Precies...quote:Op maandag 24 januari 2011 22:03 schreef Whuzz het volgende:
Waarom vind jij het eigenlijk zo mooi wanneer huizenbezitters in de problemen komen?
Anywayssss... prachtige discussie vandaag! Zie de leenkneuzen eens spartelen en roeptoeteren
Ik legde maar even vast voor het nageslacht wat je nu werkelijk bedoelde.... tja... het onderbewuste doet nu eenmaal zijn werkquote:Op maandag 24 januari 2011 22:17 schreef Whuzz het volgende:
Pff. dat was een typo natuurlijk. Ik bedoelde huurkneuzen. Het is al laat en ik heb hard gewerkt en daarna nog harder geklust.
Ik als leentokkie kan het huis op mijn salaris betalen, dus dan is ze gewoon exitquote:Op maandag 24 januari 2011 21:11 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Troost jezelf maar![]()
Maar stel je nu eens voor dat je vrouwtje met een andere vent thuiskomt.... je kan geen kant meer op.
Mijn onderbewuste denkt dat jij volgende week mijn oprit komt vegen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:17 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik legde maar even vast voor het nageslacht wat je nu werkelijk bedoelde.... tja... het onderbewuste doet nu eenmaal zijn werk
inderdaad als je een beetje nadenkt over hoe en wat je leent moet er heel wat gebeuren voor het financieel echt een probleem wordt.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik als leentokkie kan het huis op mijn salaris betalen, dus dan is ze gewoon exit
Nee... dat is gewoon een van je bewuste wanen... gelukkig hebben ze daar tegenwoordig goede medicijnen tegenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:18 schreef Whuzz het volgende:
Mijn onderbewuste denkt dat jij volgende week mijn oprit komt vegen.
En jij verwacht dat iedereen zo verantwoordelijk met zijn budget omgaat? Als dat het geval is waarom zit de huizenmarkt dan in een dip?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
inderdaad als je een beetje nadenkt over hoe en wat je leent moet er heel wat gebeuren voor het financieel echt een probleem wordt.
Dat denk jij maarquote:Op maandag 24 januari 2011 22:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik als leentokkie kan het huis op mijn salaris betalen, dus dan is ze gewoon exit
De mensen die verantwoordelijk met hun budget omgaan hebben reeds gekocht.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:24 schreef xenobinol het volgende:
En jij verwacht dat iedereen zo verantwoordelijk met zijn budget omgaat? Als dat het geval is waarom zit de huizenmarkt dan in een dip?
Niet iedereen maar de voornaamste reden voor die dip is toch de economische crisis en daaruit voortkomende voorzichtigheid. Daar zit verder weinig onderliggends bij.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
En jij verwacht dat iedereen zo verantwoordelijk met zijn budget omgaat? Als dat het geval is waarom zit de huizenmarkt dan in een dip?
Dus de QE en het noodfonds van de EU zijn alleen maar noodzakelijk omdat mensen weigeren te lenen en alleen nog maar hun centen oppotten? De dip = de crisis en deze word veroorzaakt doordat er onwijs veel geld geleend is aan mensen die hun nu niet terug kunnen betalen. Feitelijk heeft men iedereen die een kruisje op papier kon tekenen een lening gegevenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet iedereen maar de voornaamste reden voor die dip is toch de economische crisis en daaruit voortkomende voorzichtigheid. Daar zit verder weinig onderliggends bij.
95% van de mensen gaat daar inderdaad verantwoordelijk mee om. Een klein aantal (en niet hele massa's zoals jij en zaadbal steeds proberen te beweren) doet dat niet en komt in de problemen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat heeft feitelijk niet zo gek veel te maken met de Nederlandse huizenmarkt. Daarin is van alles wat niet lekker loopt maar de grote dip waar jij op hoopt is er toch nog altijd niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dus de QE en het noodfonds van de EU zijn alleen maar noodzakelijk omdat mensen weigeren te lenen en alleen nog maar hun centen oppotten? De dip = de crisis en deze word veroorzaakt doordat er onwijs veel geld geleend is aan mensen die hun nu niet terug kunnen betalen. Feitelijk heeft men iedereen die een kruisje op papier kon tekenen een lening gegeven
En als je de inflatie van 1995 tot 2030 meetelt al zeker 3%quote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef Whuzz het volgende:
Nou ja, hij is er wel bijna hoor du_ke! 0.8% al! and counting!!111one
Lobotomie?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:22 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nee... dat is gewoon een van je bewuste wanen... gelukkig hebben ze daar tegenwoordig goede medicijnen tegen
Ooh.... dus de Nederlandse banken hoefden niet geholpen te worden? Wij doen graag alsof Nederland anders is maar dat is natuurlijk jezelf voor de gek houden.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat heeft feitelijk niet zo gek veel te maken met de Nederlandse huizenmarkt. Daarin is van alles wat niet lekker loopt maar de grote dip waar jij op hoopt is er toch nog altijd niet.
Vertel mij dan eens wat er is opgelost?Het enige wat men gedaan heeft is extra geld drukken en flink bij geleend.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:45 schreef Whuzz het volgende:
Een crisis die overigens zo ongeveer voor bij is
In zijn geval zou dat mogelijk helpenquote:
Het consumentenvertrouwen neemt toe, werkloosheid neemt af, bedrijfsresultaten zijn zeer positief, sales indexen klimmen omhoog... Dat zijn tekenen van groei, niet van crisis.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:15 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Vertel mij dan eens wat er is opgelost?Het enige wat men gedaan heeft is extra geld drukken en flink bij geleend.
Nogmaals dat heeft met de Nederlandse huizenmarkt an sich niet zoveel te maken. Het is niet zo alsof de mensen massaal gestopt zijn met het betalen van hun hypotheken.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:14 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ooh.... dus de Nederlandse banken hoefden niet geholpen te worden? Wij doen graag alsof Nederland anders is maar dat is natuurlijk jezelf voor de gek houden.
Dat is fijn voor de banken, maar het probleem van de NL-se huizenmarkt is niet dat mensen hun hypo's niet betalen maar dat starters hun financiering niet rond krijgen. Daarom ligt die stil en op dat vlak verwacht ik ook geen verbetering dit jaar.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nogmaals dat heeft met de Nederlandse huizenmarkt an sich niet zoveel te maken. Het is niet zo alsof de mensen massaal gestopt zijn met het betalen van hun hypotheken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |