Dat weet ik niet, daar heb ik geen verstand van. Maar goed, dit is wat mijn vriendin aangeboden kreeg en haar ouders hebben dat geaccepteerd. Ze kreeg enkele opdrachten die kinderen van Mavo 1 krijgen, na groep 8.2 ging ze naar het gymnasium.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er zijn bijzonder weinig scholen die dat doen. Dan moet je dus wel echt héle goede afspraken maken.
Maar toen ik vijftien was was jij natuurlijk geen 16quote:Op zondag 23 januari 2011 12:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was 16 toen ik mijn eerste kocht, van mijn eigen geld. Het huis was te klein en ik kreeg er zelfs voor op mijn flikker.
Tot ze erachter kwamen dat ze me konden bereiken als ik te laat thuis kwam.Alleen nam ik toen dan niet op natuurlijk.
Ja? Staan ze dr goed voor?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:57 schreef Watertornado het volgende:
Kluts: volgens mij krijg je een heel blije Beetman naar huis.
2-0quote:Op zondag 23 januari 2011 12:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja? Staan ze dr goed voor?
Ik juich ook deels omdat het tegen Ajax is natuurlijk.
Ik heb het over een jaartje. En ik snap wat je bedoelt, maar bij mijn vriendin pakte het wel goed uit, juist omdat ze goede afspraken hadden gemaakt met school. Ik droeg het aan als mogelijke optie.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar een kind wat al makkelijk leert, daarvoor is het geen aanrader om jaren over te doen. Integendeel.
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar toen ik vijftien was was jij natuurlijk geen 16Heel ander 'tijdperk'. Mijn eerste telefoon was zo'n sagem
Bij mij heeft dat ene jaartje anders een hele hoop verschil gemaakt.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het over een jaartje. En ik snap wat je bedoelt, maar bij mijn vriendin pakte het wel goed uit, juist omdat ze goede afspraken hadden gemaakt met school. Ik droeg het aan als mogelijke optie.
deux zeroquote:Op zondag 23 januari 2011 12:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blij dat ik ermee was!![]()
Heb nu nog steeds geen abbo, ja een sim-only. Retegoedkoop, ik betaal nu in een halfjaar wat ik normaal in 2 maanden aal beltegoed kwijt was.
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blij dat ik ermee was!![]()
Heb nu nog steeds geen abbo, ja een sim-only. Retegoedkoop, ik betaal nu in een halfjaar wat ik normaal in 2 maanden aal beltegoed kwijt was.
Ik heb nog een HTC Touch Pro 2 liggen.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:56 schreef missbehavin het volgende:
Zijn neefjes hebben dus wel blackberries en het is lastig uitleggen waarom hij 'm niet krijgt. Nou ja, lastig, mama kan 'm sowieso niet betalen
Ik voel me niet aangevallen, au contraire.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij mij heeft dat ene jaartje anders een hele hoop verschil gemaakt.En dat jij dan een voorbeeld kent waarin het werkt, dat kan, maar mijn ervaring is dus totaal anders.
Je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen.
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog een HTC Touch Pro 2 liggen.
Ben bezig om daar android stabiel op te krijgen, mocht me dat lukken mag hij die hebben.
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Niemand meer die vroeger een pieper of buzzer had?
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog een HTC Touch Pro 2 liggen.
Ben bezig om daar android stabiel op te krijgen, mocht me dat lukken mag hij die hebben.
Ja want is pas een half uur bezigquote:Op zondag 23 januari 2011 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
2-0
Gaat nog wel even duren denk ik voor dat Beetman thuis is
Ja ik had zo'n gele, maxxer ofzo.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Niemand meer die vroeger een pieper of buzzer had?
Dan is het goed mop.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangevallen, au contraire.
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:03 schreef missbehavin het volgende:
Meteen mijn gezag ondermijnen he bolle
Heb je trouwens nog van de sollicitaties gehoord?quote:
Wanneer ga je aan de slag daar?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je trouwens nog van de sollicitaties gehoord?
En ik heb zó'n gave stageIk kan niet wachten om te beginnen
Ja, ik mag volgende week op een 2e gesprek!quote:Op zondag 23 januari 2011 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wanneer ga je aan de slag daar?
Klopt, ik begin 1 februari als school toestemming geeft en zo niet dan toch. Ik krijg een eigen kantoor met computer en telefoon en m'n stagebegeleider is zó relaxedquote:Op zondag 23 januari 2011 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik mag volgende week op een 2e gesprek!
Heb jij je facebook lately nog gecheckt?
Ja, op een advocatenkantoor toch? Wanneer is je eerste dag?
Ik was 18, m'n moeder betaalde de helft. Maar zo kon ze mij beter bereiken natuurlijkquote:Op zondag 23 januari 2011 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was vijftien toen ik mijn eerste mobiel kreeg. En ik kreeg 'm voor noodgevallen en ma beheerde alles
Ah tof man! En hoe ga je dat doen met de afstand dan? Is het te ver om elke dag op en neer te gaan?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Klopt, ik begin 1 februari als school toestemming geeft en zo niet dan toch. Ik krijg een eigen kantoor met computer en telefoon en m'n stagebegeleider is zó relaxed
En ja, een uurtje geleden, ik heb je iets teruggestuurd geloof ik
Wat goed!!quote:Op zondag 23 januari 2011 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik mag volgende week op een 2e gesprek!
Zo hoort 't!quote:Op zondag 23 januari 2011 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Klopt, ik begin 1 februari als school toestemming geeft en zo niet dan toch. Ik krijg een eigen kantoor met computer en telefoon en m'n stagebegeleider is zó relaxed
En gefeliciteerdBen benieuwd wat eruit komt!
Ik weet nog dat ik dat de eerste keer had. Ik zat er echt zo bij van "tof dit!".quote:Op zondag 23 januari 2011 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
En gefeliciteerdBen benieuwd wat eruit komt!
Ik hoef niet iedere dag te komen. Ik ga vier dagen in de week (ma-di-wo en vrij) zo kan ik donderdag blijven werken en heb ik twee dagen in de week waarop ik uit kan slapenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah tof man! En hoe ga je dat doen met de afstand dan? Is het te ver om elke dag op en neer te gaan?
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoef niet iedere dag te komen. Ik ga vier dagen in de week (ma-di-wo en vrij) zo kan ik donderdag blijven werken en heb ik twee dagen in de week waarop ik uit kan slapen.
Sowieso mag ik zelf weten op welke tijd ik op kantoor kom en tot hoe laat ik blijf, maar ik ben van plan tussen negen en half tien er te zijn (dat is de vroegste mogelijkheid) en dan tot een uur of vijf te blijven of zo. Dat ligt er aan hoe goed de opdracht loopt.
Oh, ik heb al onofficieel toestemming, maar er moet een handtekening komen en de stage moet geregistreerd worden in de administratie en dat duurt nog wel eens lang. Maar dat interesseert me niet, ik begin gewoon dinsdag 1 febquote:Op zondag 23 januari 2011 13:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik dat de eerste keer had. Ik zat er echt zo bij van "tof dit!".
En mijn moeder kwam me ophalen van werk omdat ik mijn kantoor wilde laten zien.
Maar tof hoor! hoezo zou school geen toestemming geven dan?
Ik ook!
Thanksquote:Op zondag 23 januari 2011 13:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Blij voor je dat het zo goed uitpakt meid.
Leukquote:Op zondag 23 januari 2011 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, op die manier.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik heb al onofficieel toestemming, maar er moet een handtekening komen en de stage moet geregistreerd worden in de administratie en dat duurt nog wel eens lang. Maar dat interesseert me niet, ik begin gewoon dinsdag 1 feb
Ik denk dat pa ook wel een keer langs wil komen als hij in de buurt is
20 weken laterquote:Op zondag 23 januari 2011 13:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer ben je dan weer klaar eigenlijk?
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |