Jezus Ringo.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:32 schreef Ringo het volgende:
Nu weten jullie ook waar hij die dromerige prachtmelodieën vandaan heeft getoverd.
By the way, ik zit vandaag op de lijn-Gellius; ben langzaamaan weer een beetje met roken begonnen..
Morgen krijg je een extra aai over je bol.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:55 schreef zodiakk het volgende:
Ik ben gestopt met roken en heb er alleen maar voordeel van. Laat mijn testimonial het rokende smaldeel van TTKLPT inspireren!
Als het zo belachelijk eenvoudig was hoe kwam het dan dat je er ooit mee begonnen bent?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:09 schreef DO2 het volgende:
Ik vond stoppen met roken eigenlijk belachelijk eenvoudig.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Stoppen met roken is zo 2010.
Ik denk dat ik maar eens ga beginnen. Pijp roken staat wel gedistingeerd.
Ik begrijp de correlatie niet. Leg dat eerst maar eens uit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:48 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Als het zo belachelijk eenvoudig was hoe kwam het dan dat je er ooit mee begonnen bent?
Dan heb je niet de verslavingsgevoeligheid voor de sigaretten zoals anderen die soms wel hebben. Als je een bepaalde aanleg hebt, schijnt het echt moeilijk te zijn om er af te komen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:09 schreef DO2 het volgende:
Ik vond stoppen met roken eigenlijk belachelijk eenvoudig.
Even van de koude grond. Mijn veronderstelling was dat als je makkelijk kan stoppen, je kennelijk goed de irrationele en sociale impulsen die het moeilijk maken om te stoppen kan beheersen. Maar het beginnen met roken wordt vaak veroorzaakt door het niet beheersen van diezelfde irrationele en sociale impulsen (beginnen met roken zie ik als irrationeel). Natuurlijk is het wel zo dat de sociale impuls op latere leeftijd verzwakt, maar dan dan zit je vaak al met een geestelijke en fysieke afhankelijkheid opgescheept.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:30 schreef DO2 het volgende:
Ik begrijp de correlatie niet. Leg dat eerst maar eens uit.
Dat lijkt me een pleonasme.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:47 schreef Ringo het volgende:
Maar jij gaat ook op georganiseerde groepsvakantie, k_man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |