Jij wilt niet met een been door het leven?quote:
Mits voor haar 50e, daarna schijn je de zin wat te verliezen aangezien het dan bij haar bergafwaarts is gegaan.quote:
Jouw tijd komt nog wel.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
hmm hoort dat niet juist andersom te zijn?
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
moet je me eerst bij zien te houden bolle
Ja maar iedereen walgt van me dan, hoor ik netquote:Op zondag 23 januari 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wilt niet met een been door het leven?
Dat doen ze na je 50e toch al, heb ik begrepenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar iedereen walgt van me dan, hoor ik net
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jouw tijd komt nog wel.
Edit: ik geef je nog 5 jaar, dan ga je "rijpen".
Heb ik allang gedaan!quote:
Werkt het?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj dat is toch wel een van de ergste termen die je kunt gebruiken.
Jullie willen me gewoon een depressie in duwen he!
Ja maar, ik hou mezelf graag nog even voor de gek!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doen ze na je 50e toch al, heb ik begrepenEn wees eerlijk, je kan lelijker oud worden.
Niet door jouquote:
Aftakelen vond ik wel de lading dekken maar dat klonk óók al niet aardig. Ik ben graag eerlijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj dat is toch wel een van de ergste termen die je kunt gebruiken.
Jullie willen me gewoon een depressie in duwen he!
Dat mag van mij hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 15:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ik hou mezelf graag nog even voor de gek!
ignorance is blissquote:
Ach, als je die lineaire lijn doortrekt qua jouw cyclus mbt tot je looks dan zit je op 250 jaar oud voor je kansloos bent, tegen die tijd ben je er toch niet meer.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ik hou mezelf graag nog even voor de gek!
Ik vind aftakelen minder ergquote:Op zondag 23 januari 2011 15:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aftakelen vond ik wel de lading dekken maar dat klonk óók al niet aardig. Ik ben graag eerlijk.
Zeg eens eerlijk waarom jullie zo naar tegen MissB doen danquote:Op zondag 23 januari 2011 15:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aftakelen vond ik wel de lading dekken maar dat klonk óók al niet aardig. Ik ben graag eerlijk.
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ach, als je die lineaire lijn doortrekt qua jouw cyclus mbt tot je looks dan zit je op 250 jaar oud voor je kansloos bent, tegen die tijd ben je er toch niet meer.
Dat kun je nooit zeker wetenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ach, als je die lineaire lijn doortrekt qua jouw cyclus mbt tot je looks dan zit je op 250 jaar oud voor je kansloos bent, tegen die tijd ben je er toch niet meer.
Ja zeg het!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk waarom jullie zo naar tegen MissB doen dan
Ik heb niet zo snel door of ik echt naar naar iemand doe.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk waarom jullie zo naar tegen MissB doen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Dat is duidelijkquote:Op zondag 23 januari 2011 15:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb niet zo snel door of ik echt naar naar iemand doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |