Hier in DH is alles gewoon kanker. Altijd.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:52 schreef Gellius het volgende:
Een paar jaar geleden was alles "guerilla". Guerillapoweryogalunch.
Waardeloos, en dan je fiets gewoon laten staan, schande.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben lichtelijk ontstemd. Mijn fiets staat noodgedwongen buiten, nu we op ons nieuwe adres wonen. En vanmiddag kwam ik erachter dat iemand er met mijn achterlicht vandoor is gegaan.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:54 schreef mane het volgende:
[..]
Hier in DH is alles gewoon kanker. Altijd.
Anderhalf jaar geleden had ik zoodje er lachend uitgelopen in mijn kekke universiteitstrui.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:42 schreef mane het volgende:
Jaja. Nou, zodiakk, ik zou zeggen dat Thisbe dan maar eens mee moet lopen met je, in haar ouwe kloffie.
Wat eet jij een troep, zoodje.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:49 schreef zodiakk het volgende:
Ik eet alleen 's ochtends vroeg twee of drie bammetjes (die me overigens prima smaken). Tussen de middag eet ik graag een driehoekige volkorenbol belegd met van die processed shit van Johma (tonijn of kippesto), een kwarkbakje met stukjes fruit en natuurlijk wat melluk. Schandelijk duur, maar ik vind het zo armoedig om dan met je boterhamzakje en een kommetje soep de kantine in te lopen.
Dat doe ik je niet na. Ik krijg na 5 minuten al ongelooflijke zadelpijn.quote:
Is het gewone kwark met vers fruit? Dan is het natuurlijk retegezond. Ik heb zo'n hekel aan al die gezoete producten.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:39 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Is vers fruit, kwark en brood troep? Die Johma is troep, met melk ben ik on the fence.
Hopelijk valt het niet tegen. Het is best klein.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga binnenkort hopelijk eindelijk Hofwijck zien.
Hofwijck. Het had je bekend voor kunnen komen, als je je bedenkt dat ik er m'n scriptie zo'n beetje over geschreven heb.quote:
Ik ben heel benieuwd, heb het alleen nog maar vanuit de trein gezien!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Hopelijk valt het niet tegen. Het is best klein.
Ah, die.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hofwijck. Het had je bekend voor kunnen komen, als je je bedenkt dat ik er m'n scriptie zo'n beetje over geschreven heb.
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef Thisbe het volgende:
Ik eet waar ik zin in heb, en in mijn optiek is wat ik eet altijd gezond!
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:11 schreef DO2 het volgende:
Zolang je in de overtuiging leeft dat wat je eet goed is voor je, is het goed voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |