Dat laatste geldt alleen voor kopers met een hypotheek met een korte vaste-rentetermijn. Wat mij betreft mag de rente morgen naar 1200% gaan, daar heb ik alleen maar voordeel bij.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:19 schreef de_ier het volgende:
Nou ja, als de rente dadelijk stijgt dan stijgen de huren in de vrije sector ook. De gewone burgers in de woonmarkt (zowel koop als huur) lijden onder de overvaluatie.
Heb je voordeel bij? Als de rente morgen naar 1200% gaat dan stort de hele woningmarkt in en jij kampt met een flinke onderwaarde op je woning. Laat staan dat je belasting flink omhoog zal gaan om de HRA op de 1200% de bekostigen.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:24 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat laatste geldt alleen voor kopers met een hypotheek met een korte vaste-rentetermijn. Wat mij betreft mag de rente morgen naar 1200% gaan, daar heb ik alleen maar voordeel bij.
Maakt dat nu uit? Even wat geld naar een spaarrekening en na een jaar betaal ik mijn woning dan toch in 1 keer af?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:39 schreef de_ier het volgende:
Heb je voordeel bij? Als de rente morgen naar 1200% gaat dan stort de hele woningmarkt in en jij kampt met een flinke onderwaarde op je woning. Laat staan dat je belasting flink omhoog zal gaan om de HRA op de 1200% de bekostigen.
Zit je nu 15 uur per dag op fok te vertellen hoe goed je het voor elkaar hebt?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:43 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Maakt dat nu uit? Even wat geld naar een spaarrekening en na een jaar betaal ik mijn woning dan toch in 1 keer af?
Zal me worst zijn of mijn woning dan nog ¤ 1,- waard is. Ik woon dan gratis.
Goede vergelijking.... NOT.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:10 schreef de_ier het volgende:
Hmmja, ik betaal 380 euro per maand huur (dat is ook nog inclusief water, verwarming en elektra en zicht op zee). Maar goed, dat is dan weer Scandinavie he. 100 Mbit internet is zo'n zes euro per maand, trouwens. Maar alcohol...
Ik had ook 30 jaar van mijn leven op het spel kunnen zetten om twee ton te lenen om onder de aanvliegroute van Schiphol te wonen. Ik ken velen die dat hebben gedaan.
Iedereen zijn ding...
Gewoon inhoudelijk reageren is te hoog gegrepen voor je?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:10 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Zit je nu 15 uur per dag op fok te vertellen hoe goed je het voor elkaar hebt?
Ouwe spammert met een oud verhaal dat een jaar geleden al op je site stond.quote:
Stabiel aan het dalen zul je bedoelen... tja dat is ook een vorm van stabiliteitquote:Op maandag 24 januari 2011 18:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De prijzen zijn al 6 kwartalen stabiel
Als de rente zo hard gaat stijgen zal de verkoop ineenstorten.... dus ook de prijs... de bank kan dan bij menig leenslaaf per direct het verschil tussen de werkelijke waarde en de uitstaande lening opeisen. De meesten kunnen dat niet betalen, de bank wil het ze echter wel lenen hoor tegen torenhoge rentes...... leenslaven die denken dat inflatie hun gaat helpenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:24 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat laatste geldt alleen voor kopers met een hypotheek met een korte vaste-rentetermijn. Wat mij betreft mag de rente morgen naar 1200% gaan, daar heb ik alleen maar voordeel bij.
Vooral de hebzucht van leentokkies is ongekend, van banksters was altijd al bekend dat ze alles en iedereen zullen naaien als ze de kans krijgen.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:26 schreef wenge81 het volgende:
Met dank aan de banken en de hebzucht van de mensen
Ik had het dan ook over mijn positie. Ik heb nergens gezegd dat dat goed zou zijn voor ieder ander en ook niet dat dat goed zou zijn voor de huizenprijzen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:09 schreef xenobinol het volgende:
Als de rente zo hard gaat stijgen zal de verkoop ineenstorten.... dus ook de prijs... de bank kan dan bij menig leenslaaf per direct het verschil tussen de werkelijke waarde en de uitstaande lening opeisen. De meesten kunnen dat niet betalen, de bank wil het ze echter wel lenen hoor tegen torenhoge rentes...... leenslaven die denken dat inflatie hun gaat helpen
Troost jezelf maarquote:Op maandag 24 januari 2011 20:36 schreef Scorpie het volgende:
Van mij part dondert de woningmarkt ineen, ik zit de aankomende dertig jaar riant in mijn eengezinswoning met rente vast voor 30 jaarEat That Bitches
Vlak de mensen die een sociale huurwoning bezetten die ze niet echt nodig hebben niet uit.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:10 schreef xenobinol het volgende:
Vooral de hebzucht van leentokkies is ongekend, van banksters was altijd al bekend dat ze alles en iedereen zullen naaien als ze de kans krijgen.
Maar van jouw mocht het toch? Kennelijk verschillen we niet zo heel erg van elkaar.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:11 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over mijn positie. Ik heb nergens gezegd dat dat goed zou zijn voor ieder ander en ook niet dat dat goed zou zijn voor de huizenprijzen.
Dat hoeft toch ook niet? Dan gaat ZIJ eruit.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:11 schreef xenobinol het volgende:
Troost jezelf maar![]()
Maar stel je nu eens voor dat je vrouwtje met een andere vent thuiskomt.... je kan geen kant meer op.
Ja Xeno. Van mij mag het.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef xenobinol het volgende:
Maar van jouw mocht het toch? Kennelijk verschillen we niet zo heel erg van elkaar.
Die mensen betalen gewoon een redelijk huur en laten zich niet naaien door de bankstersquote:Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Vlak de mensen die een sociale huurwoning bezetten die ze niet echt nodig hebben niet uit.
Maar een beetje leenkneus heeft zelf toch geen doekoe? Hoe gaan ze elkaar dan uitkopen? Met spiegeltjes en kraaltjesquote:Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet? Dan gaat ZIJ eruit.
Na 10 jaar een jaarlijkse huursverhoging van 5% + inflatie wel ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:13 schreef xenobinol het volgende:
Die mensen betalen gewoon een redelijk huur en laten zich niet naaien door de banksters
Waarom vind jij dat eigenlijk zo mooi?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Na 10 jaar een jaarlijkse huursverhoging van 5% + inflatie wel ja.
Mooi? Dan had ik deze smiley gebruikt:quote:Op maandag 24 januari 2011 21:26 schreef xenobinol het volgende:
Waarom vind jij dat eigenlijk zo mooi?
Waarom vind jij het eigenlijk zo mooi wanneer huizenbezitters in de problemen komen?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:26 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Waarom vind jij dat eigenlijk zo mooi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |