quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:36 schreef pgrferrari het volgende:
Spelletjesmeet FTW:Hup, aan de slag er meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel veel uitprinten![]()
Ik had ook Boulder Dash en nog veeeeeeeeeeel meer. Heb ergens die spelletjes allemaal op emulators. Ook Arcade trouwensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kings Valley II heb ik meerdere keren uitgespeeld.
BOELEBAL ... code om bij begin meteen naar laatste level te gaan.
Die codes kreeg je gewoon na ieder gespeeld levelquote:
Dat zou ik ook zijn als ik er eentje had maar vooralsnog is het een wild goose chasequote:
Gewoon kopenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zijn als ik er eentje had maar vooralsnog is het een wild goose chase![]()
Lemmingsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had ook Boulder Dash en nog veeeeeeeeeeel meer. Heb ergens die spelletjes allemaal op emulators. Ook Arcade trouwens
Dat is niet te koop hier zoals in Nederlandquote:
PGRquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Doe ik wel als mijn ouders er niet zijn
Lemmingsquote:
Lijkt me wel zo handigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Doe ik wel als mijn ouders er niet zijn
Vast welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet te koop hier zoals in Nederland
Jaaah ik ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lemmingsecht vaak gespeeld dat spel
Kom je daar nu pas achter, we hebben er zelf al eens eentje gemaaktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:40 schreef pgrferrari het volgende:
Trouwens, valt wel erg veel te printen.
Geld, kanskaarten enzo.
Wil je a.u.b. van mijn dak afgaan, of ben jij het deze keer niet?quote:
Ik dus om de msx, snes, gewoon de pcquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaaah ik ookOp spele.nl want dat was voor de tijd dat ik mijn NintendoDS had
Ik ook nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:42 schreef Stuart het volgende:
Ik speel tegenwoordig geen spelletjes meer
Vooral te verslavend en dan blijf ik de hele nacht spelenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ook nietTerwijl het eigenlijk best leuk is/was
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter, we hebben er zelf al eens eentje gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |