Zuidelijk as in Brabant/Limburg, of nog zuidelijker? Zeg maar een berberaccent.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:01 schreef Ringo het volgende:
Voor de eerste keer in mijn leven zit ik in een eersteklas treincoupé maar ook hier zit men ongegeneerd in telefoons te toeteren. Nota bene over autoreparaties en onderhoudsbeurten. Met een viezig zuidelijk middenkaderpersoneelsaccent. Wat een farce.
Zat je wel in de stiltecoupé?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:01 schreef Ringo het volgende:
Voor de eerste keer in mijn leven zit ik in een eersteklas treincoupé maar ook hier zit men ongegeneerd in telefoons te toeteren. Nota bene over autoreparaties en onderhoudsbeurten. Met een viezig zuidelijk middenkaderpersoneelsaccent. Wat een farce.
Ik heb er nog van oktober liggen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zou niet nu nog de kerst editie van Vrij Nederland lezen.
Nieuwe Revu, die las ik altijd best graag toen ik nog een leesmap had. Is het nog wat tegenwoordig?quote:Ik had de kerst editie van de Nieuwe Revu vorige week uit.
Precies, vandaar dat 'MOGELIJK'.quote:Nu het afgeleberde eten dilemma. Ik denk niet dat ik het opgegeten had. Aan de andere kant als ik mijn poes niet echt had zien eten had ik het mezelf wel kunnen verkopen dat ik het toch op kon eten.
Zalig zijn de onwetende.
Toen ik begon met mijn bericht stand dat mogelijk er nog niet zo groot en opvallendquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:25 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik heb er nog van oktober liggen.
[..]
Nieuwe Revu, die las ik altijd best graag toen ik nog een leesmap had. Is het nog wat tegenwoordig?
[..]
Precies, vandaar dat 'MOGELIJK'.
Komt uit 'Simon'quote:
Ik heb hier op mijn werk-pc 18.557 liedjes en die zijn samen 94 GB.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:19 schreef k_man het volgende:
Goed, ik dacht dat het nu - met die grote kortingsactie bij de Mediamarkt - wellicht het moment is om eens een mp3-spelertje te kopen. Net even wezen kijken en bevangen door grote twijfel. Ik kan kiezen tussen geheugens van 2 tot 160 GB en ik heb geen idee wat dat betekent.
Hoeveel liedjes passen er ongeveer in een GB?
Help mij!
Misschien kun je het afwisselen door ook eens te refereren aan de telefoonscene in Lost Highway.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Komt uit 'Simon'
Dan staat een nerd in de kroeg te bellen en Simon vraagt hem: "Waarom bel je mij niet?"
Die nerd gaat door met bellen. Simon vraagt het nog een paar keer, dan zegt de nerd op het eind:"Ik heb je nummer toch niet?"
Waarop Simon zegt:"Dan kun je me toch ook niet bellen?"
Beetje vreemde gewoonte van mij om te pas en te onpas quotes van Simon te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |