abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91823953
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:03 schreef Whuzz het volgende:

Waarom vind jij het eigenlijk zo mooi wanneer huizenbezitters in de problemen komen?

Anywayssss... prachtige discussie vandaag! Zie de leenkneuzen eens spartelen en roeptoeteren :D
Precies... :Y
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  maandag 24 januari 2011 @ 22:16:03 #202
250237 huizenmarkt-zeepbel.nl
De zeepbel in de huizenmarkt
pi_91824005
Liquiditeitsval (Liquidity trap)
Er is sprake van een liquiditeitsval als een toename van de maatschappelijke geldhoeveelheid terecht komt in inactieve kassen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Liquiditeitsval

De AFM heeft een perfecte timing :Y
  maandag 24 januari 2011 @ 22:17:04 #203
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_91824079
Pff. dat was een typo natuurlijk. Ik bedoelde huurkneuzen. Het is al laat en ik heb hard gewerkt en daarna nog harder geklust. }:|
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_91824130
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:17 schreef Whuzz het volgende:
Pff. dat was een typo natuurlijk. Ik bedoelde huurkneuzen. Het is al laat en ik heb hard gewerkt en daarna nog harder geklust. }:|
Ik legde maar even vast voor het nageslacht wat je nu werkelijk bedoelde.... tja... het onderbewuste doet nu eenmaal zijn werk ;)
I'll sing you a lullaby.
pi_91824150
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:11 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Troost jezelf maar :D
Maar stel je nu eens voor dat je vrouwtje met een andere vent thuiskomt.... je kan geen kant meer op.
Ik als leentokkie kan het huis op mijn salaris betalen, dus dan is ze gewoon exit :)
  maandag 24 januari 2011 @ 22:18:27 #206
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_91824167
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:17 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik legde maar even vast voor het nageslacht wat je nu werkelijk bedoelde.... tja... het onderbewuste doet nu eenmaal zijn werk ;)
Mijn onderbewuste denkt dat jij volgende week mijn oprit komt vegen.
pi_91824272
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik als leentokkie kan het huis op mijn salaris betalen, dus dan is ze gewoon exit :)
inderdaad als je een beetje nadenkt over hoe en wat je leent moet er heel wat gebeuren voor het financieel echt een probleem wordt.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_91824435
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:18 schreef Whuzz het volgende:

Mijn onderbewuste denkt dat jij volgende week mijn oprit komt vegen.
Nee... dat is gewoon een van je bewuste wanen... gelukkig hebben ze daar tegenwoordig goede medicijnen tegen ;)
I'll sing you a lullaby.
pi_91824500
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef du_ke het volgende:

[..]

inderdaad als je een beetje nadenkt over hoe en wat je leent moet er heel wat gebeuren voor het financieel echt een probleem wordt.
En jij verwacht dat iedereen zo verantwoordelijk met zijn budget omgaat? Als dat het geval is waarom zit de huizenmarkt dan in een dip?
I'll sing you a lullaby.
pi_91824529
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat denk jij maar :D
I'll sing you a lullaby.
pi_91825023
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:24 schreef xenobinol het volgende:
En jij verwacht dat iedereen zo verantwoordelijk met zijn budget omgaat? Als dat het geval is waarom zit de huizenmarkt dan in een dip?
De mensen die verantwoordelijk met hun budget omgaan hebben reeds gekocht. ^O^

De huizenmarkt zit in een dip omdat veel mensen al jarenlang elke maand onverantwoord hun geld over de schutting gooien. En dan blijft er weinig over om van te kopen.

:+
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_91825178
quote:

[..]

Niet iedereen maar de voornaamste reden voor die dip is toch de economische crisis en daaruit voortkomende voorzichtigheid. Daar zit verder weinig onderliggends bij.
pi_91825683
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:34 schreef du_ke het volgende:

[..]

Niet iedereen maar de voornaamste reden voor die dip is toch de economische crisis en daaruit voortkomende voorzichtigheid. Daar zit verder weinig onderliggends bij.
Dus de QE en het noodfonds van de EU zijn alleen maar noodzakelijk omdat mensen weigeren te lenen en alleen nog maar hun centen oppotten? De dip = de crisis en deze word veroorzaakt doordat er onwijs veel geld geleend is aan mensen die hun nu niet terug kunnen betalen. Feitelijk heeft men iedereen die een kruisje op papier kon tekenen een lening gegeven w/
I'll sing you a lullaby.
  maandag 24 januari 2011 @ 22:45:08 #214
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_91825847
quote:

[..]

95% van de mensen gaat daar inderdaad verantwoordelijk mee om. Een klein aantal (en niet hele massa's zoals jij en zaadbal steeds proberen te beweren) doet dat niet en komt in de problemen.
Die dip is er door de financiele crisis. Dezelfde crisis die stijgende werkloosheid, ontslagen, omvallende banken en problemen bij pensioenfondsen veroorzaakte.
Een crisis die overigens zo ongeveer voor bij is ;)
pi_91826315
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Dus de QE en het noodfonds van de EU zijn alleen maar noodzakelijk omdat mensen weigeren te lenen en alleen nog maar hun centen oppotten? De dip = de crisis en deze word veroorzaakt doordat er onwijs veel geld geleend is aan mensen die hun nu niet terug kunnen betalen. Feitelijk heeft men iedereen die een kruisje op papier kon tekenen een lening gegeven w/
Dat heeft feitelijk niet zo gek veel te maken met de Nederlandse huizenmarkt. Daarin is van alles wat niet lekker loopt maar de grote dip waar jij op hoopt is er toch nog altijd niet.
  maandag 24 januari 2011 @ 22:57:06 #216
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_91826609
Nou ja, hij is er wel bijna hoor du_ke! 0.8% al! and counting!!111one :P
pi_91826760
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef Whuzz het volgende:
Nou ja, hij is er wel bijna hoor du_ke! 0.8% al! and counting!!111one :P
En als je de inflatie van 1995 tot 2030 meetelt al zeker 3% :o!
pi_91826900
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:22 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Nee... dat is gewoon een van je bewuste wanen... gelukkig hebben ze daar tegenwoordig goede medicijnen tegen ;)
Lobotomie?
pi_91827626
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:52 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat heeft feitelijk niet zo gek veel te maken met de Nederlandse huizenmarkt. Daarin is van alles wat niet lekker loopt maar de grote dip waar jij op hoopt is er toch nog altijd niet.
Ooh.... dus de Nederlandse banken hoefden niet geholpen te worden? Wij doen graag alsof Nederland anders is maar dat is natuurlijk jezelf voor de gek houden.
I'll sing you a lullaby.
pi_91827674
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:45 schreef Whuzz het volgende:

Een crisis die overigens zo ongeveer voor bij is ;)
Vertel mij dan eens wat er is opgelost?Het enige wat men gedaan heeft is extra geld drukken en flink bij geleend.
I'll sing you a lullaby.
pi_91827713
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Lobotomie?
In zijn geval zou dat mogelijk helpen :P
I'll sing you a lullaby.
  maandag 24 januari 2011 @ 23:19:03 #222
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_91827853
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:15 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Vertel mij dan eens wat er is opgelost?Het enige wat men gedaan heeft is extra geld drukken en flink bij geleend.
Het consumentenvertrouwen neemt toe, werkloosheid neemt af, bedrijfsresultaten zijn zeer positief, sales indexen klimmen omhoog... Dat zijn tekenen van groei, niet van crisis.
Moet er nog een boel hersteld worden? Zeker. Gaan we de effecten daarvan nog jaren voelen? zeker. Maar het herstel is er. Behalve op de huurmarkt. Dat gaat iig 5% duurder worden. Sux to be you :')
pi_91827948
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:14 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ooh.... dus de Nederlandse banken hoefden niet geholpen te worden? Wij doen graag alsof Nederland anders is maar dat is natuurlijk jezelf voor de gek houden.
Nogmaals dat heeft met de Nederlandse huizenmarkt an sich niet zoveel te maken. Het is niet zo alsof de mensen massaal gestopt zijn met het betalen van hun hypotheken.
pi_91828055
Als ik de posts zie van xenonoob moet ik altijd aan een liedje va. Hans teeuwen denken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 24 januari 2011 @ 23:25:06 #225
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_91828149
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:20 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nogmaals dat heeft met de Nederlandse huizenmarkt an sich niet zoveel te maken. Het is niet zo alsof de mensen massaal gestopt zijn met het betalen van hun hypotheken.
Dat is fijn voor de banken, maar het probleem van de NL-se huizenmarkt is niet dat mensen hun hypo's niet betalen maar dat starters hun financiering niet rond krijgen. Daarom ligt die stil en op dat vlak verwacht ik ook geen verbetering dit jaar.
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')