Ja ik kijk wel hoeveel ik dan heb en wat ik ervoor kan krijgenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:39 schreef crv het volgende:
[..]
ik vindt die Swift wel een cool karretje
peugeot 206quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Maakt me geen bal uit, als hij maar rijdt, en iets groter dan deze, want kan amper bagage in
vindt je mij niet goed Kallquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik kijk wel hoeveel ik dan heb en wat ik ervoor kan krijgen
Ja schat maar dan moet ik wel de centjes hebbenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
peugeot 206![]()
Daar kon altijd best veel in
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:40 schreef crv het volgende:
[..]
vindt je mij niet goed Kall![]()
Al zoveel inkoppers en ik blijf aardig
als je het dak openzet welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
peugeot 206![]()
Daar kon altijd best veel in
Wijntje graag Witquote:
maar een swift ik ook niet goedkoop hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja schat maar dan moet ik wel de centjes hebben
En nu hebben we weer Opelsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:41 schreef crv het volgende:
[..]
als je het dak openzet wel![]()
Nee zonder dollen die is ook gaaf
Ik ookquote:
die zijn er ook al 2e hands hoor. Ken Kally's budget natuurlijk niet maar ik vindt dat gewoon een stoer autootje. Ik ben normaal niet van die boodschappendingen maar die vindt ik erg gaaf.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar een swift ik ook niet goedkoop hoor
Ik neem aan dat crv de wat nieuwere swiftjes bedoelt
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:46 schreef iBenny het volgende:
Door Jochem Meyer is MacPiemel TT op Twitter
http://twitter.com/#!/jochemmyjer/status/28858964552720385
die zijn wel prijzigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:47 schreef crv het volgende:
[..]
die zijn er ook al 2e hands hoor. Ken Kally's budget natuurlijk niet maar ik vindt dat gewoon een stoer autootje. Ik ben normaal niet van die boodschappendingen maar die vindt ik erg gaaf.
dit model bedoel ik
[ afbeelding ]
die foto is nieuw, maar je zal ze vast 2e hands een stuk goedkoper hebbenquote:
Nee nu niet meer hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |