Doet me denken aan die collega waar je het toen over had.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:57 schreef mane het volgende:
En dan ineens heel boos worden! En dat iedereen dan verbaasd is.
Google maar eens op 'tepelkloven'.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het vacuüm trekken van een tepel net zo pijnlijk is als het afbijten van een eikel.
Dat bedoel ik. Iets fysiek verwijderen van het lichaam doet toch meer bijn dan vacuüm zuigen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:10 schreef Ringo het volgende:
Ik denk niet dat je een afgebeten eikel met een zalfje kan verhelpen.
Nou nee. Zij uiten voortdurend (de ene wat verbaler/expressiever dan de ander, dat wel) hun ongenoegen en verwachten dat ik me neerleg bij de onwerkbare situatie en daar maar gewoon begrip voor heb. Het is voor mij een hele overwinning om voor mezelf op te komen en aan te geven dat dit voor mij geen doen is. Dat is ook voor hen nogal nieuw.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Doet me denken aan die collega waar je het toen over had.
Met flink drama, schreeuwen en het gooien van spullen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:57 schreef mane het volgende:
En dan ineens heel boos worden! En dat iedereen dan verbaasd is.
Dat zag ik! Ik heb er wel een beetje zout doorgedaan.quote:
In de Jumbo hebben ze de stropen bij het zoete broodbeleg staan. Ze hebben ook wel bij de suiker en bij de bakproducten gestaan. Voorschrijdend inzicht, ofzo.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Golden Syrup is toch geen broodbeleg?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:36 schreef broer het volgende:
Aangezien mijn dochter niet bij mij hoeft aan te happen, kan ik in alle eerlijkheid zeggen dat het vaderschap bijzonder leuk is. Aanradertje!
Neem ik mee in de overwegingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:36 schreef broer het volgende:
Aangezien mijn dochter niet bij mij hoeft aan te happen, kan ik in alle eerlijkheid zeggen dat het vaderschap bijzonder leuk is. Aanradertje!
Ik zou je wel flesvoeding aan willen raden, maar de stuwing die je krijgt als je niet gaat borstvoeden schijnt nogal vreselijk te zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Neem ik mee in de overweging![]()
Het nieuwe woord van de dag; aanhappen, zal ik maar voor me houden denk ik...
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:45 schreef ShadyLane het volgende:
Ik had het idee dat spiegels raken in je beginperiode vrij normaal was.
Zo dacht ik toen ik net op kamers woonde dat het vrij normaal was om tijdens het koken je keuken in de fik te steken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:45 schreef ShadyLane het volgende:
Ik had het idee dat spiegels raken in je beginperiode vrij normaal was.
Sttttttt, die dingen moet je echt niet openbaar maken hoor, anders wordt ik noooit vaderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou je wel flesvoeding aan willen raden, maar de stuwing die je krijgt als je niet gaat borstvoeden schijnt nogal vreselijk te zijn.
Maar da's het woord van de dag van morgen, stuwing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |