Koekjes.... bakken....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Achter de schermen gebeurd er meer dan je denkt
Daarvoor hebben ze ook Private Message uitgevonden.quote:
Haha LOL. Ja was leuk! U bent geslaagd meneer de DJquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:11 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Heuleu. Vonden jullie het wat? Mensen moesten er na afloop zelfs uitgezet worden
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:11 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Heuleu. Vonden jullie het wat? Mensen moesten er na afloop zelfs uitgezet worden
En daar loop je over te klagen? Luie studenten ook altijdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is ook niet bepaald vrijwillig ofzo. College om 9 uur.
quote:
ik ben een beetje klaar met tmobile maar het netwerk is idd de afgelopen dagen wel wat minder... berichten versturen gaat lastig, weinig bereik...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:28 schreef Ayca het volgende:
Is er hier trouwens iemand die bij tmobile zit? Zo ja hoe is het netwerkMaakt opzich niet meer uit want mijn nieuwe contract gaat toch de 28e in, maartoch
Ik heb jaren bij t-mobile gezeten maar eigenlijk nooit problemen gehad...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:28 schreef Ayca het volgende:
Is er hier trouwens iemand die bij tmobile zit? Zo ja hoe is het netwerkMaakt opzich niet meer uit want mijn nieuwe contract gaat toch de 28e in, maartoch
Dat klopt, in de trein schijn je slecht bereik te hebben tussen Alkmaar en Amsterdam. Maar ja, ik ga dan ook nooit met dat pauper-OV dus heb ik geen last van. En dat je geen bereik hebt ondanks dat de mast op je flat staan kan kloppen, ten eerste zijn het geen omni-directionele antennes dus onder een mast heb je geen bereik. Ten tweede staat er dacht ik geen T-mobile meer op het dak, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:18 schreef Ener-G het volgende:
T-mobile vond ik echt waar-de-loos, maar dan ook echt complete stront. 2 jaar lang een iphone 3g gehad met een t-mobile i150. In de trein van Alkmaar naar Amsterdam heb je op de helft van het traject geen bereik, ik had gezeik met wegvallende telefoongesprekken, spookvoicemails, of mensen die me simpelweg niet konden bereiken omdat ze meteen de voicemail kregen, terwijl de telefoon wel gewoon aan stond (en er ook gewoon streepjes met bereik aan stonden). Sms is ook leuk, kwam vaak pas na uren aan, of simpelweg helemaal niet
De laatste weken had ik zelfs thuis geen bereik in de huiskamer, of maar 2 magere streepjes, terwijl de fucking mast op mn flat staat
Op festivals was het ook bal, als er ook maar een beetje gebruik wordt gemaakt van het netwerk ligt alles er al uit. Las deze week zelfs dat ze in zulke situaties bepaalde diensten uit willen gaan schakelen om mensen nog bereikbaar te houden :'-)
Sinds september over naar Vodafone, wat een verademing! Ik heb overal weer bereik, zelfs IN de treintunnel bij Zaandamen alles werkt gewoon zoals het zou moeten. Blij dat ik van dat T-no-bile schurftbedrijf af ben!
</rant>
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:18 schreef Bart het volgende:
[..]
En daar loop je over te klagen? Luie studenten ook altijd.
quote:
Dat klopt niet he...quote:is de tunnelbuis richting van De Nieuwe Meer afgesloten.
Te veel is met spatie in dit geval.quote:
Stel je voor dat je wat leert!quote:
voor fouten kun je hier terecht:[FP] Nieuwsberichten: fouten, klachten en andere opmerkingenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:50 schreef Bart het volgende:
Coentunnel dicht na ongeluk
Zit een fout in LL!
[..]
Dat klopt niet he...
Hier ook. Dat topic vol met trieste FP'ers kom ik niet meer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voor fouten kun je hier terecht:[FP] Nieuwsberichten: fouten, klachten en andere opmerkingen
ik post alleen maar feedberichten, ik herschrijf niet en ik ben geen taalnazi, ik overzie ook wel eens watquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Hier ook. Dat topic vol met trieste FP'ers kom ik niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |