Hierrrrrr, ik ben leuke gezellige jongen van 22 uit Utrecht met donker haar en mooi bruine doordringende ogen. Jij?quote:
Sorry.quote:
Preciesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:31 schreef Ragboer het volgende:
Popje-popje is gewoon de vriendin van djkoelkast waarmee hij aan harde anaalsex doet
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:31 schreef Ragboer het volgende:
Popje-popje is gewoon de vriendin van djkoelkast waarmee hij aan harde anaalsex doet![]()
quote:
Hoi, mag ik donderdag op jouw tijd een half uurtje uitzenden?quote:
Lekker tochquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:31 schreef Ragboer het volgende:
Popje-popje is gewoon de vriendin van djkoelkast waarmee hij aan harde anaalsex doet
Van hoelaat tot hoelaat?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoi, mag ik donderdag op jouw tijd een half uurtje uitzenden?
Ik weet het niet, heb nog nooit anaalsex gedaanquote:
ik zei het al eerder, maar niet tof dat je zelf doordeweeks dat zo reserveertquote:
Dat is als kutsex maar dan strakkerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb nog nooit anaalsex gedaan
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is als kutsex maar dan strakker
Jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:36 schreef Driepink het volgende:
iedereen is dood ofzo?
hartstilstand van angst
Is ze toch al nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en ze is er nooit ongesteld![]()
![]()
Jawel, het is alleen bruin.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en ze is er nooit ongesteld![]()
![]()
Van half 12 tot 12. Ik kan vrijwel niet op alle andere tijden en jij reserveert ff alles voor de weekquote:
JAAAAA EINDELIJK!!!quote:
Ja op de maat van de muziek van net.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:39 schreef Driepink het volgende:
iedereen jaag ik wel, luistert ez nog wl, of is ie ook maar gaan neuken ?
dan is ie snel klaarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:40 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja op de maat van de muziek van net.
dat is snel bekekenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:40 schreef BBQSausage het volgende:
* BBQSausage blikt een werp naar de comments, ziet veel negativiteit, en verlaat fok weer.
Je zou je speakers kunnen gebruiken als circelzaag momenteel. Althans, het geluid komt ongeveer overeen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:40 schreef BBQSausage het volgende:
* BBQSausage blikt een werp naar de comments, ziet veel negativiteit, en verlaat fok weer.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:40 schreef Driepink het volgende:
sorry beach, maar je bent nu echt de lul dalijk
niemand wilt de jingle bewerken
wiltquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:40 schreef Driepink het volgende:
sorry beach, maar je bent nu echt de lul dalijk
niemand wilt de jingle bewerken
Dat is wat zo'n beetje de hele middag+avond al draait dus, beetje jammer.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je zou je speakers kunnen gebruiken als circelzaag momenteel. Althans, het geluid komt ongeveer overeen.
Ik heb heul lekkere plaatjes gedraaid en Bartjan heeft nog Apres Ski gemacht.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is wat zo'n beetje de hele middag+avond al draait dus, beetje jammer.Tot vannacht ofzo.
Waar IS WH?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
die ik naar WH heb gestuurd
jij was drukdruk met andere shit
Jouw show heb ik wel gehoord, die apres ski ook, maar toen ben ik halverwege afgehaakt, vond ik het wel weer genoeg.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb heul lekkere plaatjes gedraaid en Bartjan heeft nog Apres Ski gemacht.
quote:
OUD-HOLLANDSCH HAKKÛH!!!!quote:
Je weet dat ik er dan zeker bij ben hè, ben er trouwens altijd bijquote:
jawelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:46 schreef Ragboer het volgende:
In Italië wonen ook mooie vrouwtjes zeg, de téring.
Ja, ik namelijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Er zijn serieus mensen die hiernaar luisteren als zijnde muziek?
genieten enzo?
![]()
Zeker, niks mis met mainstream hardcore.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Er zijn serieus mensen die hiernaar luisteren als zijnde muziek?
genieten enzo?
![]()
Is ze raakbaar?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
het is zo totaal niet mijn smaak... kan t me niet voorstellen....
1 van mijn vriendinnen vindt dit geweldig... de rest zit allemaal zwaar aan de zuip:P
pics van de vriendin die dit tof vindtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
het is zo totaal niet mijn smaak... kan t me niet voorstellen....
1 van mijn vriendinnen vindt dit geweldig... de rest zit allemaal zwaar aan de zuip:P
Ik heb ook het gevoel dat ik niks anders meer doe. Zullen we de boel opdoeken?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je weet dat ik er dan zeker bij ben hè, ben er trouwens altijd bij, kutradio dit.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef Beach het volgende:
[..]
pics van de vriendin die dit tof vindt
Picca's? MSN?quote:
dalijk leuke, na todesvogelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef EggsTC het volgende:
Moet zeggen lekkere nr's driepink, maar bij lange na niet zo hard als het laatste nr van mijn set, nu had ik dat ook niet verwachtdat is gewoon 1 grote teringherrie.
je hebt haar msnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:50 schreef Driepink het volgende:
wuhaahah
laat die chick me toevoegen op msn
De buurman van knetterkrankjorum vond haar wel raakbaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Schenken is het nieuwe raken anno 2011.
Pics van de buurman.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
De buurman van knetterkrankjorum vond haar wel raakbaar.
meer mensen hebben last van slechte smaakquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
De buurman van knetterkrankjorum vond haar wel raakbaar.
Dat kun je me niet aandoenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel dat ik niks anders meer doe. Zullen we de boel opdoeken?
Nichten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:53 schreef Driepink het volgende:
he maar eggs
als ie echt zo hard is, wel ff doorsturen dan naar me he
wahahha zal hem morgen wel ff proberen op de foto te zettenquote:
Hoi Merolquote:
Hij is 62quote:
Niet voor het geilen maar voor het beoordelen waarom deze meneer jou "raakbaar" vindt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wahahha zal hem morgen wel ff proberen op de foto te zetten
als je daar op geilt
omdat hij oud isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet voor het geilen maar voor het beoordelen waarom deze meneer jou "raakbaar" vindt.
Hoi Utrechtse dame.quote:
Maar het bliept en piept en hakt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:54 schreef Driepink het volgende:
nog +/- 10 sec
voor Ez, waar ie ook mag zijn..
RIP EZ!
Hier, Hupsje aandacht geven enz.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:54 schreef Driepink het volgende:
nog +/- 10 sec
voor Ez, waar ie ook mag zijn..
RIP EZ!
JAJAJAJA, maar we gaan wel winnenquote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
JAJAJAJA, maar we gaan wel winnen
kan niet alles hebben.. en he.. tis nog altijd knetterquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Krank heeft een ouwe buurman. Bah.
Heeft 'ie HIER lopen typen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan niet alles hebben.. en he.. tis nog altijd knetter
en hij is verder wel tof.. alhoewel het een beetje verontrustend was wat hij typte
oh, dankje, nu mis ik niksquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:57 schreef djkoelkast het volgende:
Ondertussen op de radio...
LIVE UPDATE
Rag rag rag knal keteng knal rag rag beng bang bong bing boeng boeng wom wom wom wom bam...
BAMBAMBAMBAM BAMBAMBAMBAM BAMBAMBAMBAM BAMBAMBAMBAM
DOEFFFFFF.................
Ragragragrag
Kan een foutje in het midden zitten.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:57 schreef djkoelkast het volgende:
LIVE UPDATE
Rag rag rag knal keteng knal rag rag beng bang bong bing boeng boeng wom wom wom wom bam...
Ragragragrag
Dream on.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
JAJAJAJA, maar we gaan wel winnen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:57 schreef djkoelkast het volgende:
LIVE UPDATE
Ragragragrag
Watvoor vreemd skypegesprek was dat nou net?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]Gelukkig heb ik m dan nu niet aanstaan :p
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Watvoor vreemd skypegesprek was dat nou net?
onder mijn naam.. was in de keuken aan de telefoon.. en ach dacht zal wel meevallen..quote:
Sausage?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
onder mijn naam.. was in de keuken aan de telefoon.. en ach dacht zal wel meevallen..
dus niet... was erger dan bij de buurt bbq
Splittercore!quote:
Niet eens 'nu kan ik laten zien hoe Merel eruit ziet' ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]Me vriend zit hier, jij kwam online en ik dacht, cammen met Merel
Hoe zou je het anders dan omschrijven?quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet eens 'nu kan ik laten zien hoe Merel eruit ziet' ?
Terwijl je (blijkbaar dus) ook een foto had?quote:
Ja, ik zat in een ander gesprek, en wou alleen ff laten zien hoe lekker jij wasquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Terwijl je (blijkbaar dus) ook een foto had?![]()
En daarna was je snel weg
Later misschien, ik wil niet dat jij ermee aan de haal gaat.quote:
Ik zit hier met een dikke sjaal en dekentje omquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, ik zat in een ander gesprek, en wou alleen ff laten zien hoe lekker jij was
Maar toen je geen cam aan deed dacht ik, ah dan maar weer weg
Ik zal je altijd credit gevenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Later misschien, ik wil niet dat jij ermee aan de haal gaat.
Gewoon af doen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zit hier met een dikke sjaal en dekentje om
Damn inderdaad!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:02 schreef djkoelkast het volgende:
Waarom hebben we geen Tinychat met de dj live in beeld?
Maak er een aanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:02 schreef djkoelkast het volgende:
Waarom hebben we geen Tinychat met de dj live in beeld?
Dit dus.quote:
Als Darcli en in vanuit de studio uitzenden hebben we 4 camera's.quote:
Hhahaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als Darcli en in vanuit de studio uitzenden hebben we 4 camera's.
1 nadeel: dan vindt niemand mij meer leuk en geilen al die meiden op hem
Nee je pink zorgt nog voor respect.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:03 schreef Driepink het volgende:
iedereen haat me nu en negeert me door mn set
zelfs Ezichielk is weg
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:04 schreef Franneh het volgende:
[..]
Nee je pink zorgt nog voor respect.
heb jij hem ook gezien ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:04 schreef Franneh het volgende:
[..]
Nee je pink zorgt nog voor respect.
godverquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:06 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja toen ik ging spieken bij de cams
wiebelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:06 schreef 92Merel het volgende:
Groetjes aan wie? Ik versta er echt geen hout van
dude. je haar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
godver
ik was toen echt eng.. haar niet gedaan enzo
PURNO DE PURNOquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
Hij doet me hier een beetje aan denken.
Hooiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:24 schreef mash_ het volgende:
Goedeavond
De nieuwe spartacus staat online
Oh en kut muziekdus ik zet 3fm maar aan
quote:
Volgende keer on demand draaien he, niet met een playlist.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo, de playlist is af voor morgenmiddag 17:00
Vind werken met een playlist relaxter......quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgende keer on demand draaien he, niet met een playlist.
Minder interactiefquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Vind werken met een playlist relaxter......
Feyenoordquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:35 schreef mash_ het volgende:
Mensen die iets heel grappig willen zien moeten nu nederland 1 kijken!
Blijkbaar niemand.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:35 schreef mash_ het volgende:
Iedereen kijkt al vandaar die rust.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:35 schreef mash_ het volgende:
Get... a... webcam... damnitquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die staat op m'n popje gericht
Heb je al je barbies nog?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die staat op m'n popje gericht
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:46 schreef heloef het volgende:
Ik snap nu waarom die Saunders zo populair is, de hype van de afgelopen tijd was overdreven maar hij kan echt verschrikkelijk goed zingen.
Kom maar eens met een tegen argument waarom die vent slecht is?quote:
Omdat.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom maar eens met een tegen argument waarom die vent slecht is?
Goed argument.quote:
HAHAHA HOEVEEL?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
Oh jezus Feyenoord heeft ook nog verloren.
Op het moment dat het niet slechter kon, zakt Feyenoord nog dieper in de stront.quote:
neequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef Rockiejj het volgende:
Haha, en toen was deze ook weer vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |