quote:
Dat zal ik niet vergetenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mede mogelijk gemaakt door Crazy-m
whahahaquote:
ben nu een aflevering aan het kijkenquote:
Those were the daysquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben nu een aflevering aan het kijken
to rememberquote:
Zitten wel heel toffe tussen jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:01 schreef Crazy-M het volgende:
Vind sowieso de oude tekenfilms het beste
Ga maar vast naar huisquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:04 schreef Bos81 het volgende:
Spetter niet te pater, lekker in het water, wacht maar niet op mij. Ik kom eeen druppel later.
Ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:05 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk. Ik ben vandaag zo vrolijk
Zat ik ook aan te denken, maar dat klinkt zo raar als ik het typquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:05 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk. Ik ben vandaag zo vrolijk
nee hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, maar dat klinkt zo raar als ik het typ
Ach, je hoeft niet alles 100% te menen natuurlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, maar dat klinkt zo raar als ik het typ
Ik vind Stu ook een klootzakquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, je hoeft niet alles 100% te menen natuurlijk
maar ja, niemand neemt me serieus, ik ben Crazyquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar ja, niemand neemt me serieus, ik ben Crazy
Misschien wil jij je wel niet serieus laten nemenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar ja, niemand neemt me serieus, ik ben Crazy
noem jij dit muziek ?quote:
Nee, dat is weer zo. Maar ik ben denk ik te serieus en te eerlijk om vaak niet dingent e menen. Af en toe en niet gemeende opmerking maak ik wel eens hoor..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, je hoeft niet alles 100% te menen natuurlijk
Tijdloos en altijd goed Rod Stewartquote:
Ik heb ook vandaag met de begeleiding mijn kamer gedaan. zijn bijna 2 uur bezig geweest (ja eerst een kort gesprekje gehad)quote:
Ik ben zelf niet de meest serieuze user hierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat is weer zo. Maar ik ben denk ik te serieus en te eerlijk om vaak niet dingent e menen. Af en toe en niet gemeende opmerking maak ik wel eens hoor..
Was het zo'n puinhoopquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook vandaag met de begeleiding mijn kamer gedaan. zijn bijna 2 uur bezig geweest (ja eerst een kort gesprekje gehad)
niet ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet de meest serieuze user hier
ik wel, bloed serieusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet de meest serieuze user hier
gelukkig wel, met jouw kun je tenminste altijd een zinnig gesprek voerenquote:
ja maar dat weet niet iedereenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:37 schreef crv het volgende:
[..]
gelukkig wel, met jouw kun je tenminste altijd een zinnig gesprek voeren
* Crazy-M geeft Stutuuut een fopspeen.quote:
Ik heb overal, blauwe plekken van jouquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar dat weet niet iedereen
WOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
HILVERSUM 3 BESTOND NOG NIET![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M geeft Stutuuut een fopspeen.
Niet huilen
blauwe plekken ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb overal, blauwe plekken van jou
Kallyquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
blauwe plekken ?
Was dat niet toen ik je had opgesloten met Kally ?
toen jullie samen uit de kamer kwamen sprak je andersquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
toen jullie samen uit de kamer kwamen sprak je anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |