abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91812931
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 19:19 schreef de_ier het volgende:
Nou ja, als de rente dadelijk stijgt dan stijgen de huren in de vrije sector ook. De gewone burgers in de woonmarkt (zowel koop als huur) lijden onder de overvaluatie.
Dat laatste geldt alleen voor kopers met een hypotheek met een korte vaste-rentetermijn. Wat mij betreft mag de rente morgen naar 1200% gaan, daar heb ik alleen maar voordeel bij. ^O^
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_91813657
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 19:24 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dat laatste geldt alleen voor kopers met een hypotheek met een korte vaste-rentetermijn. Wat mij betreft mag de rente morgen naar 1200% gaan, daar heb ik alleen maar voordeel bij. ^O^
Heb je voordeel bij? Als de rente morgen naar 1200% gaat dan stort de hele woningmarkt in en jij kampt met een flinke onderwaarde op je woning. Laat staan dat je belasting flink omhoog zal gaan om de HRA op de 1200% de bekostigen.
pi_91813843
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 19:39 schreef de_ier het volgende:
Heb je voordeel bij? Als de rente morgen naar 1200% gaat dan stort de hele woningmarkt in en jij kampt met een flinke onderwaarde op je woning. Laat staan dat je belasting flink omhoog zal gaan om de HRA op de 1200% de bekostigen.
Maakt dat nu uit? Even wat geld naar een spaarrekening en na een jaar betaal ik mijn woning dan toch in 1 keer af?

Zal me worst zijn of mijn woning dan nog ¤ 1,- waard is. Ik woon dan gratis. :Y
  maandag 24 januari 2011 @ 20:10:11 #179
250237 huizenmarkt-zeepbel.nl
De zeepbel in de huizenmarkt
pi_91815327
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 19:43 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Maakt dat nu uit? Even wat geld naar een spaarrekening en na een jaar betaal ik mijn woning dan toch in 1 keer af?

Zal me worst zijn of mijn woning dan nog ¤ 1,- waard is. Ik woon dan gratis. :Y
Zit je nu 15 uur per dag op fok te vertellen hoe goed je het voor elkaar hebt? :O
  maandag 24 januari 2011 @ 20:11:28 #180
250237 huizenmarkt-zeepbel.nl
De zeepbel in de huizenmarkt
pi_91816357
Met dank aan de banken en de hebzucht van de mensen
pi_91816623
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 19:10 schreef de_ier het volgende:
Hmmja, ik betaal 380 euro per maand huur (dat is ook nog inclusief water, verwarming en elektra en zicht op zee). Maar goed, dat is dan weer Scandinavie he. 100 Mbit internet is zo'n zes euro per maand, trouwens. Maar alcohol...

Ik had ook 30 jaar van mijn leven op het spel kunnen zetten om twee ton te lenen om onder de aanvliegroute van Schiphol te wonen. Ik ken velen die dat hebben gedaan.

Iedereen zijn ding...
Goede vergelijking.... NOT.

Wat wil je hiermee zeggen? Ga in Drenthe wonen en daar heb je voor 2 ton een vrijstaand huis met flinke lap grond... maar ja... locatie he? Dat zegt de woningmarkt-scepticus niks. Die ziet alleen de schrijnende gevallen van mensen die in een krot wonen en hun baan verloren zijn. Maar 95% van de hypotheekbezitters zitten er warmpjes bij en ook al daalt de huizenprijs, alsnog bouw je meer op dan huren.
pi_91816986
Van mij part dondert de woningmarkt ineen, ik zit de aankomende dertig jaar riant in mijn eengezinswoning met rente vast voor 30 jaar :D Eat That Bitches :D
pi_91817801
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 20:10 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Zit je nu 15 uur per dag op fok te vertellen hoe goed je het voor elkaar hebt? :O
Gewoon inhoudelijk reageren is te hoog gegrepen voor je?

Je reactie slaat als een tang op een varken......
  maandag 24 januari 2011 @ 20:52:16 #185
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_91817979
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 20:11 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

Ouwe spammert met een oud verhaal dat een jaar geleden al op je site stond.

Economische omstandigheden zijn sinds die tijd aanzienlijk verbeterd.

[ Bericht 8% gewijzigd door Bayswater op 24-01-2011 21:05:43 ]
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_91818958
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De prijzen zijn al 6 kwartalen stabiel
Stabiel aan het dalen zul je bedoelen... tja dat is ook een vorm van stabiliteit ^O^
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_91819125
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 19:24 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Als de rente zo hard gaat stijgen zal de verkoop ineenstorten.... dus ook de prijs... de bank kan dan bij menig leenslaaf per direct het verschil tussen de werkelijke waarde en de uitstaande lening opeisen. De meesten kunnen dat niet betalen, de bank wil het ze echter wel lenen hoor tegen torenhoge rentes...... leenslaven die denken dat inflatie hun gaat helpen _O-
I'll sing you a lullaby.
pi_91819192
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 20:26 schreef wenge81 het volgende:
Met dank aan de banken en de hebzucht van de mensen
Vooral de hebzucht van leentokkies is ongekend, van banksters was altijd al bekend dat ze alles en iedereen zullen naaien als ze de kans krijgen.
I'll sing you a lullaby.
pi_91819244
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:09 schreef xenobinol het volgende:
Als de rente zo hard gaat stijgen zal de verkoop ineenstorten.... dus ook de prijs... de bank kan dan bij menig leenslaaf per direct het verschil tussen de werkelijke waarde en de uitstaande lening opeisen. De meesten kunnen dat niet betalen, de bank wil het ze echter wel lenen hoor tegen torenhoge rentes...... leenslaven die denken dat inflatie hun gaat helpen _O-
Ik had het dan ook over mijn positie. Ik heb nergens gezegd dat dat goed zou zijn voor ieder ander en ook niet dat dat goed zou zijn voor de huizenprijzen. :N
pi_91819275
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 20:36 schreef Scorpie het volgende:
Van mij part dondert de woningmarkt ineen, ik zit de aankomende dertig jaar riant in mijn eengezinswoning met rente vast voor 30 jaar :D Eat That Bitches :D
Troost jezelf maar :D
Maar stel je nu eens voor dat je vrouwtje met een andere vent thuiskomt.... je kan geen kant meer op.
I'll sing you a lullaby.
pi_91819311
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:10 schreef xenobinol het volgende:
Vooral de hebzucht van leentokkies is ongekend, van banksters was altijd al bekend dat ze alles en iedereen zullen naaien als ze de kans krijgen.
Vlak de mensen die een sociale huurwoning bezetten die ze niet echt nodig hebben niet uit. :+
pi_91819355
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:11 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ik had het dan ook over mijn positie. Ik heb nergens gezegd dat dat goed zou zijn voor ieder ander en ook niet dat dat goed zou zijn voor de huizenprijzen. :N
Maar van jouw mocht het toch? Kennelijk verschillen we niet zo heel erg van elkaar.
I'll sing you a lullaby.
pi_91819365
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:11 schreef xenobinol het volgende:
Troost jezelf maar :D
Maar stel je nu eens voor dat je vrouwtje met een andere vent thuiskomt.... je kan geen kant meer op.
Dat hoeft toch ook niet? Dan gaat ZIJ eruit. :Y
pi_91819429
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef xenobinol het volgende:
Maar van jouw mocht het toch? Kennelijk verschillen we niet zo heel erg van elkaar.
Ja Xeno. Van mij mag het.
pi_91819430
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Vlak de mensen die een sociale huurwoning bezetten die ze niet echt nodig hebben niet uit. :+
Die mensen betalen gewoon een redelijk huur en laten zich niet naaien door de banksters w/
I'll sing you a lullaby.
pi_91819525
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dat hoeft toch ook niet? Dan gaat ZIJ eruit. :Y
Maar een beetje leenkneus heeft zelf toch geen doekoe? Hoe gaan ze elkaar dan uitkopen? Met spiegeltjes en kraaltjes :P
I'll sing you a lullaby.
pi_91819560
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:13 schreef xenobinol het volgende:
Die mensen betalen gewoon een redelijk huur en laten zich niet naaien door de banksters w/
Na 10 jaar een jaarlijkse huursverhoging van 5% + inflatie wel ja. :D
pi_91820262
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Na 10 jaar een jaarlijkse huursverhoging van 5% + inflatie wel ja. :D
Waarom vind jij dat eigenlijk zo mooi?
I'll sing you a lullaby.
pi_91820806
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:26 schreef xenobinol het volgende:
Mooi? Dan had ik deze smiley gebruikt: _O-
  maandag 24 januari 2011 @ 22:03:00 #200
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_91822960
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:26 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Waarom vind jij het eigenlijk zo mooi wanneer huizenbezitters in de problemen komen?

Anywayssss... prachtige discussie vandaag! Zie de huurkneuzen eens spartelen en roeptoeteren :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Whuzz op 24-01-2011 22:16:03 ]
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')