Philips experimenteerdozenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:46 schreef Auti het volgende:
[..]
Ah! WeerstandjesIk had vroeger als kleine mini-professor zo'n elektrodoos.
Een schakelbord met draadbrugjes, weerstandjes in diverse soorten (Ohm?) met kleurtjes erop en LED'jes en van alles en nogwat op een 9v batterij.
Met een boekje incl allemaal experimentjes.. leugendetector maken, stroom uit een appel trekken, etc.
Totdat er een transistor ging roken
Nu je het zegt, staat mij wel iets van bij.. diode + klein luidsprekertje.. maar DAMN, dat is echt nostalgisch.. ik zou bijna gaan zingen; Hilversum 3 bestond nog niet.. Maar zo oud ben ik nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Philips experimenteerdozenRadiootjes bouwen. Toen vond ik techniek nog wel leuk. Nu begrijp ik niet waarom ik er ooit voor gekozen heb...
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:52 schreef Cassandra87 het volgende:
..............................
En toch op de valreep even een klant kunnen blij maken met 3000,-
Ik zie dat je de 3000 euro al hebt uitgekeerd, maar de bedragen (inclusief 58 euro Jongehandicaptenkorting) per 1 januari 2011:quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Wie ontvangt WAJONG 80% - 100% afgekeurd?
Wat is het netto bedrag, en wat is het netto vakantiegeld? Als iemand dat wilt delen.. Mag per pb.
Vraag ivm LDT, krijg te horen dat wij mogelijk jarenlang vanaf 2007 onterecht LDT hebben afgewezen. Ik wil dit rechtzetten, maar wij rekenen met bruto bedragen en ik heb juist het netto nodig.
Ja, ik doe mijn best, maar echt helemaal okee gaat het nog niet met me..quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:33 schreef Cassandra87 het volgende:
hey bosje
Pas je wel goed op jezelf?
Dat is wel veel hey. Is de werkdruk in jouw functie groot?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:40 schreef Cassandra87 het volgende:
3000,- was een andere klant.
Maar volgens jouw berekening heeft een wajonger die 80-100% is afgekeurd dus inderdaad recht. Benieuwd hoe we dit gaan oplossen. Ik wíl het wel oplossen.. Maar het gaat om tig klanten x 3 jaar, die we niet bijhouden. We kunnen een oproep plaatsen, maar ik acht de kans groot dat iedereen die ooit een afwijzing heeft gehad, dus ook een terechte afwijzing, massaal gaat reageren. En dat kan ik er niet bij hebben.. ik heb inmiddels 800+ werkprocessen die ik in mijn eentje binnen 8 tot 12 weken moet behandelen..
Durf jij dat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:27 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Over de overheid gesproken, 17 februari manifestatie Samen sterk voor publiek werk in Den Haag
Naar het Franse ideaal van opkomen voor je rechten of je stem laten horen ben ik van de partij!
Planet earthquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:32 schreef CHEVHB het volgende:
Kent iemand hier Planet Earth? Uren kan ik daar naar kijken.. prachtige beelden. Alsof je zelf daar bent!
Natuurlijk. Het is vooralsnog een manifestatie, meest informatief en ook met muziek geloof ik.quote:
Mooi. Want een manifestatie betekent mensenmassa's en veel prikkelsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:47 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het is vooralsnog een manifestatie, meest informatief en ook met muziek geloof ik.
Ik erger mij ook aan de volgzaamheid van Nederlanders.quote:Niet dat ik er echt beter van een loonsverhoging word, heb wel iets anders aan mijn hoofd. Maar ik houd niet van die typisch volgzame Nederlandse mentaliteit van alles maar over je heen laten komen.
Inderdaad. Puntje 2 is absoluut traumatisch. Zeker als je op het randje van de marktcirkel moet zitten. Ik blijft het een walgelijk systeem vinden.quote:Naar mijn idee zijn de drie meest erge dingen die je kunnen overkomen:
1) Ernstig ziek worden
2) Je baan kwijtraken
Hm, dit verwondert mij nogalquote:3) Een vrouw die geen zin heeft in een praatje, maar op hetzelfde moment wel met iemand anders een babbeltje gaat maken (meestal iemand die gemakkelijker praat).
Zelfs al zou ik ooit van schaal 9 naar 10 gaan, punt 3 kan me nog altijd emotioneel opbreken.
Vrouwen communiceren heel anders dan mannen, andere golflengte etc. ...en daardoor elkaar minder goed begrijpen. (ook wetenschappelijk onderbouwd) Ik kan mij juist voorstellen dat iemand met PDD, die op zich al moeite heeft met communiceren, daardoor nog een grotere barrière kan ondervinden als die moet communiceren met een persoon van het andere geslacht.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat heeft communiceren met een geslacht en een geslacht aantrekkelijk vinden in vredesnaam met elkaar te maken?
Het zou toch kunnen dat hij latent afkerig voor vrouwen is en ergens liever met mannen praat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja dát snap ik. Ik communiceer ook beter en liever met een man. Maar ik snap niet wat de vraag of s9 vrouwen 'eigenlijk wel' aantrekkelijk vind hiermee te maken heeft.
Misschien wel. Misschien niet. Als ik puntje 3 zo lees, dan heeft ie wel iets om uit te vogelen.Anders dan insinuatie zijn de vragen hoe dan ook integer bedoeld.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat idee had ik nou nietIk vond je insinuatie zo apart, of althans, het gevoel dat ik als NT-er bij je bericht krijg
Ik geloof oprecht dat schaal 9 gewoon heterosexueel is
Natuurlijk is dat pijnlijk. Zou iedereen vinden. Maar wie vindt het nou zo erg dat het een plaatsje in de top 3 krijgt van de ergste dingen die je kan overkomen? Dat vind ik toch wel heel apart...(hij uitte vaker kritiek op de houding van Nederlandse vrouwen, zit een vast patroon in merk ik).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat geloof ik gerust, dat ze integer bedoeld zijn,
Ik vat m op als dat schaal 9 t als een pijnlijke afwijzing ziet als een vrouw zegt, ik ben niet in de stemming voor een gesprek en vervolgens wel met een ander praten, oftewel: Ik heb geen zin in een gesprek met schaal 9.
En dat kan ik mij gerust indenken. Dat dat pijnlijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |