Ja stom he. Wie luistert nu naar haar vriend voor zoiets permanentsquote:
Ik heb twee andere tattoo's op mijn schouderblad en daarnaast in het midden. Ik heb dus nog een schouderblad over, waarop die andere denk ik komt. Ik wil graag dit:quote:Kan best. Maar zolang ik er nog niet uit ben wat ik precies wil; wacht ik er nog maar mee. Zit er ook aan te denken om em freehand te laten zetten; maar voorlopig vindt mijn vriend het ook niet goedAhja; komt nog wel; ben ik van overtuigd
Waar heb je je andere tattoos laten zetten? En heb je al een idee wat je wil?
Goed bezigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:23 schreef Mirjam het volgende:
en kijk!![]()
http://glamour.blog.nl/mo(...)us-request#more-3964
ik mag wel even trots zijn he?
Oeh nice ! Eens wat anders dan de meeste 'standaard' lettertypesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb twee andere tattoo's op mijn schouderblad en daarnaast in het midden. Ik heb dus nog een schouderblad over, waarop die andere denk ik komt. Ik wil graag dit:
[ afbeelding ]
Er staat Le temps viendra (de tijd zal komen) in het handschrift van Anne Boleyn.
Ik vind alleen die 2 rechtse dames mooi, eerlijk gezegd. *niets tegen je foto's ofzo, gewoon even een opmerking* Die 2 daarnaast lijken wel 2 dragqueens.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:23 schreef Mirjam het volgende:
en kijk!![]()
Mjah precies. En ik vind het ook wel leuk dat je in eerste instantie niet kan lezen wat er staat.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh nice ! Eens wat anders dan de meeste 'standaard' lettertypes
naja, het staat zo raar. Dat hij het niet zo tof vindt kan ik snappen, maar het niet goed vinden klinkt zo... vader-achtigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja stom he. Wie luistert nu naar haar vriend voor zoiets permanents
Leuk!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:23 schreef Mirjam het volgende:
en kijk!![]()
oh, coolquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leuk!
OMG, ik heb van de week een contract gemaakt voor iemand die dezelfde achternaam heeft als jouw vriend. Ik dacht nog, wtf is dat voor naam?
Ah. Zal wel iets bels zijn dan, aangezien ik dat ook gewoon bedoeldequote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, het staat zo raar. Dat hij het niet zo tof vindt kan ik snappen, maar het niet goed vinden klinkt zo... vader-achtig
Hoooi Linquote:
Goed heur!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:23 schreef Mirjam het volgende:
en kijk!![]()
ja, lap zeg, zeg dat danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah. Zal wel iets bels zijn dan, aangezien ik dat ook gewoon bedoeldeAmai mo gow zeg ! Allez mannekes...
Jaa!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoooi LinAl iemand gevonden voor dinsdag?
En meneer de burgemeester en mevrouw De Bollequote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:06 schreef PriemGirl het volgende:
Waa wa Gertje ! Dag meneer spaghetti !!
Heeft de auto ook eens een weekendje wegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Onze auto zei poef, en nu staat ie nog steeds bij de Albert Heijn
Dat verklaart alles.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, het ging over de Kama Sutra beurs en mijn moeder.
Dan koppel je hem toch aan je gewone rekening?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:52 schreef PriemGirl het volgende:
Grom.. Ik had het kunnen weten. Wil paypal actief maken en wou er mijn cc aanhangen; maar dat afschrijven zal ik pas op het eind van de maand zien; vrees ik grrrr...
En ik wil NU bestellen
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:54 schreef Mirjam het volgende:
zo, heb even wat gespeeld met 2 catherine arley holo's, is volgens mij best leuk geworden
morgen maar even pics maken met goed licht
heb 2 vrij dikke laagjes naast elkaar op de nagel gesmeerd, en er vervolgens met de punt van een rosewoodstick voorzichtig doorheenraggen, van links naar rechts.quote:
Klinkt wel echt heel erg leukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb 2 vrij dikke laagjes naast elkaar op de nagel gesmeerd, en er vervolgens met de punt van een rosewoodstick voorzichtig doorheenraggen, van links naar rechts.
geeft leuk effect als je de goeie kleurtjes bij elkaar zoekt
Twee van wat precies? 2 van die dingen uit de OP?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:10 schreef milka82 het volgende:
Oh hai! Lekker OP trouwens, in paars is ie ook leuk!
Priem! Je bent een tof wijf, toch nog mijn lakkie.
Oja, tattoos, gisteren een deed mijn baas een schokkende ontdekking tijdens de lunch, hij kwam ik erachter dat ik in het bezit ben van twee (hmmm, dit klinkt ranziger dan het is, we zaten gewoon met collega's om de tafel een bammetje te eten, geen donkere kopieerhokjes, haha!). Not done bij ons op school.
Nou, ik had het hier over tattoos, haha! Moet er nog 1 bij, minstens, want de jongste is nog niet op mijn lijf verankerd (aan de striae en hangbuik te zien duidelijk wel maar niet in tattoovorm)quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Twee van wat precies? 2 van die dingen uit de OP?
O god ja ik zie hetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:14 schreef milka82 het volgende:
[..]
Nou, ik had het hier over tattoos, haha! Moet er nog 1 bij, minstens, want de jongste is nog niet op mijn lijf verankerd (aan de striae en hangbuik te zien duidelijk wel maar niet in tattoovorm)
dus sheer = lelijk?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:10 schreef Mirjam het volgende:
ik heb net swatches gezien van de katy perry collectie, wat een lilleke lakjes
3 van de 4 zijn na 3 laagjes nog haske sheer
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef Diconnected het volgende:
Oh my gawd. Heb nu een Milani 3d holo op en woooooooooooow![]()
Dat mag je zeker!! Leuk joh!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:23 schreef Mirjam het volgende:
en kijk!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:12 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb gisteren zo'n gruwelijk lekkere ovenschotel gemaakt, die wil ik jullie niet onthouden maar ik zet het wel ff in een spoiler voor diegene die het niet intereseert.
omnomnomnomnomnomnomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel voor ruim 4 personen hoor, wij hebben meer als de helft over.quote:
komt goed hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
en ik maar pm's sturen naar puckzzz en bibi over die plates, maar antwoorden ho maar
Ja, ik zou er daar wel eentje van willen! Ik pb je wel ff!quote:Op zondag 23 januari 2011 11:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb trouwens 2 full nail plates van Essence liggen, deze:
[ afbeelding ]
Iemand interesse?
ik zit maar te etterenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
komt goed hoorhad 'm al gelezen. ga het vandaag ff regeln
Heeerlijkquote:
Lekker, bed hangen is fijnquote:Op zondag 23 januari 2011 15:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heeerlijkzelfs mn wimpers trillen nog niet (al weken last van, van vermoeidheid) I iz still in mah bed
![]()
It sure isquote:
Jummiequote:Op zondag 23 januari 2011 15:45 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb net een hele teen knoflook doorgeslikt. Dit zou helpen bij verkoudheid
Ieuw, nee, bah... rauwe ui...quote:Op zondag 23 januari 2011 15:48 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik hou van knoflook maar zo is het dus niet lekkerNet zoals gewoon ui eten. Nee, daar hoort een frikandel en mayo+curry bij
Whehehequote:Op zondag 23 januari 2011 15:44 schreef Lindytje het volgende:
Mocht ik nog eens werkeloos thuis komen te zitten, dan weet ik al wat ik ga doen
Gatverdegatver....quote:Op zondag 23 januari 2011 15:55 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik lees net iets over aarsmaden.
VIESBAHENGKRIEBELS.
NIET DOEN!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gatverdegatver....en het erge is dat ik nu meer wil weten en wil googlen naar aarsmaden
*houdt zichzelf tegen*
Nog niet gedaanquote:Op zondag 23 januari 2011 17:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
NIET DOEN!
Wij eten zometeen patatlekker van de snackbar
Wij ook, zelf maak met losse groente enzoquote:Op zondag 23 januari 2011 17:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nog niet gedaan
Oeh, jummie!! Wij eten burrito's, ook goed te eten
Ja, wij ook! Zelf op je bordje bouwenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wij ook, zelf maak met losse groente enzo.
Wat een raar dingquote:
zo'n 70gram!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:07 schreef Mss het volgende:
Ik heb geen weegschaal hier, weet iemand wat 1 OPI lakje weegt?
Ik was niet de enigequote:Op zondag 23 januari 2011 20:20 schreef Mss het volgende:
Dat zijn tieten!Ik dacht eerst dat het een bloem was met een hoofd die zijn blaadjes schudde!
/kinderlijke naïviteit!
Puur en onaangetast zijn we!quote:
Hoofdgebouw Vu binnenstappen, eenmaal binnen zijn de liften aan de rechterkant van het gebouw (Er zijn twee liftblokken, de eerste die je tegenkomt moet je hebben), naar de 9e (!) verdieping, daar uitstappen en de bieb binnenstapen, trapje omhoog en voilá! (Ja, de bieb is een beetje maf, alleen open deuren op de oneven verdiepingen. Op de even verdiepingen zijn wel deuren, maar die zijn op slot.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Puur en onaangetast zijn we!![]()
Zeg IJs, even een hele stomme vraag. Weet jij hoe ik op de bieb van de letterenfaculteit van de VU kom? Ik weet alleen nog dat-ie op de 10e verdieping was, maar gezien ik daar niet studeer heb ik geen idee hoe of wat
.
Wat heb je het toch slechtquote:Op maandag 24 januari 2011 05:15 schreef Diconnected het volgende:
Sow ik kom ook weer ff buurtenGistermiddag kwamen 2 meiden uit Santa Barbara hier, lekker uren zitten tutten, makeuppen, lakken enz
en daarna zou hier een feest zijn in de stad. Wij worden daar afgezet door m'n opa. En der staan echt 200 mensen buiten wachten
Wij goed kijken, was de gemiddelde leeftijd 16
Wij waren helemaal mooi opgetut en aangekleed, en al die kiddo's gewoon in hun simpele kloffie
. Na 5 minuten in de rij hebben we maar besloten wat anders te gaan zoeken om te feesten. Kwamen uit bij een bar/restaurant, daar even een toetje gegeten en wat gedronken, en na 1,5 uur oid begonnen er meer mensen binnen te stromen en uiteindelijk hele leuke avond gehad. Heel weird einde: om 1.30 stopte de muziek gewoon finaal, lichten gingen aan en iedereen gaat naar huis
was wel ff heel bizar. Maargoed hele leuke avond gehad, lagen om half 3 in bed en vandaag 5 uur in de mall rondgehobbeld. Ik ben moe.
quote:Op maandag 24 januari 2011 05:15 schreef Diconnected het volgende:
Sow ik kom ook weer ff buurtenGistermiddag kwamen 2 meiden uit Santa Barbara hier, lekker uren zitten tutten, makeuppen, lakken enz
en daarna zou hier een feest zijn in de stad. Wij worden daar afgezet door m'n opa. En der staan echt 200 mensen buiten wachten
Wij goed kijken, was de gemiddelde leeftijd 16
Wij waren helemaal mooi opgetut en aangekleed, en al die kiddo's gewoon in hun simpele kloffie
. Na 5 minuten in de rij hebben we maar besloten wat anders te gaan zoeken om te feesten. Kwamen uit bij een bar/restaurant, daar even een toetje gegeten en wat gedronken, en na 1,5 uur oid begonnen er meer mensen binnen te stromen en uiteindelijk hele leuke avond gehad. Heel weird einde: om 1.30 stopte de muziek gewoon finaal, lichten gingen aan en iedereen gaat naar huis
was wel ff heel bizar. Maargoed hele leuke avond gehad, lagen om half 3 in bed en vandaag 5 uur in de mall rondgehobbeld. Ik ben moe.
Is dat niet wat vroeg? Carnaval is hier pas 4 maartquote:
Vuul plezeer op gekke maondaagquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:53 schreef Dwyn het volgende:
Jaaa, mijn mondeling tentamen rechtsfilosofie gehaald met een 7.
Paar uurtjes nogquote:
Ik ookquote:
In het dorp waar ik vandaan kom is het traditie om dat al in januari te vieren. Ik zit mobiel, dus ik kan niet linken, maar als je wilt kun je even googlen op gekke maondaag. Er komt vanavond ook een item op tv bij de uitzending van hart van nederland, kunnen jullie mijn dorp checkenquote:Op maandag 24 januari 2011 09:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is dat niet wat vroeg? Carnaval is hier pas 4 maart
mijn moeder was jarig jwtzquote:Op maandag 24 januari 2011 11:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ook
Totáál geen zin vandaag....
The Tudors was weer veel te vermakelijk en de wijn smaakte ook best goed
nee, je hebt nood aan een nespresso!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Ow en ik heb vrijdag een kopje Dolce Gusto koffie dinges gehad en dat vond ik vet lekker ... nou wil ik ook zo'n apparaat halen en mijn senseo in een hoekje mikken
mmm es kijken of ik dat ergens heir kan lurkenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, je hebt nood aan een nespresso!
in de bijenkorrrf kan je proevenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mmm es kijken of ik dat ergens heir kan lurkengeen zin om alsnog die beter te vinden en dan een 3e apparaat te moeten kopen
ben nu in alkmaarquote:Op maandag 24 januari 2011 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in de bijenkorrrf kan je proeven
natuurlijkquote:
Nespresso roeleert grote tijd!!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mmm es kijken of ik dat ergens heir kan lurkengeen zin om alsnog die beter te vinden en dan een 3e apparaat te moeten kopen
hekel aan die winkel maar die is wel t meest dichtbij iddquote:Op maandag 24 januari 2011 11:37 schreef DeltaCephei het volgende:
Media Markt kun je ook proeven btw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
picsquote:Op maandag 24 januari 2011 11:40 schreef Mss het volgende:
Ik heb nu ook een übergeile cruella mani! China glaze sunrise met #46 boobies
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:40 schreef Mirjam het volgende:
boe. ik had 2 weken geleden een antibioticakuur,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
PICS DANquote:Op maandag 24 januari 2011 11:40 schreef Mss het volgende:
Ik heb nu ook een übergeile cruella mani! China glaze sunrise met #46 boobies
beterschapquote:
Goed zeg!quote:Op maandag 24 januari 2011 10:53 schreef Dwyn het volgende:
Jaaa, mijn mondeling tentamen rechtsfilosofie gehaald met een 7.
Ja ikke!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:49 schreef kieskleurig het volgende:
Goedemorgen
Waren er hier niet meiden die van doodskopringen hielden?
Kwam deze tegen:
[ afbeelding ]
mijn huisarts is op vakantie (zul je altijd zienquote:Op maandag 24 januari 2011 11:54 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Goed zeg!![]()
Beterschap Delta![]()
Balen Mirjam, kun je nu een kuur halen tegen de bijwerkingen van die kuur?
Deze is nu afgeprijsd naar 48,= euroquote:Op maandag 24 januari 2011 11:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ikke!
Maar ik ben met die steentjes altijd bang dat het van dat soort is dat na 3 dagen er al een paar uitvallenIk heb die ander gekocht met die bloemetjes op zijn kop
Dan krijg je een zetpil voor in je flamoesquote:Op maandag 24 januari 2011 12:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mijn huisarts is op vakantie (zul je altijd zien)
dus moet morgen even het telefonisch spreekuur bellen van een vervangende arts, dan krijg ik vast wel een kuurtje
daar was ik al bang voor jaquote:Op maandag 24 januari 2011 12:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan krijg je een zetpil voor in je flamoes![]()
Mijn moeder krijgt een normale orale pillenkuur dan, dat kan gewoon!quote:Op maandag 24 januari 2011 12:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor ja
'dokter, mag ik ook een cremepje i.p.v. de zetpil?'
Ach je duwt het erin en hebt nergens meer last van, niks kloten met een cremepje of pillen slikken. Vond het wel handigquote:Op maandag 24 januari 2011 12:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor ja
'dokter, mag ik ook een cremepje i.p.v. de zetpil?'
handig? ik kan me nog wel iets anders herinnerenquote:Op maandag 24 januari 2011 12:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ach je duwt het erin en hebt nergens meer last van, niks kloten met een cremepje of pillen slikken. Vond het wel handig
Nja beter dan lopen kloten met cremesquote:Op maandag 24 januari 2011 13:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
handig? ik kan me nog wel iets anders herinneren
hihihiquote:Op maandag 24 januari 2011 13:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nja beter dan lopen kloten met cremes
Behalve als je de helft van de inhoud van de pil in je onderbroek vindt 's ochtends.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ach je duwt het erin en hebt nergens meer last van, niks kloten met een cremepje of pillen slikken. Vond het wel handig
Nja creme smeert toch ook uitquote:Op maandag 24 januari 2011 13:38 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Behalve als je de helft van de inhoud van de pil in je onderbroek vindt 's ochtends.
yeey!quote:Op maandag 24 januari 2011 14:12 schreef milka82 het volgende:
Mijn catherine arleys zijn er! Allemaal even mooi en heel,want,om de liefdevolle termen van SQ maar eens te gebruiken, ingepakt in Bulgaars schijtlint! I haz a happy
Mir,sterkte met je foef,heb ik ook altijd na een kuur...
Sjaan heb jij verstand van webdesign/HTML?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
show eens fotos van de vorige dan!
Ligt eraan wat je nodig hebtquote:Op maandag 24 januari 2011 15:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Sjaan heb jij verstand van webdesign/HTML?
ff een copy uit DIG:quote:Op maandag 24 januari 2011 16:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je nodig hebtniet super veel, maar Lindy heb ik laatst prima kunnen helpen, dat was niet zo heel moeilijk
mmm dat kan ik zo niet zeggen dan moet ik ff de code van jouw website zienquote:Op maandag 24 januari 2011 16:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ff een copy uit DIG:
Hoe los ik het probleem op dat de tabel in Firefox wél goed weergegeven wordt maar in Explorer wordt het hele ding uit elkaar getrokken en klopt er geen zak meer van
Oh da's wel fijn want het is van mijn werk en nu hebben ze het al gepubliceerd en sta ik lichtelijk voor lulquote:Op maandag 24 januari 2011 16:16 schreef PriemGirl het volgende:
Mocht Sharaantje niet kunnen/willen helpen, mag je mij ook altijd de code doorsturen PuckzzzKan ik vanavond wel even kijken voor je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Ik heb er in totaal 18 besteld en de verzendkosten zijn ¤10,=quote:Op maandag 24 januari 2011 16:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Heeft iemand die hele set holo's besteld en hoeveel kosten ze allemaal incl verzendkosten?
edit: en ja sorry was te lui om het andere topic terug te gaan lezen
hoeveel was het in totaal bij elkaar? die lakjes zijn toch iets van 2 euro?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb er in totaal 18 besteld en de verzendkosten zijn ¤10,=
2 lev, 1 euro en zes centenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoeveel was het in totaal bij elkaar? die lakjes zijn toch iets van 2 euro?
quote:2 Bulgaarse nieuwe levs = 1,02264702 euro's
Koersen zijn slechts ter informatie - zie afwijzing van aansprakelijkheid. Meer over omrekenen van valuta
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh da's wel fijn want het is van mijn werk en nu hebben ze het al gepubliceerd en sta ik lichtelijk voor lulZie pmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Yep een goeie dealquote:Op maandag 24 januari 2011 16:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dus maar 30 euro voor 20 lakjes?
misschien toch maar bestellen dan
negeriaanse scammertsquote:US AMBASSADOR TO NIGERIA
11 GARKI ROAD ABUJA
ABUJA, NIGERIA
ATTN:
I SHALL BE COMING TO YOUR COUNTRY FOR AN OFFICIAL MEETING ON THURSDAY AND
I WILL BE BRINGING YOUR FUNDS OF $3.5M ALONG WITH ME BUT THIS TIME I WILL
NOT GO THROUGH CUSTOMS BECAUSE AS AN AMBASSADOR TO NIGERIA, I AM A US
GOVERNMENT AGENT AND I HAVE THE VETO POWER TO GO THROUGH CUSTOMS. AS SOON
AS I AM THROUGH WITH THE MEETING I SHALL THEN PROCEED TO YOUR ADDRESS.
(SEND YOUR
CELL PHONE NUMBER AND THE ADDRESS WHERE YOU WANT ME TO BRING THE PACKAGE).
YOU HAVE REALLY PAID SO MUCH IN THIS DELIVERY THAT MAKES ME WONDER. YOU
ARE A VERY LUCKY PERSON BECAUSE I SHALL BE BRINGING IT MYSELF AND THERE IS
NOTHING ANYONE CAN DO ABOUT IT.
YOUR PACKAGE($3.5M) MUST BE REGISTERED AS AN AMBASSADORIAL PACKAGE FOR ME
TO DEFEAT ALL ODDS AND THE COST OF REGISTERING IT IS $95.THE FEE MUST BE
PAID IN THE NEXT 50 HOURS VIA WESTERN UNION SO THAT ALL NECCESSARY
ARRANGEMENT CAN BE MADE BEFORE TIME WILL BE AGAINST US.
SEND THE FEE VIA MONEY GRAM OR WESTERN UNION MONEY TRANSFER
Western union money transfer
RECEIVER'S NAME: BUNDO EMMANUEL
ADDRESS: LAGOS, NIGERIA
TEXT QUESTION: OH
ANSWER: GOD
AMOUNT:$100
AS SOON AS YOU SEND THE FEE MAKE SURE YOU SEND ME THE PAYMENT INFORMATION.
MY FLIGHT IS THURSDAY AND I EXPECT YOU TO COMPLY BEFORE THEN SO THAT THE
DELIVERY CAN BE COMPLETED. IF YOU DO NOT COMPLY, THEN IT WILL NOT BE MY
FAULT IF YOU DO NOT RECEIVE YOUR PACKAGE
AMBASSADOR ROBIN RENEE SANDERS
dankquote:Op maandag 24 januari 2011 16:50 schreef bibi het volgende:
[..]
Yep een goeie deal
http://beautycosmetic.biz(...).html?page=6&sort=2a
Oeh ik zou maar snel die $95,= overmaken SQ!!quote:Op maandag 24 januari 2011 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb kennelijk donderdag een afspraak
[..]
negeriaanse scammerts
Ja, stel je voor!!!!11!!1quote:Op maandag 24 januari 2011 16:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oeh ik zou maar snel die $95,= overmaken SQ!!
Ja want donderdag komt de neger mij 3,5 miljoen brengenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
straks ben je een hele rijke SQ ... ECHT WAAR!!!
Neee echt?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een oproep voor alle AH shoppertz:
I can haz your Ola Toivonen plaatjes?![]()
![]()
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In mijn vorige voetbalplaatjesboek heb ik mijn dreamteam 15x ola toivonen geplakt
HIJ KOMT UIT ZWEDENquote:Op maandag 24 januari 2011 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij heeft wel een typisch fins hoofd zeg.
Verandert niks aan z'n finse kop. Zal gezien z'n naam ongetwijfeld wat fins in zitten ook trouwens.quote:
Heb ze nog nietquote:Op maandag 24 januari 2011 15:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
show eens fotos van de vorige dan!
Ik ben een sucker voor Fernando Torres.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In mijn vorige voetbalplaatjesboek heb ik mijn dreamteam 15x ola toivonen geplakt
moet je ff $95 overmaken jonguh!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil ook een neger die mij 3,5 miljoen komt brengen donderdag
Ja maar ik mag niks meer uitgeven.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet je ff $95 overmaken jonguh!
wel als je er zoveel voor terug krijgt ... dit noemen ze INVESTEREN!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar ik mag niks meer uitgeven.
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wel als je er zoveel voor terug krijgt ... dit noemen ze INVESTEREN!
wat zij zegt!!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zijn ouders komen Finland en zijn dus Fins!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verandert niks aan z'n finse kop. Zal gezien z'n naam ongetwijfeld wat fins in zitten ook trouwens.
Ah, dus toch! Finse koppen = herkenbaar.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:55 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Zijn ouders komen Finland en zijn dus Fins!
Ja tsss hij heeft ook de zweedse nationaliteitquote:Op maandag 24 januari 2011 17:55 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Zijn ouders komen Finland en zijn dus Fins!
je moet MODULE_PAYMENT_EPAYBG_TEXT_TITLE kiezen en dan op het linkerknopje klikken, dan kom je weer terug bij je bestelling. In je commentboz kan je de 800 nummers bestellen want die staan niet in het lijstje.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Kun je bij beautycosmetic ook met paypal betalen? Zie het zo snel niet staan :x
Wil je een 666quote:Op maandag 24 januari 2011 17:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zou jij voor mij op de verpakking willen kijken of er siliconen inzitten?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:56 schreef Puckzzz het volgende:
Trouwens alle dames die ook last hebben van droog pluizig (of extreem krullerig) haar. Ik heb dit laatst bij de Action gekocht voor nog geen 3 euro. Daarvoor kocht ik altijd serum bij de kapper voor 17 euro!Dit spulleke is gewoonweg zaaaaaaaaalig! Je haar wordt heerlijk glad en zacht, en kan ook gebruikt worden voor het stijlen.
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zou jij voor mij op de verpakking willen kijken of er siliconen inzitten?
(alles wat eindigt op -cone , smeer ik niet in mn haar)
Bwuuuuuuuuuhh dan koop ik ;m maar niet..quote:Op maandag 24 januari 2011 19:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ingredients:
cyclopentasiloxane, dimethiCONE, parfum, amyl cinnamal, citronellol, limonene, hexyl cinnamal, linalool.
Ah op die manier. Tsja ik pleur van alles in mijn haar als het maar werkt. Ik neem zelfs maskertjes met pure olijfoliequote:Op maandag 24 januari 2011 19:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Siliconen schrappen werkt voor mij ook best goed idd.
(Oh, het verhaal achter wel/geen siliconen is dat siliconen een tijdelijke oplossing zijn voor pluis omdat ze alleen een laagje om je haar zouden leggen. Nooit echt uitgezocht of dit daadwerkelijk klopt, maar m'n haar reageert goed op siliconenvrij, dus ik vind alles best.Het verhaal achter sulfaten is dat dit nogal agressief is omdat anders de siliconen niet uit je haar komen. Zonder siliconen dus geen sulfaten nodig, wat liever is voor je haar, helemaal als dat van nature erg breekbaar is zoals krullend haar.)
Mja. Obsessies, ik heb ze.
Datdus inderdaadquote:Op maandag 24 januari 2011 19:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Siliconen schrappen werkt voor mij ook best goed idd.
(Oh, het verhaal achter wel/geen siliconen is dat siliconen een tijdelijke oplossing zijn voor pluis omdat ze alleen een laagje om je haar zouden leggen. Nooit echt uitgezocht of dit daadwerkelijk klopt, maar m'n haar reageert goed op siliconenvrij, dus ik vind alles best.Het verhaal achter sulfaten is dat dit nogal agressief is omdat anders de siliconen niet uit je haar komen. Zonder siliconen dus geen sulfaten nodig, wat liever is voor je haar, helemaal als dat van nature erg breekbaar is zoals krullend haar.)
Mja. Obsessies, ik heb ze.
Cc - revvvolution & cg - ruby pumps zijn mijn all time favoritesquote:Op maandag 24 januari 2011 19:41 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zit op TD te kijken
maar wat is nou echt, echt, echt een must have??
Astu:quote:Op maandag 24 januari 2011 19:41 schreef Joysa het volgende:
Is et anders nu dan op de meet? Zo ja.. Pics!
QFT!quote:Op maandag 24 januari 2011 19:56 schreef Joysa het volgende:
Woah dat ziet er veel gezonder & anders uitMooi
Ja daar zat ik al naar te kijken, maar die zijn 10 dollar p. st.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
knap hoor, ijs
puckzzz, pak opi ds extravagance en reflection, you won't be sorry. En natuurlijk opi the show must go on!
nee joh, de ds lakjes zijn 7,25 en de gewone opi's 5,75. Ik denk dat jij de orly cosmic fx bedoelt?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja daar zat ik al naar te kijken, maar die zijn 10 dollar p. st.
En ik dacht dat 'shimmer' ongeveer hetzelfde was als sheer, maar shimmer dekt wel goed? (de CG lakjes)
quote:
Heb er zelf een paar die geclassificeerd staan als shimmer, maar die vind ik vrij kut dekkenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee joh, de ds lakjes zijn 7,25 en de gewone opi's 5,75. Ik denk dat jij de orly cosmic fx bedoelt?
Maar of een lakje goed dekt is per kleur weer heel verschillend, je kan het beste even swatches zoeken daarvoor
die china glazes uit de 7 voor een tientje actie zijn idd niet de meest dekkendequote:Op maandag 24 januari 2011 20:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heb er zelf een paar die geclassificeerd staan als shimmer, maar die vind ik vrij kut dekken
Sheer nude shimmerquote:Op maandag 24 januari 2011 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die china glazes uit de 7 voor een tientje actie zijn idd niet de meest dekkendemaar goed, die aanduidingen bij TD kloppen vaak van geen kanten. Shimmer is gewoon een type finish, en dat kan zowel in een sheer als in een dekkend lakje zitten
Pics?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:46 schreef princess-a het volgende:
had iemand van jullie trouwens ook al die Stargazer duochromes besteld a 4 euro per stuk?
Ik heb wel zin in een faaltje
beautyfocus.nlquote:
Hoeveel heb je er besteld?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:57 schreef PriemGirl het volgende:
Nondej...... Hoe zwaar is 1 zo'n catherine arley lakje? Ze zeggen dat ik over 2 kg zit *zucht*
ja, ikke !quote:Op maandag 24 januari 2011 21:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er besteld?
Die Bulgaren zijn gek, die doen maar wat
iemand hier die OPI DS Mystery heeft?
schrap er maar wat van mij hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 20:57 schreef PriemGirl het volgende:
Nondej...... Hoe zwaar is 1 zo'n catherine arley lakje? Ze zeggen dat ik over 2 kg zit *zucht*
En hoe is die? Op Scrangie lijkt ie bijna zwart, maar is hij echt mooi diep paars?quote:
nee, hij is echt bijna zwartquote:Op maandag 24 januari 2011 21:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En hoe is die? Op Scrangie lijkt ie bijna zwart, maar is hij echt mooi diep paars?
Maar dat is het al bijnaquote:Op maandag 24 januari 2011 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zat aan 44. Gaven ze aan: De order is ontvangen; maar nu worden er 2 orders gemaakt: 1 die tot 2 kg gaat en de andere lakjes worden apart gestuurd. Of ik moet lakjes weghalen.
Euh.. ja en wat moet ik hier nu mee? Wat zijn de verzendkosten en hoeveel mag ik er max. bestellen dan gmrpfl...
1 ding moet ik toch wel toegeven: Ze reageren wel errrrrug snel op mailtje !![]()
Ahja komt goed; heb ook nog even tijd aangezien hun voorraad pas op het eind van de maand wordt aangevuld
haha, het is geen verplichting toch?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:25 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kom maar op 4 lakjes bij TD
en dan is het nog bijna 20 euro zonder verzenden....kweetniehoor...
Dat weet ikquote:Op maandag 24 januari 2011 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haha, het is geen verplichting toch?
PMquote:Op maandag 24 januari 2011 21:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat weet ikMaar jullie doen altijd zo lyrisch over TD, ik had hoge verwachtingen
En ik moet het nog wel een béétje kunnen verantwoorden
Naja ik heb dus nog 5 plaatsen over mensen!!
edit: correctie: 6 plaatsjes over...ik zie net de vergelijking van Amy Grace in SHJN.
Ik denk dat ik beter mijn 3 lakjes met iemand anders mee kan bestellen dan zelf gaan bestellen.
Niiiiiiiicequote:Op maandag 24 januari 2011 21:35 schreef Lindytje het volgende:
I has a happy!!!!
Een 8 gehaald voor een huge-ass paper bij een heule strenge docent!!
Goed gedaan!!!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:35 schreef Lindytje het volgende:
I has a happy!!!!
You did well Lindy-Sanquote:Op maandag 24 januari 2011 21:35 schreef Lindytje het volgende:
I has a happy!!!!
Jeeeeeeeeejquote:Op maandag 24 januari 2011 21:35 schreef Lindytje het volgende:
I has a happy!!!!
ik!!!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er besteld?
Die Bulgaren zijn gek, die doen maar wat
iemand hier die OPI DS Mystery heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |