Hallo!
Onlangs moest ik mijzelf verantwoorden tegenover de kantonrechter omdat ik een betaling heb gelaakt van mijn zorgverzekering. Nu probeer ik mijn ass te redden d.m.v. een betalingsregeling.
Ik kan weer naar de rechtbank gaan, of per brief reageren. Ik ga het laatste doen. Ik probeer het wel in stijl, zoals ik al die leuke brieven van hun heb mogen ontvangen. Dit is mijn poging:
![briefc.jpg]()
Zijn er nog op/aanmerkingen die mijn brief beter doen overkomen of gedeeltes waar ik bijvoorbeeld nog moeilijkere woorden kan gebruiken? Als zijnde een koekje van eigen deeg. Ik vind de manier waarop zo een brief geschreven is altijd wel grappig. Ultra foutloos met een heuse toon dat niks aan de verbeelding overlaat.
De manier waarop hun brieven geschreven zijn is als of ik een blad Ik verstuur nooit zulke brieven namelijk..
Ik laat de brief verzegeld versturen. Eerder was het mijn plan nog om de hele boel met een ganzenveer in Oud Hollandsche spelling op papier te schrijven en per koerier met paard en wagen af te leveren, maar mijn handschrift laat te wensen over, alsmede mijn kennis op dat gebied. Ik weet alleen the basics zoals "ick" en "jy".. Tevens ken ik niemand met paard en wagen.
Dit is trouwens een serieus topic.
Ahwell.. Groeten en goedemorgen!