Mjah, verlegen kan ik altijd weinig mee.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik gewoon heel verlegen maar wel lief
nee, die is keihardquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kei lievvv! Met je floeper-knoeper!
hihiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, verlegen kan ik altijd weinig mee.
Ja daar jij mijn dan mee pesten tochquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, verlegen kan ik altijd weinig mee.
Nou ms evenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja daar jij mijn dan mee pesten toch
En daarna?quote:
Daarna weinig ben ik bang. Ik trek verlegen mannen gewoon slecht.quote:
Nee... je moet natuurlijk wel melden hoe en wat he.... rapportagesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, dat ik er aan zo een blijf hangen
het is nu wachten op de reactie van TBquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daarna weinig ben ik bang. Ik trek verlegen mannen gewoon slecht.
Zo wordt het nooit wat tussen onsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daarna weinig ben ik bang. Ik trek verlegen mannen gewoon slecht.
Ah en dan dwing jij mij verstandig te zijn!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... je moet natuurlijk wel melden hoe en wat he.... rapportages
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo wordt het nooit wat tussen ons
DAT is de bedoeling....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:06 schreef tijnbrein het volgende:
Dat een van jullie per ongeluk de liefde van zijn leven tegenkomt
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is nu wachten op de reactie van TB
Daar ben ik te verlegen voorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is nu wachten op de reactie van TB
Begin er toch niet aan...relatiesquote:
ga jij nu eens gewoon op de belastingsite kijken....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat is gewoon belasting van de auto.
quote:
Als je badboy uitzoekt voor MissB wil jij dan voor mij een lieve zorgzame vrouw uitzoekenquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah en dan dwing jij mij verstandig te zijn!
Laat hem eerst maar zijn rijbewijs halenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ga jij nu eens gewoon op de belastingsite kijken....
ik!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]maar ik was op zoek naar een partner.... wie zegt dat dat een relatie wordt
GEVONDEN......quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:14 schreef tijnbrein het volgende:
Als je badboy uitzoekt voor MissB wil jij dan voor mij een lieve zorgzame vrouw uitzoeken
Maar dat is toch juist leuk!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]maar ik was op zoek naar een partner.... wie zegt dat dat een relatie wordt
Nog niet, zo moeilijk moet dat niet zijn om te lerenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
GEVONDEN......
onee dit exemplaar heeft een lastige handleiding....
TB kan jij Russisch?
.... dat is alleen leuk... als er een toekomst in zitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist leuk!
Nee, zo'n russische walst zo over je heen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog niet, zo moeilijk moet dat niet zijn om te lerendus stuur maar door
Ja nee, tuurlijk. Huuh, it's so complicatedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
.... dat is alleen leuk... als er een toekomst in ziten anders moet je het geen relatie noemen en vooral geen relatiedingen mee willen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |