Ja, en een krant met kijkgatenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar zal hij intrappen![]()
[..]
wehehhe incognito met zonnebrillen en een zwarte hoed
Jij was vet crimineel toenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar dat kwam voornamelijk omdat we toen nog niet echt internet hadden
Ik niet, ik zat al in de kroeg
Whahahaha hoog inspector gadget gehaltequote:Op zondag 23 januari 2011 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en een krant met kijkgaten
INSPECTOR GADGETquote:Op zondag 23 januari 2011 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahahaha hoog inspector gadget gehalte
[ afbeelding ]
"vroeger"?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
INSPECTOR GADGETDat heb ik vroeger vaak gekeken
![]()
Ja een 14-jarig leven heeft ook een vroeger vind ikquote:
Hoezo crimineel? Ik deed niets stelen of vernielenquote:
Go go gadget arm is wel erg fout in combinatie met GF zijn club en ditquote:Op zondag 23 januari 2011 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahahaha hoog inspector gadget gehalte
[ afbeelding ]
En dat valt niet op, als je als enige zo bij GF binnen staatquote:Op zondag 23 januari 2011 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en een krant met kijkgaten
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Go go gadget arm is wel erg fout in combinatie met GF zijn club en dit
Maar je deed dingen drinken die jij nog heul niet mocht drinken:Y .quote:Op zondag 23 januari 2011 14:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo crimineel? Ik deed niets stelen of vernielenIk was erg vriendelijk en aardig voor andere mensen
[..]
Go go gadget arm is wel erg fout in combinatie met GF zijn club en dit
RZquote:
dresscode?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat valt niet op, als je als enige zo bij GF binnen staat?
Jij in gleufhoed, regenjas, zonnebril en krant met kijkgaten, en de rest van de gasten wél in 'dresscode'...
HEEL vriendelijk en aardigquote:Op zondag 23 januari 2011 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar je deed dingen drinken die jij nog heul niet mocht drinken:Y .
En... HOE vriendelijk en aardig![]()
![]()
?
Evakostuumquote:
Dresscodequote:
quote:
OMG OMG OMG.....quote:Op zondag 23 januari 2011 14:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HEEL vriendelijk en aardigStappen van 10 gulden zakgeld per week ging niet he
Lief meisje, ik maak een grapjequote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG OMG OMG.....
Breezah avant la lettre...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |