abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91893470
quote:
15s.gif Op woensdag 26 januari 2011 14:01 schreef Ringo het volgende:
Voor de eerste keer in mijn leven zit ik in een eersteklas treincoupé maar ook hier zit men ongegeneerd in telefoons te toeteren. Nota bene over autoreparaties en onderhoudsbeurten. Met een viezig zuidelijk middenkaderpersoneelsaccent. Wat een farce.
Zuidelijk as in Brabant/Limburg, of nog zuidelijker? Zeg maar een berberaccent.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 26 januari 2011 @ 14:28:15 #277
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_91894154
Benedenriviers. Een bonenstaak in flanellen pak, die zich verslikte in zijn zachte g's toen ie hoorde dat de vervanging van een roetfilter hem zeshonderd ex btw ging kosten. Rgóetfilterg, hij heeft het zeker tien keer gezegd.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_91894670
Hahaha. Zo erg die zachte g. Is het jullie wel eens opgevallen dat bij de radio vooral mensen met een zacht G met spelletjes meedoen?
Dat komt omdat ze de hele dag niks anders te doen hebben dan radio luisteren, worstenbroodjes eten en Bavaria drinken.
pi_91895002
Brabanders zijn sympathieke mensen, met of zonder zachte g.
pi_91895112
quote:
15s.gif Op woensdag 26 januari 2011 14:01 schreef Ringo het volgende:
Voor de eerste keer in mijn leven zit ik in een eersteklas treincoupé maar ook hier zit men ongegeneerd in telefoons te toeteren. Nota bene over autoreparaties en onderhoudsbeurten. Met een viezig zuidelijk middenkaderpersoneelsaccent. Wat een farce.
Zat je wel in de stiltecoupé?
pi_91895252
Ik heb overigens deze maand geregeld in de eerste klasse gereisd, aangezien de NS mij wil compenseren voor de ongemakken die eerder optraden ten gevolge van het winterse weer.

In mijn beleving heeft het toch wel enige meerwaarde. Het is er duidelijk rustiger, ruimer en schoner. :)
pi_91896104
Praat me niet van stiltecoupés. Ik mijd ze tegenwoordig, om mijn bloeddruk een beetje te ontzien.
pi_91896863
Nou ja, ik veronderstel dat in en rondom Amsterdam de omgangsvormen toch wat minder zijn. Hier in de provincie gaat het in de eerste klas stiltecoupés niet onaardig.
pi_91896903
Ik reis alleen met de trein als ik naar de provincie ga, k_man, dus die vlieger gaat mooi niet op.
  donderdag 27 januari 2011 @ 09:02:04 #285
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_91929898
Goedemorgen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_91929967
Hai.
  donderdag 27 januari 2011 @ 09:16:07 #287
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_91930165
Vanochtend zat ik, onder het genot van het extra dikke Vrij Nederland-kerstnummer, mijn bakje müsli leeg te lepelen toen ik even weggeroepen werd. Bij terugkomst bleek poes op tafel gesprongen te zijn en hield zich op verdachte wijze op in de buurt van de kom.

Ik had totáál geen zin om een nieuwe bak müsli te fabriceren en daarom heb ik toch stug doorgegeten. Maar een enigszins onaangename gedachte is het toch wel, dat zo'n beest MOGELIJK aan je ontbijt heeft lopen lebberen, en nu heb ik al de hele tijd een vieze smaak in mijn mond.

Wat zouden jullie gedaan hebben?

[ Bericht 0% gewijzigd door Frollo op 27-01-2011 09:22:01 ]
pi_91930283
Ik zou niet nu nog de kerst editie van Vrij Nederland lezen.
Ik had de kerst editie van de Nieuwe Revu vorige week uit.

Nu het afgeleberde eten dilemma. Ik denk niet dat ik het opgegeten had. Aan de andere kant als ik mijn poes niet echt had zien eten had ik het mezelf wel kunnen verkopen dat ik het toch op kon eten.

Zalig zijn de onwetende.
  donderdag 27 januari 2011 @ 09:25:41 #289
15967 Frollo
pi_91930330
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 09:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zou niet nu nog de kerst editie van Vrij Nederland lezen.
Ik heb er nog van oktober liggen. ;(
quote:
Ik had de kerst editie van de Nieuwe Revu vorige week uit.
Nieuwe Revu, die las ik altijd best graag toen ik nog een leesmap had. Is het nog wat tegenwoordig?

quote:
Nu het afgeleberde eten dilemma. Ik denk niet dat ik het opgegeten had. Aan de andere kant als ik mijn poes niet echt had zien eten had ik het mezelf wel kunnen verkopen dat ik het toch op kon eten.

Zalig zijn de onwetende.
Precies, vandaar dat 'MOGELIJK'. O-)
  donderdag 27 januari 2011 @ 09:31:07 #290
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_91930424
Ik zou het hebben opgegeten. Maar ja, dat ben ik.

Wij hadden een abonnement op de Nieuwe Revu. We lazen hem op de wc.
pi_91930629
Ik vind de Nieuwe Revu sinds de nieuwe hoofdredacteur niet zo heel geweldig meer. Vind het vooral een gemis dat er geen cd recemsies meer in staan. Dat was voor mij altijd een graadmeter.
In de kersteditie stonden ook wat stukken die heel slecht geschreven waren. Misschien val ik niet meer in de doelgroep en is het hip om heel erg van-de-hak-op-de-tak-achtig te schrijven, maar ik vind dat niks.

Ik lees van alles op de wc, maar Donald Duck geniet mijn voorkeur. Zelfs als ik ga plassen neem ik wat te lezen mee. Ik ga dan ook zitten en heb een grote blaasinhoud.
pi_91930642
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 09:25 schreef Frollo het volgende:

[..]

Ik heb er nog van oktober liggen. ;(

[..]

Nieuwe Revu, die las ik altijd best graag toen ik nog een leesmap had. Is het nog wat tegenwoordig?

[..]

Precies, vandaar dat 'MOGELIJK'. O-)
Toen ik begon met mijn bericht stand dat mogelijk er nog niet zo groot en opvallend :D
  donderdag 27 januari 2011 @ 09:46:04 #293
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_91930743
Joehoe. Ons internet en telefoon doen het weer. *O*
pi_91930949
Waarom bel je mij niet dan?
  donderdag 27 januari 2011 @ 10:05:33 #295
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_91931285
Wrom?
pi_91931457
quote:
11s.gif Op donderdag 27 januari 2011 10:05 schreef Lienekien het volgende:
Wrom?
Komt uit 'Simon'
Dan staat een nerd in de kroeg te bellen en Simon vraagt hem: "Waarom bel je mij niet?"
Die nerd gaat door met bellen. Simon vraagt het nog een paar keer, dan zegt de nerd op het eind:"Ik heb je nummer toch niet?"
Waarop Simon zegt:"Dan kun je me toch ook niet bellen?"

Beetje vreemde gewoonte van mij om te pas en te onpas quotes van Simon te gebruiken.
pi_91931641
Goed, ik dacht dat het nu - met die grote kortingsactie bij de Mediamarkt - wellicht het moment is om eens een mp3-spelertje te kopen. Net even wezen kijken en bevangen door grote twijfel. Ik kan kiezen tussen geheugens van 2 tot 160 GB en ik heb geen idee wat dat betekent.

Hoeveel liedjes passen er ongeveer in een GB? :?

Help mij!
  donderdag 27 januari 2011 @ 10:23:10 #298
15967 Frollo
pi_91931740
quote:
11s.gif Op donderdag 27 januari 2011 10:19 schreef k_man het volgende:
Goed, ik dacht dat het nu - met die grote kortingsactie bij de Mediamarkt - wellicht het moment is om eens een mp3-spelertje te kopen. Net even wezen kijken en bevangen door grote twijfel. Ik kan kiezen tussen geheugens van 2 tot 160 GB en ik heb geen idee wat dat betekent.

Hoeveel liedjes passen er ongeveer in een GB? :?

Help mij!
Ik heb hier op mijn werk-pc 18.557 liedjes en die zijn samen 94 GB.
pi_91931745
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 10:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Komt uit 'Simon'
Dan staat een nerd in de kroeg te bellen en Simon vraagt hem: "Waarom bel je mij niet?"
Die nerd gaat door met bellen. Simon vraagt het nog een paar keer, dan zegt de nerd op het eind:"Ik heb je nummer toch niet?"
Waarop Simon zegt:"Dan kun je me toch ook niet bellen?"

Beetje vreemde gewoonte van mij om te pas en te onpas quotes van Simon te gebruiken.
Misschien kun je het afwisselen door ook eens te refereren aan de telefoonscene in Lost Highway.
pi_91931766
k_man, kijk hier eens?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')