Ducktape weer tevoorschijn haaltquote:
Vooral dat geweer op de achterkant...lekker vervelende weggebruikers de banden leegknallenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:00 schreef crv het volgende:
[..]
Dat is toch die Top Gear versie
Die is zo gaaf
Plak je het goed af?quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:01 schreef Kally het volgende:
Benny en Miran ik heb op Simon building grants nodig
hadden ze ook niet een wc op de achterkant gemonteerd of was dat bij een anderequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vooral dat geweer op de achterkant...lekker vervelende weggebruikers de banden leegknallen
quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:05 schreef crv het volgende:
[..]
hadden ze ook niet een wc op de achterkant gemonteerd of was dat bij een andere
je bent onaardig tegen mequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe maar lekker op je mond plakken ja. Heel veel.
idd een van de beste specials.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee, maar die aflevering was gewoonweg brillliant
heb er nu 2 gestuurdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:01 schreef Kally het volgende:
Benny en Miran ik heb op Simon building grants nodig
Ja dank je ik heb weer wat afquote:
Ja klopt ik heb er ook genoeg nuquote:
wel ik had het plan al opgepakt om het op een zuipen te zetten, maar ik weet natuurlijk niet of dat ook goed voor jouw isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:24 schreef Bos81 het volgende:
Zal ik een avond nuchter blijven of toch een flesje Moreeke pakken?
Moet ik smsen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo na popstars film kijken
De uitslag lees ik nog wel....
Ik vind het totaal geen boeiende finaleAl hoop ik wel dat Dean wint
Dat is het enige wat niet kanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:24 schreef iBenny het volgende:
Op de plus drukt? Hoe doe je energy daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |