Dat laatste stuk tot Basel wel ja, dat klopt. Maar daar zijn ze ook met een vette tunnel bezigquote:Op zondag 23 januari 2011 13:23 schreef crv het volgende:
[..]
echt niet, vanaf Freiburg is het boemelen met die trein
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Chikeyik imponeer mezelf, kan ik tenminste nog een chick scorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
okok!quote:
Jaquote:Op zondag 23 januari 2011 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
verkeerde afslag
[..]
van 9:00 tot 16:30...
dus om 17:00 9:05 wil ik wel gered worden
Enkel voor het vrachtverkeer volgens mij en dat is maar een klein stukje. Der is nog steeds continue geklooi hier over die Rheintalbahn. en die Zwitsers hebben de pest in want hun tunnel is in drie jaar klaar. Die duitsers lopen jaren achter op schemaquote:Op zondag 23 januari 2011 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat laatste stuk tot Basel wel ja, dat klopt. Maar daar zijn ze ook met een vette tunnel bezig
In Z'dam geweest?. Is daar nog wat leuksquote:Op zondag 23 januari 2011 13:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
![]()
[..]
zeker alleen veuls te laat ... was 7:00 thuis of zo
Dat zou wel kut zijn, hoewel het ook voor het vrachtverkeer wel nodig is. Dwars door Freiburg hebben ze ook zo'n bypass gemaakt om het Hbf te verschonen van goederenverkeer. En dat is daar erg nuttig.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:29 schreef crv het volgende:
[..]
Enkel voor het vrachtverkeer volgens mij en dat is maar een klein stukje. Der is nog steeds continue geklooi hier over die Rheintalbahn. en die Zwitsers hebben de pest in want hun tunnel is in drie jaar klaar. Die duitsers lopen jaren achter op schema
In Offenburg zijn ze erachter dat een tunnel toch handiger is dus dat wordt nu wel anders dan geplandquote:Op zondag 23 januari 2011 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou wel kut zijn, hoewel het ook voor het vrachtverkeer wel nodig is. Dwars door Freiburg hebben ze ook zo'n bypass gemaakt om het Hbf te verschonen van goederenverkeer. En dat is daar erg nuttig.
Het rijk alleen?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:39 schreef es70 het volgende:
Everybody has left the building.
Piece & quiet.
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik imponeer mezelf, kan ik tenminste nog een chick scoren
Doe nou niet alsof je niemand kunt krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Heerlijk gevoelquote:Op zondag 23 januari 2011 13:41 schreef es70 het volgende:
[..]
En nu ga ik eerst zonder dat er mensen op m'n handen kijken 2 plankjes op maat maken.
Veel plezierquote:
Veel plezierquote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef Koen66 het volgende:
Hier moet ik gepost hebben
Naar het zwembad ik:W
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef Koen66 het volgende:
Hippe UIquote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
Zooo gedouched.. fris en fruitig en de strijk doe ik later wel weer
Zwembadquote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef Koen66 het volgende:
Naar de Wiemelquote:
Hoezo ken jij die?quote:
Omdat ik daar wel eens geweest ben.quote:
ik gebruik dat ding echt nooitquote:
Koen niet of de cam nietquote:Op zondag 23 januari 2011 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik gebruik dat ding echt nooitheb laatst wel weer dat proggie gedownload want wilde een foto samen met mij en Koen maken... maar hij wilde niet
Ik heb er een van de Aldiquote:Op zondag 23 januari 2011 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik gebruik dat ding echt nooitheb laatst wel weer dat proggie gedownload want wilde een foto samen met mij en Koen maken... maar hij wilde niet
Tweemaal daags op werkdagen, gedurende korte tijd.quote:
Oeh nou wil ik echt weten wie je bentquote:Op zondag 23 januari 2011 14:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Tweemaal daags op werkdagen, gedurende korte tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |