op een bepaald punt 'is het iets' en dat weet je allebei. Als je het moet vragen doe je toch iets fout,
en wanneer dat punt is? volgens een ex van me als je je nieuwe schoonouders treft aan het ontbijt
quote:LOL!
Op vrijdag 07 juni 2002 16:23 schreef Slarioux het volgende:
Technisch gezien, heb ik niet met mijn vriendin, want ik heb het nooit gevraagd, en heb ik nog steeds met dat meisje uit groep 8 waar het nooit officiëel mee uit is gegaan
![]()
quote:dat van verkering is ook maar en grapje hoor
Op vrijdag 07 juni 2002 16:22 schreef Frollo het volgende:
Verkering vraag je niet, dat groeit vanzelf als 't goed is.
Stoere nick en sig trouwens, hoe oud ben je?
[Dit bericht is gewijzigd door Dewey op 07-06-2002 16:26]
quote:Wat nu!
Op vrijdag 07 juni 2002 16:24 schreef Forov het volgende:[..]
Meisje uit groep 8?
Vieze pedo
Even een van de vele topics over leeftijdsverschillen zoeken... oh wacht, ze zal nu ook wel mijn leeftijd hebben
quote:Maar je moet toch precies weten op welke datum je verkering hebt. Want als je een half jaar en een jaar wat hebt moet je wel beiden weten wanneer je iets had. toch?
Op vrijdag 07 juni 2002 16:22 schreef dutchmilan het volgende:
als het goed is, hoef je 't niet te vragen, maar gebeurt t gewoon
quote:Mijn leeftijd is officieel 22, maar ik vertel altijd iedereen dat ik 20 ben.
Op vrijdag 07 juni 2002 16:22 schreef Frollo het volgende:
Verkering vraag je niet, dat groeit vanzelf als 't goed is.
Stoere nick en sig trouwens, hoe oud ben je?
groetjes,
barry
quote:Barry,
Op vrijdag 07 juni 2002 16:27 schreef don_juan het volgende:[..]
Maar je moet toch precies weten op welke datum je verkering hebt. Want als je een half jaar en een jaar wat hebt moet je wel beiden weten wanneer je iets had. toch?
Moet je even opschrijven dan.
Morgen zou ik haar wel pompen, met dat soort dingen moet je haast maken namelijk.
quote:forov zeg ff wat nuttigs kneus!
Op vrijdag 07 juni 2002 16:29 schreef Forov het volgende:[..]
Barry,
Morgen zou ik haar wel pompen, met dat soort dingen moet je haast maken namelijk.
quote:Dan weet je dan wel. Eerste zoen oid.
Op vrijdag 07 juni 2002 16:27 schreef don_juan het volgende:[..]
Maar je moet toch precies weten op welke datum je verkering hebt. Want als je een half jaar en een jaar wat hebt moet je wel beiden weten wanneer je iets had. toch?
quote:Als je ff optieft banaan
Op vrijdag 07 juni 2002 16:30 schreef Dewey het volgende:[..]
forov zeg ff wat nuttigs kneus!
quote:Als je het weet moet je het opschrijven of gewoon onthouden. Maar dat kan niet als je niet iemand officieel verkering vraagt of vraagt om je partner te worden. En een aantal vonden verkering vragen niet nodig.
Op vrijdag 07 juni 2002 16:29 schreef Forov het volgende:[..]
Barry,
[Dit bericht is gewijzigd door don_juan op 07-06-2002 16:37]
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 16:30 schreef Dewey het volgende:[..]
forov zeg ff wat nuttigs kneus!
quote:Jongens hou het ff netjes wil je...
Op vrijdag 07 juni 2002 16:33 schreef don_juan het volgende:[..]
Als je het weer moet je het opschrijven of gewoon onthouden. Maar dat kan niet als je niet iemand officieel verkering vraagt of vraagt om je partner te worden. En een aantal vonden verkering vragen niet nodig.
quote:Barry,
Op vrijdag 07 juni 2002 16:33 schreef don_juan het volgende:[..]
Als je het weer moet je het opschrijven of gewoon onthouden. Maar dat kan niet als je niet iemand officieel verkering vraagt of vraagt om je partner te worden. En een aantal vonden verkering vragen niet nodig.
Dan schrijf je de dag op dat je voor het eerst iets met haar gedaan hebt!
quote:en wat bedoel je met iets?
Op vrijdag 07 juni 2002 16:34 schreef Forov het volgende:[..]
Barry,
Dan schrijf je de dag op dat je voor het eerst iets met haar gedaan hebt!
quote:Gedraag je!
Op vrijdag 07 juni 2002 16:32 schreef Forov het volgende:[..]
Als je ff optieft banaan
quote:of je maak er gewoon een grapje van en zeg het in een leuke manier tuurlijk kan je het wel vragen maar het is niet echt verkering dat is zo triest...het is gewoon iets hebben met elkaar zoiets dus gewoon zoals ik al had gezgd iets van vragen "ben je nu mijn vriendinnetje ofzow zoiets verzin zelf maar iets leuks
Op vrijdag 07 juni 2002 16:39 schreef don_juan het volgende:
Als ik het goed begrijp wordt er tegenwoordig geen verkering meer gevraagd maar ga je er gewoon van uit dat je een partner hebt.
Dat vind ik ietwat vreemd, maar redelijk handig.
quote:En wat als zij vind dat jullie verkering hebben, en jij hebt zoiets van: lekker scharrel niks byzonders. Hoe los je dat op..????
Op vrijdag 07 juni 2002 16:23 schreef extreme het volgende:
verkering hebben is meer een gevoel dan een actie denk ik,op een bepaald punt 'is het iets' en dat weet je allebei. Als je het moet vragen doe je toch iets fout,
ik denk dat er wel degelijk over gepraat moet worden..
quote:dat leek mij ook nogal logisch.
Op vrijdag 07 juni 2002 16:47 schreef Frenkie het volgende:[..]
En wat als zij vind dat jullie verkering hebben, en jij hebt zoiets van: lekker scharrel niks byzonders. Hoe los je dat op..????
ik denk dat er wel degelijk over gepraat moet worden..
quote:Wa doe jij nou weer idioot met je onzin. Als je niks zinnigs te melden hebt scheer je dan weg vervelend männeke.
Op vrijdag 07 juni 2002 16:58 schreef anticlimax het volgende:
kick.to/onzin
[Dit bericht is gewijzigd door don_juan op 07-06-2002 17:11]
Anyway hier ff antwoorden:
Wanneer? : Als je eraan toe bent en denkt dat zij het ook is.
Hoe? : Wees inventief. Vraag het gewoon. Probeer het met een bos bloemen(ofzo)... Bedenk gewoon wat.
quote:Goed idee, brad.
Op vrijdag 07 juni 2002 18:13 schreef Brad het volgende:
Ok... vanaf nu kunnen we weer proberen aan dit topic nog een positieve wending te geven.
groetjes,
barry
quote:nee, maar om nou spoorslags aan te nemen dat je van het ene op het andere moment een relatie hebt is een ander uiterste...
Op vrijdag 07 juni 2002 21:39 schreef anticlimax het volgende:
Je gaat me toch niet serieus vertellen dat je een meid om verkering gaat vragen als je al 18 ben of wel, dat is iets wat je op de basisschool doet als je samen in de zandbak aan het spelen bent. Kom op hey! En als zou je iets willen vragen, vraag dan gewoon of ze verkering wil.
quote:nou ik weet zelden waar ik aan toe ben...
Op vrijdag 07 juni 2002 22:18 schreef anticlimax het volgende:
I agree, als je de eerste stap gemaakt hebt (zoenen, misschien wel meer) dan weet je meestal wel waar je aan toe bent. Begin dan dan gewoon over hoe het verder zal gaan.
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 19:30 schreef don_juan het volgende:[..]
Goed idee, brad.
Vertel jij eens even hoe en wanneer het moet?
En ik verwacht uiteraard dat jij stemt voor mijn come back op fok. Ook jij hebt kunnen zien dat ik normaal post. Zo liet ik het zelfs toe dat jij appeltaart ging bakken met mijn grote liefde in een topic waarin ik mijn liefde voor haar verklaarde.groetjes,
barrysorry nog daarvoor barry!
Dan knap ik ook af..
Het punt is alleen dat jij duidelijk toch wel meer bevestiging zoekt. Dus je zult iets moeten verzinnen (en dat is juist`t moeilijke natuurlijk, waar je ook hulpt bij zoekt, maar ik weet ook ff nix) waardoor het niet achterlijk klinkt, en jij wel je bevestiging hebt.
Ik heb mijn vriend eigenlijk een beetje een lullig ultimatum gesteld.. Ik wist ook niet of het voor`n weekend was of voor meer, maar ik wist wel wat ik wou. Dus ik heb gezegd: als jij maandag straal langs mij heen loopt, dan loop ik ook straal langs jou heen en dan is`t nix. Jij mag`t zeggen.
Nu heeft ie me later verteld dat hij toen de hele maandag in de stress was, omdat ie wel wat wou, dus is niet echt een geslaagd plan. Maar gelukkig pakte het goed uit.
Maar ik heb begrepen, en anders neem ik het aan, dat jullie elkaar al veel langer kennen dan`n weekendje..
Wat d8 je anders van haar een keertje mee uit eten nemen?? Jongens vinden dat geloof ik een hele zielige actie, maar ik vond het echt super lief toen mijn vriend dat deed.
Dan kun je`t toch direkt vragen.. Nu weet ik ook niet hoe ver jullie zijn zeg maar.. Maar goed,... Als jullie een hele hechte band hebben, zou je haar misschien ook wel kunnen uitleggen dat jij niet iemand bent die er als vanzelfs sprekend van uitgaat dat het is iets tussen mensen zodra ze gezoent ed hebben. En dan vraag je om wat zekerheid.
`t punt is dan wel dat je je kwetsbaar opsteld. Maar daar hoeft nix mis mee te zijn. Kan ook heel goed zijn.
quote:
Op zondag 09 juni 2002 15:57 schreef Ratjuh het volgende:Wat d8 je anders van haar een keertje mee uit eten nemen?? Jongens vinden dat geloof ik een hele zielige actie, maar ik vond het echt super lief toen mijn vriend dat deed.
* dontcare gaat bijna altijd uit eten om te beginnen ....
quote:*antwoord*
Op zondag 09 juni 2002 21:02 schreef r0b1n het volgende:
*voorbeeld*lil... wil jij verkering met me?
waarom!?
quote:Omdat ik je leuk vind... *geeft lieve glimlach*
Op zondag 09 juni 2002 21:03 schreef Lovely-Lili het volgende:[..]
*antwoord*
waarom!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |