Westervoort. Maar een nieuwe is mij te duur.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:01 schreef wesleycool het volgende:
Kijk/vraag eens bij je lokale elektroboer. in welke plaats woon je precies? misschien weet ik waar er 1 zit.
Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 30 januari 2011 12:25 schreef DJSmiley het volgende:
Helaas... net vorig jaar mn oude weggegeven aan mn broertje. Dat ding heb ik in 1995 ofzo zelf gebouwd, en doet t nog steeds.
Is zelfbouw geen optie?
En heb je haast? als je nog 1,5 mnd geduld hebt kun je eens kijken op de radiomarkt in Rosmalen. Neem wel een auto + geld mee, want je ziet daar veel te veel leuk speelgoed en die markt is vrij groot.. een enorme hal vol met voedingen, meetapparatuur, onderdelen enz.
( )
Ik heb mijn huidige voeding daar ook vandaan (Daiwa, 3-15V @ 12A regelmaar)
* DJSmiley is daar jaarlijks.. 9000m2 rommelmarkt-vol-electronica...quote:
Dan ga ik dit jaar er ook naartoe.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:37 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
* DJSmiley is daar jaarlijks.. 9000m2 rommelmarkt-vol-electronica...
dit jaar valt t voor mij alleen iets minder gunstig, normaal is het ochtend en halve middag daar rondhangen (je red het niet in 1 uurtje), en daarna naar huis je nieuwe aanwinsten fixen/testen/sorteren/enz. Alleen dit jaar valt t precies op mn verjaardag (za 12 mrt) dus dat als ik terug ben kan ik de zooi thuis voorbereiden voor de visite ipv meteen te gaan kloten... naja.
Die Daiwa heb ik geloof ik 35 eur voor betaald, iets van 7 jaar geleden ofzo.
edit: zie dat ie tot 15V gaat, maar goed, dat is voor mij voldoende.
http://my.bresnan.net.bre(...)daiwa/ps-120miia.php
Als je de ruimte hebt kun je ook voor een 19' labvoeding kijken, die liggen daar ook zat, dan heb je ook vaak voedingen met dubbele uitgangen enz.
Dankje.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:17 schreef Think_Pad het volgende:
www.eleshop.nl al eens gekeken? Daar heb ik mijn labvoeding ook weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |