Het ging niet om 'alles' of om mij (wat ik van jullie heel goed kan hebben) maar specifiek om buikdansen.. [Over o.a zoiets) onterecht beledigen in combinatie met mn Turkse temperament en tadaaa daar heb je een boze Sel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als ik echt min zou doen dan had ik wel een serieuzere toon aangeslagen. Als ik aan het dollen ben spot ik met alles wat los en vast zit, inclusief mezelf. Neem nou niet alles serieus joh
Ondanks alles ben je nog steeds een lieve schatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het ging niet om 'alles' of om mij (wat ik van jullie heel goed kan hebben) maar specifiek om buikdansen.. [Over o.a zoiets) onterecht beledigen in combinatie met mn Turkse temperament en tadaaa daar heb je een boze Sel.
Ik wil helemaal geen ruzieik flip er gewoon van dat juist jij zo laagdunkend doet over 'onze' culturele dansvorm en je daardoor de rest ook zo laat denken.
Met alle plezier, mits er van jullie kant geen goedkope ordinaire striphoerenshow verwacht wordt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:13 schreef Assiej het volgende:
Fristi Perzik is ook wel lekker
Selma ga eens voor ons dansen dan
Inderdaad, je moet onbetaalbaar zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Met alle plezier, mits er van jullie kant geen goedkope ordinaire striphoerenshow verwacht wordt.
Ik denk zelfs dat jij zo mee kunt doen met al je danservaringen.
Oeh nicequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ik heb 'm gezien jaEn hij is
Dat paard is echt briljant! Net als de kameleon Pascal
Jij ergens ook nog wel hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ondanks alles ben je nog steeds een lieve schat
Ik ben benieuwd! lijkt me wel leuk om het te zienquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Met alle plezier, mits er van jullie kant geen goedkope ordinaire striphoerenshow verwacht wordt.
Ik denk zelfs dat jij zo mee kunt doen met al je danservaringen.
Wel potverdorie!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet onbetaalbaar zijn![]()
Dan hoef ik mijn portemonnee niet te trekken
Ergens heel ver weg zeker.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jij ergens ook nog wel hoorik was gewoon even fucking beledigd gekwetst.
Maar je kan het wel dus.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:03 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! lijkt me wel leuk om het te ziengo Sel go Sel
Haha ik wou vroeger op buikdansen, nu af en toe maar het is niet echt mijn ding om vast in te dansen.. ik vind het wel vrouwelijk
Geen idee ik zat vroeger meer met mijn buik te rollen toen ik nog kleine meid wasquote:
Het is eigenlijk een soort kunst zoals Daywalker al postte.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:06 schreef omearos het volgende:
ik ben ooit naar een workshop buikdansen geweest, als onderdeel van een vrijgezellenfeestje. Was erg leuk om te doen, ook al bakte ik er weinig vanhet is moeilijker dan ik had verwacht.
Minder dan de afstand Turkye -Nederlandquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ergens heel ver weg zeker.
* Zwaar beledigd is![]()
Ik heb wel trek namelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Minder dan de afstand Turkye -NederlandEn nu ben jij aan het happen.
ik heb 11 jaar gedanst, maar moest voor buikdansen ineens spieren gebruiken waarvan ik niet wist dat ik ze had of dat je ze zo kon bewegenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een soort kunst zoals Daywalker al postte.zoiets zien als een stripact is dan ook een grove belediging.
Heb je meteen een goede buikspieroefeningquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef omearos het volgende:
ik heb 11 jaar gedanst, maar moest voor buikdansen ineens spieren gebruiken waarvan ik niet wist dat ik ze had of dat je ze zo kon bewegen
Deze lijkt me wel goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:30 schreef Assiej het volgende:
Love and other drugs (als ie nog draait)
Leuk! Ik heb hier 2 bellydance outfitjes liggen. En buikrollen is essentieel voor buikdansen schatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
Geen idee ik zat vroeger meer met mijn buik te rollen toen ik nog kleine meid was..
Ik weet eigenlijk niet eens 'hoe het moet'
Leer het me maar
Tof! Zoals Assie?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef omearos het volgende:
[..]
ik heb 11 jaar gedanst, maar moest voor buikdansen ineens spieren gebruiken waarvan ik niet wist dat ik ze had of dat je ze zo kon bewegen
nee, geen wedstrijden enzo. 6 jaar klassiek ballet gedaan, met optredens, en 5 jaar stijldansen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Tof! Zoals Assie?
Volgende week ff stiekem buikdansen?
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb hier 2 bellydance outfitjes liggen. En buikrollen is essentieel voor buikdansen schat
Billen, borst en buikschudden kan elke mongool.
Stijldansen als in ballroom, rumba en latin dansen vind ik alleen mooi door de vrouwelijke bewegingen en die prachtige jurken en jurkjes. Ballet is ook mooiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef omearos het volgende:
[..]
nee, geen wedstrijden enzo. 6 jaar klassiek ballet gedaan, met optredens, en 5 jaar stijldansen.
volgende week is prima
Is elastisch he. Mocht het alsnog niet passen dan heb ik hier wel wat franjedoeken liggen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
passen mij die outfits wel jij bent veel slanker als wat ik ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |