Een hele wéék met familie?quote:
 . Teh horror. Als ik een weekend doorbreng met familie, dan ben ik het zondagochtend al wel weer zat
. Teh horror. Als ik een weekend doorbreng met familie, dan ben ik het zondagochtend al wel weer zat  .
.

idem, hoeveel ik ook van ze houdquote:Op zondag 23 januari 2011 18:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een hele wéék met familie?. Teh horror. Als ik een weekend doorbreng met familie, dan ben ik het zondagochtend al wel weer zat
.

maar nu twijfel ik of dat wel hendig is omdat ik dan OOK een Ipod nog weer moet kopen
  maar nu twijfel ik of dat wel hendig is omdat ik dan OOK een Ipod nog weer moet kopen  

Het valt wel mee hoor, maar als ik dat ga uitleggen wordt het te herkenbaar. Het doel van de week is boeken lezen, scrabbelen en luieren. Lijkt me heerlijkquote:Op zondag 23 januari 2011 18:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een hele wéék met familie?. Teh horror. Als ik een weekend doorbreng met familie, dan ben ik het zondagochtend al wel weer zat
.

Voor die Nike-meuk heb je een iPod nodig ja. Is dus vooral interessant voor mensen die er al één hebbenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga zo uit eten met Mr.Mo.
heb de hele dag zitten studeren, net gedouched en ben nu helemaal rozig
oh, en ik zit aan een wijntje
oh, en Vik: heb je een ipod nodig voor die nike-meuk? Ik ga het hardlopen met een ander programma dan Evy weer oppakken na de tentamens, en aangezien ik houd van cijfertjes en grafiekjes dacht ik: ja leukmaar nu twijfel ik of dat wel hendig is omdat ik dan OOK een Ipod nog weer moet kopen
 . Heb je geen smartphone met GPS?
. Heb je geen smartphone met GPS?

vind met een telefoon lopen écht heel vervelend, wil gewoon een MP3 speler om m'n nek hebben en meer nietquote:Op zondag 23 januari 2011 19:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voor die Nike-meuk heb je een iPod nodig ja. Is dus vooral interessant voor mensen die er al één hebben. Heb je geen smartphone met GPS?

Dan koop je een nanoquote:Op zondag 23 januari 2011 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
ja,I know, maar dan kunnen we Nike-buddies worden
 . Maar beetje zonde als je hem alleen gebruikt voor het hardlopen. Als je een smartphone hebt, kun je ook een Nike+-app downen.
. Maar beetje zonde als je hem alleen gebruikt voor het hardlopen. Als je een smartphone hebt, kun je ook een Nike+-app downen.

. In het vliegtuig terug was de batterij leeg (en had ik 10 boeken uit en de reisgids vaak geraadpleegd).
. In het vliegtuig terug was de batterij leeg (en had ik 10 boeken uit en de reisgids vaak geraadpleegd).

Nee, ook voor op de fiets en zulksquote:Op zondag 23 januari 2011 19:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan koop je een nano. Maar beetje zonde als je hem alleen gebruikt voor het hardlopen. Als je een smartphone hebt, kun je ook een Nike+-app downen.
 fietsen met muziek
 fietsen met muziek  

Hoesje voor om je bovenarm kopen. Foon erin en je merkt er niks van. MP3-speler om je nek lijkt me storenderquote:Op zondag 23 januari 2011 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vind met een telefoon lopen écht heel vervelend, wil gewoon een MP3 speler om m'n nek hebben en meer niet
 .
. . Ben benieuwd. Ik zou nog gaan hardlopen, maar het waait zo hard en en en... nee, doe ik morgen of di wel weer
. Ben benieuwd. Ik zou nog gaan hardlopen, maar het waait zo hard en en en... nee, doe ik morgen of di wel weer  .
.

Ook met mijquote:Op zondag 23 januari 2011 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
ja,I know, maar dan kunnen we Nike-buddies worden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |