Die heeft zo'n toffe naam, hoe kan je dat vergeten!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
Groofs.. heeeeel erg, maar de naam van je dochter is me ontschoten.....?
Haha, zo maak je het wel heel beladen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:34 schreef innepin het volgende:
Haha PM girl, dat wordt lastig, vernoemen naar groofsken of naar BE?
Het is idd een goede combi, en in die variant oogt het heel anders, maar is het ook niet mijn naam.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:34 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh ja, BE's naam is ook leuk en past ook goed bij S vind ik.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:36 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Het is idd een goede combi, en in die variant oogt het heel anders, maar is het ook niet mijn naam.
1. Stellaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:49 schreef innepin het volgende:
Dan geef je 'm nu weer een lijstje:
1. Stella
2. Stella
zo heet mijn zoon voor de helftquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:46 schreef oh-oh het volgende:
Jeroen vind ik trouwens ook echt zo een hele leuke echt Nederlandse naam die je haast nooit meer hoort !
ik had vroeger een vriendin met een zusje E vi en dat was de naam van dr broertje!quote:
Heel erg leuk alle 3! Eva en Stella het allerleukstquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:50 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
1. Stella
2. Julia
3. Eva
Dan kiestie sowieso nr. 1
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:59 schreef wickie het volgende:
Lotte en Wolf
Lotte en Zara
Zo heten onze duitse bovenbuurkindjes
Daarvan kan ik ook met grote zekerheid zeggen dat ze afgewezen gaan worden door Ronnyquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:23 schreef SacreCoeur het volgende:
Isa of Kai dus
Van de lijstjes vind ik Ilse & Mark het minst leuke. De rest is leuk.
<3quote:Op maandag 24 januari 2011 13:33 schreef Beregd het volgende:
mijn favoriete naam "elliott" heeft mijn vrouw van de lijst geschrapt
Ik heb veel van die namen, als je ze hoort vind je het echt een mooie naam, maar zelf zou ik ze nooit aan mijn kind geven. (maar elliott dus welquote:Op maandag 24 januari 2011 13:59 schreef SacreCoeur het volgende:
hmm Elliott ik weet niet wat ik van de naam vind, zeker niet lelijk.
Maar ook niet mooi.
meer nog, ik ben ermee begonnen. Ik was zodanig met namen bezig, dat ik er niet van kon slapen. Ik stond dus op, schreef ze (5 jongensnamen en drie meisjesnamen) op een blad en ging weer slapen. De volgende morgen was mijn vrouw al gaan werken en zag dat er tywee namen geschrapt waren en twee bijgeschrevenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:05 schreef Takkembah het volgende:
[..]
<3
Een man die mee namen verzint! Had ik er thuis ook maar zo-een
Ulrike en Wanda, srsly?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:08 schreef octopussy het volgende:
Ik kan uit ervaring zeggen dat Hannah het goed doet met een Duitse achternaam en met een Linda als moeders naam![]()
Een paar Duitse meidennamen die ik wel leuk vind:
Jana
Ulrike
Elsa
Krista
Dagmar![]()
Gitta
Hedwig
Wanda
Jongensnamen:
Otto
Adam
Barend
Ebbe
Harald
Kiefer
Kurt
Markus![]()
Roald
Wilmar
mijn broer heet jörg.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik zit voor Linda even te denken hoe mijn duitse neven hetenMichael (als Schumacher zeg maar) en Andreas. Oh en mn duitse oom heet Wolfgang
Mijn oma heette Liesl (van Lieselotte)
Voor een jongetje: Gunther(ik vind m wel leuk eigenlijk) (mijn oom heet Hans-Gunther als 2e naam)
Oh en ik heb nog een Jö/org als neef
Mijn schoonzusje heet Ulrike, Uli of Rike afgekort. Vond ik eerst niets, maar nu best leuk eigenlijk. Misschien een aquired tastequote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:37 schreef Ssserpente het volgende:
Ik had vroeger een Duits vriendinnetje dat Ulrike heette. Ze had een hele dikke jampotbril met een stukje eruit en als ze blies met d'r mond dicht, dan kwam er lucht uit dr traanbuisjes...
En dan de tweede mini noemenquote:
oh! ja!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn zusje heeft ooit verkering gehad met een Marten (uitgesproken ongeveer als mar'n). Groot was onze verbazing toen er een donkere jongen binnen kwam stappenbleek ook geadopteerd en vernoemd naar zijn adoptief opa. Ik heb het altijd raar gevonden. Er was toch wel een naam te vinden geweest die gewoon bij hem gepast had? of beter gezegd, recht deed aan zijn wortels
![]()
En dan hoef je echt niet met dieudonnee aan te komen ofzo.Maar meer naar wat jij zegt Elvy, dat het een mooie combi is. (moet gelijk weer aan Bonaventura Godswill denken
)
maar ff serieus
Max
David
William
Henrik![]()
Ik denk nog even. Het zijn waarschijnlijk niet de soort namen die je zoekt...
Frits? hahahaha!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh! ja!
zo ken ik een Frits![]()
dat was een vreemde gewaarwording
Bernd, Brent, Bart, euh....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:27 schreef elvy het volgende:
Haha, ja zo weet ik dus een paar geadopteerde kindjes hiervandaan die W isse en M ette heten. Leuke namen hoor, maar toch iets te blond voor zo'n donker kindje.
James, Jack, William, zo heten 8 van de 10 (Engelse) jongetjes hier en die vallen voor mij dus af. (afgeleiden daarvan zoals Jamie en Jim dus ook).
Bernard is wel een echte familie naam, en zou ik dus erg leuk vinden om iets mee te doen, maar ik vind het geen mooie naam. Nard vind ik dan weer zo veel op Nerd lijken........
Hugo vind ik wel erg leuk, maar is het toch nog niet helemaal geloof ik. Jackson enzo is gewoon mijn smaak niet, sorry....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |