Ik heb een hele gave gevonden, alleen vielen de mouwen me tegen, dus heb ik 'm niet besteld.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds zo'n zwart AC/DC shirt met een klein logo erop.
Een echte borderliner of een grensgevalletje?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, dat had mijn borderline-vriendin ook.
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een echte borderliner of een grensgevalletje?![]()
Ik heb er een, maar das gewoon een witte, met een foto erop en dan in studs AC/DC erop.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een hele gave gevonden, alleen vielen de mouwen me tegen, dus heb ik 'm niet besteld.
Mijn ex heeft een gigantische collectie AC/DC shirts, echt heel gaaf
Is ook wel een beetje begrijpelijkquote:Op zondag 23 januari 2011 12:44 schreef missbehavin het volgende:
Hier zit hij nu al in de stress omdat ie bang is dat ze 'm gaan pesten volgend jaar omdat hij zo jong is.
Ja en in zijn geval compenseert ie dat dus met een grote bek helaas.quote:
Nee, dat is een obvious borderliner.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een echte borderliner of een grensgevalletje?![]()
Blondiequote:Op zondag 23 januari 2011 12:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er een, maar das gewoon een witte, met een foto erop en dan in studs AC/DC erop.
Ik zoek idd nog een simpele zwarte, strakke, maar die zijn best lastig te vinden.
Ik vind bandshirts sowieso tof. Heb ook een shirt van Blondie.
eraf slaanquote:Op zondag 23 januari 2011 12:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en in zijn geval compenseert ie dat dus met een grote bek helaas.
Ah, ik ken dat ja.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog een jaartje basisschool een optie?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:44 schreef missbehavin het volgende:
Hier zit hij nu al in de stress omdat ie bang is dat ze 'm gaan pesten volgend jaar omdat hij zo jong is.
En dan heb je ook nog eens de kabel uit zijn tv gehaald en hij mag geen blackberryquote:Op zondag 23 januari 2011 12:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had toen ik tien was niet eens een telefoon. Had ik ook niet eens nodig.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog eens de kabel uit zijn tv gehaald en hij mag geen blackberry
Nou ik ben bang dat hij dan nog totaal niet is voorbereid is op het voortgezet onderwijs, want dan hoeft ie nog minder te doen. En het is geen studiebol, je moet hem al wat achter de vodden zitten tegenwoordig (ook vanwege het gezeik). Dus dat lijkt me geen goede optie.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog een jaartje basisschool een optie?
Dan is verveling wel een groot risico..quote:Op zondag 23 januari 2011 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog een jaartje basisschool een optie?
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog eens de kabel uit zijn tv gehaald en hij mag geen blackberry
Ik was 20 toen ik mijn eerste mobiele telefoon kreeg.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had toen ik tien was niet eens een telefoon. Had ik ook niet eens nodig.
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
BlondieDaar wil ik ook heel graag een shirt van!
Op Gatz.nl hebben ze ampliefied shirts, die zijn erg gaaf. Ik heb echt een geweldige gezien van the Rolling Stones! Maar daar heb ik minder mee dan met AC/DC.
Jij kreeg er een?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was 20 toen ik mijn eerste mobiele telefoon kreeg.
Nee vind ik ook niet. Maar er zitten dus een hoop kids in zijn klas die wel blackberries hebben, 'Of tenminste een touch screen telefoon mamquote:Op zondag 23 januari 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet he.
Alleen de kleine man is op het moment minder blij met je denk ik
Gaafquote:Op zondag 23 januari 2011 12:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit shirt heb ik. Niet zo'n duidelijke foto, maar vond de afbeelding wel tof, niet standaard. Amplified heeft idd toffe shirts, klopt ja. The Stones vind ik ook tof, jaren zo'n the Lick shirt van gehad, maar die afbeelding ging er op den duur af.
Mijn zusje toen ze 11 was ofzo. "Pap, mag ik een mobiel?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook niet serieus he, ben de laatste die zal zeggen dat een kind van 10 er 1 nodig heeft.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha gelijk in de verdediging.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Van mijn toenmalige vriendje ja. Wat is daar mis mee?
Ik vrees dat dat niet gaat werken hier nee.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn zusje toen ze 11 was ofzo. "Pap, mag ik een mobiel?
Pa: Waarvoor? Zodat je vanaf het klimrek kan bellen of het eten al klaar is?![]()
Zusje:Maar IEDEREEN in mijn klas heeft er een!
Mijn pa? IEDEREEN? is goed, ga jij morgen maar naar school, noteer van iedereen in je klas het mobiele nummer, dan bel ik ze morgen op, en als blijkt dat IEDEREEN in jouw klas een mobiel heeft, krijg jij er ook een.
Dat lijstje kwam er nooit natuurlijk, want dat is iets van 10 jaar terug en no way dat iedereen in groep 7 toen een mobiel had natuurlijk.
Sowieso strikvraag want zusje hoort ook bij de klas en die heeft zeker weten geen mobiel.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn zusje toen ze 11 was ofzo. "Pap, mag ik een mobiel?
Pa: Waarvoor? Zodat je vanaf het klimrek kan bellen of het eten al klaar is?![]()
Zusje:Maar IEDEREEN in mijn klas heeft er een!
Mijn pa? IEDEREEN? is goed, ga jij morgen maar naar school, noteer van iedereen in je klas het mobiele nummer, dan bel ik ze morgen op, en als blijkt dat IEDEREEN in jouw klas een mobiel heeft, krijg jij er ook een.
Dat lijstje kwam er nooit natuurlijk, want dat is iets van 10 jaar terug en no way dat iedereen in groep 7 toen een mobiel had natuurlijk.
Mag ie een prepaid toestel van je?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee vind ik ook niet. Maar er zitten dus een hoop kids in zijn klas die wel blackberries hebben, 'Of tenminste een touch screen telefoon mam'
was gezelligquote:
Daarvan schiet ik idd in de verdediging. Heb in mijn leven maar weinig 'gekregen', dus die insinuatie vind ik onprettig.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha gelijk in de verdediging.
Ik heb telefoon zelf gekocht. Heb en gebruik 'm nogsteeds trouwens.Gewoon prepaid.
Nou ja, ik zeg maar wat.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik ben bang dat hij dan nog totaal niet is voorbereid is op het voortgezet onderwijs, want dan hoeft ie nog minder te doen. En het is geen studiebol, je moet hem al wat achter de vodden zitten tegenwoordig (ook vanwege het gezeik). Dus dat lijkt me geen goede optie.
Ligt eraan. Een vriendinnetje van mij deed groep acht nog een jaar omdat ze ook zo jong was. De ouders hebben daarvoor met school afspraken gemaakt, zo kreeg ze o.a. een deel studiestof van de middelbare school en moest ze andere opdrachten maken met meer diepgang en zo.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan is verveling wel een groot risico..
Hij heeft een telefoon! Maar die is blijkbaar niet cool genoeg. En heeft geen internetquote:
Insinuatie? Je had 't er zelf bijgezegd!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Daarvan schiet ik idd in de verdediging. Heb in mijn leven maar weinig 'gekregen', dus die insinuatie vind ik onprettig.
Ja dat is inderdaad niet coolquote:Op zondag 23 januari 2011 12:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij heeft een telefoon! Maar die is blijkbaar niet cool genoeg. En heeft geen internet
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik zeg maar wat.
[..]
Ligt eraan. Een vriendinnetje van mij deed groep acht nog een jaar omdat ze ook zo jong was. De ouders hebben daarvoor met school afspraken gemaakt, zo kreeg ze o.a. een deel studiestof van de middelbare school en moest ze andere opdrachten maken met meer diepgang en zo.
Ze is er niks slechter van geworden.
Er zijn bijzonder weinig scholen die dat doen. Dan moet je dus wel echt héle goede afspraken maken.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik zeg maar wat.
[..]
Ligt eraan. Een vriendinnetje van mij deed groep acht nog een jaar omdat ze ook zo jong was. De ouders hebben daarvoor met school afspraken gemaakt, zo kreeg ze o.a. een deel studiestof van de middelbare school en moest ze andere opdrachten maken met meer diepgang en zo.
Dat ik 1 telefoon kreeg ja. Meer niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Insinuatie? Je had 't er zelf bijgezegd!
Maar een kind wat al makkelijk leert, daarvoor is het geen aanrader om jaren over te doen. Integendeel.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik zeg maar wat.
[..]
Ik was vijftien toen ik mijn eerste mobiel kreeg. En ik kreeg 'm voor noodgevallen en ma beheerde allesquote:Op zondag 23 januari 2011 12:54 schreef Kluts het volgende:
Alsnog snap ik gewoon totaal niet wat koters met een mobiel moeten. Ik begrijp ook wel dat je er als ouder tegenwoordig niet meer aan ontkomt. Maar ik zou het zo lang mogelijk uitstellen.
Ja, en hou het dan sowieso bij prepaid.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:54 schreef Kluts het volgende:
Alsnog snap ik gewoon totaal niet wat koters met een mobiel moeten. Ik begrijp ook wel dat je er als ouder tegenwoordig niet meer aan ontkomt. Maar ik zou het zo lang mogelijk uitstellen.
Ik was 16 toen ik mijn eerste kocht, van mijn eigen geld. Het huis was te klein en ik kreeg er zelfs voor op mijn flikker.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was vijftien toen ik mijn eerste mobiel kreeg. En ik kreeg 'm voor noodgevallen en ma beheerde alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |