Wow man nieuw nog wel!, in welke winkel kan ik nieuwe gameboy color spellen krijgen voor 2 euro dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:46 schreef gogosweden het volgende:
veel te duur.
gameboy spellen kan je nieuw voor 2 euro/stuk krijgen. totaal maar 8 euro waard dit ofzo
Doe mij dat adresje ff, kan ik inkopen en duur verkopenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:46 schreef gogosweden het volgende:
veel te duur.
gameboy spellen kan je nieuw voor 2 euro/stuk krijgen. totaal maar 8 euro waard dit ofzo
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:46 schreef Prowl het volgende:
[..]
Doe mij dat adresje ff, kan ik inkopen en duur verkopen![]()
Wat TS vraagt is een hele normale algemene prijs hoor
meestal liggen er nog wel een paar bij de intertoy's of de bartsmit gewoon vragen. dan rammen ze dat door de computer en kijken ze in de vooraadquote:Op zondag 23 januari 2011 00:20 schreef Motar het volgende:
[..]
Wow man nieuw nog wel!, in welke winkel kan ik nieuwe gameboy color spellen krijgen voor 2 euro dan?
die hebben ze echt niet meer hoor... die gaan gewoon naar de partij opkoopquote:Op zondag 23 januari 2011 12:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
meestal liggen er nog wel een paar bij de intertoy's of de bartsmit gewoon vragen. dan rammen ze dat door de computer en kijken ze in de vooraad
vraag maar eens rond. je zal verbaast staanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:49 schreef T42 het volgende:
[..]
die hebben ze echt niet meer hoor... die gaan gewoon naar de partij opkoop
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
vraag maar eens rond. je zal verbaast staan
In de buurt van nijmegen.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Waar is die eventueel op te halen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |