quote:Hint: Lees de vorige bladzij eens
Op zaterdag 08 juni 2002 18:24 schreef Duiveltja het volgende:
[oftopic]is het niet fora???[/oftopic]
quote:Is het niet offtopic?
Op zaterdag 08 juni 2002 18:24 schreef Duiveltja het volgende:
[oftopic]is het niet fora???[/oftopic]
Zal jullie msgien niet veel zeggen maar goed
In mei 2000 hebben we zelf een forum opgezet voor Nederlandse pretpark- en achtbaanfanaten.. en daar breng ik tegenwoordig al mijn vrije internet-tijd door
www.themepark.nl
quote:zat je al lang op VOO of niet? was je nick daar ook postinggirl? ik was er heel lang niet geweest (vanwege in mijn ogen verslechterde sfeer ed) toen ik hoorde dat het verdwenen was. toch jammer, want mijn 'roots' liggen daar wel, ik was zo'n beetje een 2e generatie poster (vanaf begin 2000), had er zo'n 7500 posts staan. mooie tijd toen!
Op vrijdag 07 juni 2002 17:29 schreef postinggirl het volgende:
-Veronica-forum(al is nu alleen het Nico Dijkshoorn-gedeelte over sinds een paar weken). Daar zat ik vóór Fok altijd. Maar omdat dat hetzelfde was als Fok, maar dan in een bescheidener uitvoering, had ik hem toen ik Fok ontdekte helemaal niet meer nodig. Het Nico Dijkshoorn-gedeelte uitgezonderd.
En af en toe zieken op:
quote:Ik heb maar een maandje of zo op dat van Veronica gezeten en had daar een andere naam. Daarna ontdekte ik Fok en was ik weg. Ik had er een stuk of 30 posts.
Op dinsdag 25 juni 2002 00:27 schreef flaphead het volgende:[..]
zat je al lang op VOO of niet? was je nick daar ook postinggirl? ik was er heel lang niet geweest (vanwege in mijn ogen verslechterde sfeer ed) toen ik hoorde dat het verdwenen was. toch jammer, want mijn 'roots' liggen daar wel, ik was zo'n beetje een 2e generatie poster (vanaf begin 2000), had er zo'n 7500 posts staan. mooie tijd toen!
Ik heb overigens op bijna elk forum een andere naam, alleen op http://forum.clubcharts.nl heet ik hetzelfde.
En sinds kort ook Fok, voor de afwisseling.
quote:ah ok, dan ken ik je dus niet. ik dacht misschien was je er toendertijd ook al, maar die kans was klein ja.
Op dinsdag 25 juni 2002 06:36 schreef postinggirl het volgende:Ik heb maar een maandje of zo op dat van Veronica gezeten en had daar een andere naam. Daarna ontdekte ik Fok en was ik weg. Ik had er een stuk of 30 posts.Ik heb overigens op bijna elk forum een andere naam, alleen op http://forum.clubcharts.nl heet ik hetzelfde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |