dus ook.
Dat is waarquote:
Zo vlug ik kon zien, had ie dezelfde soort kop als ik!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En het is een enge dude ook nog eens
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo vlug ik kon zien, had ie dezelfde soort kop als ik!
quote:
Mwah, ken dames van eind 20 die al compleet verslonst zijn en je nog liever op een schommelpaard rijd dan daarop. Dus MissB zit wel in de goede hoek zeg maar.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:25 schreef Royco1 het volgende:
WTF, ik heb nu een banner voor psychologische begeleiding
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alsof ik wil chatten met alleenstaande pappa's. Opbokken!Als vrouw snap ik sowieso niet waarom je op een datingsite op zoek zou gaan naar een alleenstaande vader? Zou er ook zo'n site speciaal voor moeders zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als vrouw snap ik sowieso niet waarom je op een datingsite op zoek zou gaan naar een alleenstaande vader? Zou er ook zo'n site speciaal voor moeders zijn...
Of dat ze zo vol zitten met chemicaliën dat zelfs de slakken er nog niet overheen willen kotsen.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, ken dames van eind 20 die al compleet verslonst zijn en je nog liever op een schommelpaard rijd dan daarop. Dus MissB zit wel in de goede hoek zeg maar.
Ja, die is er ook! Fok [Singles]quote:Op zondag 23 januari 2011 15:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als vrouw snap ik sowieso niet waarom je op een datingsite op zoek zou gaan naar een alleenstaande vader? Zou er ook zo'n site speciaal voor moeders zijn...
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of dat ze zo vol zitten met chemicaliën dat zelfs de slakken er nog niet overheen willen kotsen.
Nieuwer is niet altijd beterquote:Op zondag 23 januari 2011 15:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Schijnbaar bugs die er nog inzitten he
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik had het niet over
[ afbeelding ]
overigens.
Neequote:
Ik bedoel, dat je niet kan weten of MissB de 250 haalt, want de techniek zit niet stil en wie weet zijn we over een paar jaar wel gedegradeerd tot super geconcentreerde spoken en leven we voor altijdquote:Op zondag 23 januari 2011 15:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, ken dames van eind 20 die al compleet verslonst zijn en je nog liever op een schommelpaard rijd dan daarop. Dus MissB zit wel in de goede hoek zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |