Nou, net mijn eerste bestelling gedaan, ik ben al maanden verslaafd aan de apple&spice geurolie van Dille en Kamillequote:Op zondag 23 januari 2011 13:33 schreef automatic_ het volgende:
Zijn er nog meer mensen die Wax Melten?
Douche-eendje volgens mij ook...
Het (meurende) waxmelt topic!
Dan heb ik net een reactie gegeven op jouw bestellingquote:Op zondag 23 januari 2011 13:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou, net mijn eerste bestelling gedaan, ik ben al maanden verslaafd aan de apple&spice geurolie van Dille en Kamille.
Ooo, hahaquote:Op zondag 23 januari 2011 13:44 schreef douche-eendje het volgende:
Geen kamillegeur he, die winkel heet zoApple&Spice
Hij ruikt naar een kruidigere versie van So Whitequote:Op zondag 23 januari 2011 13:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo, haha![]()
Ik heb niet van de geurolie, dus ik geloof je gewoon meteen
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lol @ gezeur op lushforum over de gezichtstickertjes
Wat had je erin gedaan en wat vonden ze ervan??quote:Op zondag 23 januari 2011 18:15 schreef Murmeli het volgende:
Op weg naar vriendinnetje met mijn lush kadootjes
Zozo! Het is echt zondag voor jouw voetjes!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:20 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, tijd voor Boer zoekt vrouw onder het genot van een kopje thee, een voetenbadje met een kleine avobath, scrubje met running for the embassy en daarna insmeren met pied de pepper. Zo vervelend...
Ja, verwendagje voor mijn voetjesquote:Op zondag 23 januari 2011 20:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zozo! Het is echt zondag voor jouw voetjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |