Sorry maar.. whut?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:57 schreef littledrummergirl het volgende:
kindjes
ooit later als ik zelf groot ben
Don't know, van sletten in het leven kan je ook leren.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Liever singlekindjes dan slettekindjes?
None taken.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik doe dat eerder bij MissB, no offence
altijd een plakhaakje meenemen om je kleren aan op te hangen als je in n garagebox neuktquote:Op zondag 23 januari 2011 15:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Don't know, van sletten in het leven kan je ook leren.
slapen die meteen na geboorte zo lang uitquote:Op zondag 23 januari 2011 15:00 schreef Gasol het volgende:
Wie wil mijn kindjes? Ik kom ze persoonlijk even brengen
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
altijd een plakhaakje meenemen om je kleren aan op te hangen als je in n garagebox neukt
nesrin
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik doe dat eerder bij MissB, no offence
*rolt onder z'n bureau van 't lachen*quote:Op zondag 23 januari 2011 15:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
altijd een plakhaakje meenemen om je kleren aan op te hangen als je in n garagebox neukt
nesrin
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je mag nu dat mes wel van m'n keel halen hoor
Hij lijkt inderdaad op jequote:Op zondag 23 januari 2011 15:08 schreef missbehavin het volgende:
Oh Friend, bij deze foto kreeg ik veel dat ze 'm op me vonden lijken, maar ik zie het niet zo
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XSTRCGAQ-D.jpg
Oh ik zie het wel hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 15:08 schreef missbehavin het volgende:
Oh Friend, bij deze foto kreeg ik veel dat ze 'm op me vonden lijken, maar ik zie het niet zo
Hm, kin, mond en neus lijken wel van jou ja.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:08 schreef missbehavin het volgende:
Vind vooral de mond en ogen wel gelijk, de neus weer niet helemaal.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:08 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vind vooral de mond en ogen wel gelijk, de neus weer niet helemaal.
Maar hij lijkt genoeg zeg maar. Ik zou niet zeggen dat zijn moeder wellicht de cassiere van de Appie zou zijnJe kan wel zien dat jullie familie zijn
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:11 schreef Watertornado het volgende:
Ik vind je wel mooier geworden door de tijd.
Ik zie het ook niet bij mij en m'n vader..quote:Op zondag 23 januari 2011 15:10 schreef missbehavin het volgende:
Oke dan, gek toch, dat je dat zelf niet ziet dan.
Tijd wordt mooier door jou?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
hmm hoort dat niet juist andersom te zijn?
Ik schijn op mijn opa te lijken.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet bij mij en m'n vader..
En toch zeggen de klanten dat je het heel duidelijk kunt zien![]()
Maar ook qua houding en doen en laten lijken we op elkaar
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tijd wordt mooier door jou?
Nee, hij heeft wel gelijk vind ik
Mijn opa had met 71 nog een volle bos en gitzwart haar!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik schijn op mijn opa te lijken.
Altijd prettig om te horen, ik zie er dus uit als 78 en kaal
Ik wilde het niet zeggen, adding insult to injury enzo..quote:Op zondag 23 januari 2011 15:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik schijn op mijn opa te lijken.
Altijd prettig om te horen, ik zie er dus uit als 78 en kaal
Normaal zou ik ook zeggen dat ik het ermee eens ben, maar heb geen zin om complimenten te makenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tijd wordt mooier door jou?
Nee, hij heeft wel gelijk vind ik
Nou, ik denk dat wanneer je de 50 passeert het wel hard bergafwaards zal gaan hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 15:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Damn, wat zal ik een plaatje zijn dan met 70
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Normaal zou ik ook zeggen dat ik het ermee eens ben, maar heb geen zin om complimenten te maken
Zsa Zsa Gaborquote:Op zondag 23 januari 2011 15:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat wanneer je de 50 passeert het wel hard bergafwaards zal gaan hoor
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat wanneer je de 50 passeert het wel hard bergafwaards zal gaan hoor
Schiet me dan maar meteen afquote:
Tjah, beter nu als dat je straks 70 bent, denkt nog mooi te zijn en iedereen van je walgt?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moest je mijn bubbel nou doorprikken, rotjoch
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, beter nu als dat je straks 70 bent, denkt nog mooi te zijn en iedereen van je walgt?
quote:
Jij wilt niet met een been door het leven?quote:
Mits voor haar 50e, daarna schijn je de zin wat te verliezen aangezien het dan bij haar bergafwaarts is gegaan.quote:
Jouw tijd komt nog wel.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
hmm hoort dat niet juist andersom te zijn?
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
moet je me eerst bij zien te houden bolle
Ja maar iedereen walgt van me dan, hoor ik netquote:Op zondag 23 januari 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wilt niet met een been door het leven?
Dat doen ze na je 50e toch al, heb ik begrepenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar iedereen walgt van me dan, hoor ik net
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jouw tijd komt nog wel.
Edit: ik geef je nog 5 jaar, dan ga je "rijpen".
Heb ik allang gedaan!quote:
Werkt het?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj dat is toch wel een van de ergste termen die je kunt gebruiken.
Jullie willen me gewoon een depressie in duwen he!
Ja maar, ik hou mezelf graag nog even voor de gek!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doen ze na je 50e toch al, heb ik begrepenEn wees eerlijk, je kan lelijker oud worden.
Niet door jouquote:
Aftakelen vond ik wel de lading dekken maar dat klonk óók al niet aardig. Ik ben graag eerlijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj dat is toch wel een van de ergste termen die je kunt gebruiken.
Jullie willen me gewoon een depressie in duwen he!
Dat mag van mij hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 15:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ik hou mezelf graag nog even voor de gek!
ignorance is blissquote:
Ach, als je die lineaire lijn doortrekt qua jouw cyclus mbt tot je looks dan zit je op 250 jaar oud voor je kansloos bent, tegen die tijd ben je er toch niet meer.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ik hou mezelf graag nog even voor de gek!
Ik vind aftakelen minder ergquote:Op zondag 23 januari 2011 15:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aftakelen vond ik wel de lading dekken maar dat klonk óók al niet aardig. Ik ben graag eerlijk.
Zeg eens eerlijk waarom jullie zo naar tegen MissB doen danquote:Op zondag 23 januari 2011 15:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aftakelen vond ik wel de lading dekken maar dat klonk óók al niet aardig. Ik ben graag eerlijk.
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ach, als je die lineaire lijn doortrekt qua jouw cyclus mbt tot je looks dan zit je op 250 jaar oud voor je kansloos bent, tegen die tijd ben je er toch niet meer.
Dat kun je nooit zeker wetenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ach, als je die lineaire lijn doortrekt qua jouw cyclus mbt tot je looks dan zit je op 250 jaar oud voor je kansloos bent, tegen die tijd ben je er toch niet meer.
Ja zeg het!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk waarom jullie zo naar tegen MissB doen dan
Ik heb niet zo snel door of ik echt naar naar iemand doe.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk waarom jullie zo naar tegen MissB doen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Dat is duidelijkquote:Op zondag 23 januari 2011 15:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb niet zo snel door of ik echt naar naar iemand doe.
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alsof ik wil chatten met alleenstaande pappa's. Opbokken!En het is een enge dude ook nog eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
No fun in thatquote:Op zondag 23 januari 2011 15:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nice save, zien jullie, zo kan het dus ook.
Dat is waarquote:
Zo vlug ik kon zien, had ie dezelfde soort kop als ik!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En het is een enge dude ook nog eens
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo vlug ik kon zien, had ie dezelfde soort kop als ik!
quote:
Mwah, ken dames van eind 20 die al compleet verslonst zijn en je nog liever op een schommelpaard rijd dan daarop. Dus MissB zit wel in de goede hoek zeg maar.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:25 schreef Royco1 het volgende:
WTF, ik heb nu een banner voor psychologische begeleiding
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alsof ik wil chatten met alleenstaande pappa's. Opbokken!Als vrouw snap ik sowieso niet waarom je op een datingsite op zoek zou gaan naar een alleenstaande vader? Zou er ook zo'n site speciaal voor moeders zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als vrouw snap ik sowieso niet waarom je op een datingsite op zoek zou gaan naar een alleenstaande vader? Zou er ook zo'n site speciaal voor moeders zijn...
Of dat ze zo vol zitten met chemicaliën dat zelfs de slakken er nog niet overheen willen kotsen.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, ken dames van eind 20 die al compleet verslonst zijn en je nog liever op een schommelpaard rijd dan daarop. Dus MissB zit wel in de goede hoek zeg maar.
Ja, die is er ook! Fok [Singles]quote:Op zondag 23 januari 2011 15:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als vrouw snap ik sowieso niet waarom je op een datingsite op zoek zou gaan naar een alleenstaande vader? Zou er ook zo'n site speciaal voor moeders zijn...
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of dat ze zo vol zitten met chemicaliën dat zelfs de slakken er nog niet overheen willen kotsen.
Nieuwer is niet altijd beterquote:Op zondag 23 januari 2011 15:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Schijnbaar bugs die er nog inzitten he
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik had het niet over
[ afbeelding ]
overigens.
Neequote:
Ik bedoel, dat je niet kan weten of MissB de 250 haalt, want de techniek zit niet stil en wie weet zijn we over een paar jaar wel gedegradeerd tot super geconcentreerde spoken en leven we voor altijdquote:Op zondag 23 januari 2011 15:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, ken dames van eind 20 die al compleet verslonst zijn en je nog liever op een schommelpaard rijd dan daarop. Dus MissB zit wel in de goede hoek zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |