abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92240383
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 19:44 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Dat schema bedoel je? Met die ballonnetjes met namen erin?
Dit geneuzel:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
:P
pi_92240389
quote:
8s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:53 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Nou, dan niet!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een autist met humor het moet niet gekker worden in dit topic :o Straks ga je vertellen dat autisten gevoel hebben :o

quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:57 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik vroeg de stats op, en toen stond jij op 1 ;) vandaar . Ik wist dat ook niet :D .
Volgens mij komt dat doordat jij mij vaak quote en andersom :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_92240459
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:01 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dit geneuzel:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
Fuck, jij staat bij mij bovenaan...

Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_92240463
Auti bij week en maand op 1 in de stats.
pi_92240500
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 20:02 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Fuck, jij staat bij mij bovenaan...

Neuken?
pi_92240520
quote:
6s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:03 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Neuken?
Ik dacht dat je het nooit zou vragen.
pi_92240568
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 20:03 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Ik dacht dat je het nooit zou vragen.
Ben jij geen vrouw dan?
pi_92240649
quote:
6s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:04 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ben jij geen vrouw dan?
Maakt het jou iets uit dan?
pi_92240711
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 20:06 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Maakt het jou iets uit dan?
Ik ben geen bi :D
pi_92240758
quote:
8s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:07 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik ben geen bi :D
Ik ook al niet.

Stom van me, aannemen dat je een gevoel voor humor heb.
pi_92240845
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 20:07 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Ik ook al niet.

Stom van me, aannemen dat je een gevoel voor humor heb.
Dat is niet stom hoor :)
pi_92240895
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat is niet stom hoor :)
:D
pi_92240923
:')

Stupendous, DC en FB staan ook in mijn lijstje. Die heb ik al in geen eeuwen meer gezien.
En dan is dat nog in mijn algehele fokgeschiedenis.

Tijn staat op 1 bij mij *;

Dat gevoel van minder behoefte hebben aan posten herken ik de laatste tijd steeds meer :Y
pi_92241089
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:10 schreef Cassandra87 het volgende:
:')

Stupendous, DC en FB staan ook in mijn lijstje. Die heb ik al in geen eeuwen meer gezien.
En dan is dat nog in mijn algehele fokgeschiedenis.

Tijn staat op 1 bij mij *;

Dat gevoel van minder behoefte hebben aan posten herken ik de laatste tijd steeds meer :Y
Hoe is het je huisje etc?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_92241133
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:52 schreef Pandora73 het volgende:

Sterker nog, ik heb het ook regelmatig meegemaakt. Dan doe ik enorm mijn best om een ingewikkelde en niet helemaal terechte klacht toch positief voor de klant af te handelen, en dan krijg ik het niet voor elkaar (ik kan tenslotte ook niet alles zelf beslissen) en dan krijg ik van de teleurgestelde klant de wind van voren. Dat we allemaal oplichters zijn en zakkenvullers en bonusgraaiers enzovoorts. Dan moesten ze eens weten wat ik allemaal geprobeerd heb om het toch gunstig uit te laten pakken! (Zeker als de klacht op zich al niet helemaal terecht was!) Heb dan altijd zo'n :{w -gevoel... Je doet het voor sommige mensen echt nooit goed.
Volhouden hoor, er zijn er genoeg die je wél waarderen!!
Dat bedoel ik inderdaad. De mensen die dankbaar zijn kom ik steeds minder bezig. Kijk ik snap dat de situatie flink klote is.. Maar ik kan de regels niet ombuigen. 1 keer deze klant na werktijd laten mee lopen en een treinkaartje gekocht zodat ze naar een belangrijke afspraak kon.
Heb ook wel eens dat ik voor een klant 10 collega's bel, iedereen in overleg, en dan een snauw krijg dat ik niet eens moeite doe.
En voor iemand die altijd graag wilt helpen komt dat hard aan, merk dat ik onverschilliger word.

Ik weet nog steeds niet welke kant ik op wil, ga in ieder geval SJD studeren ipv MWD, toch iets meer achter de schermen, en dan de eerste jaar maar bij B&B werken.
pi_92241147
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoe is het je huisje etc?
Zie K&W

Kom je 12-2 op de HW?
pi_92241279
lol @ FOK!forumvriendjestool, grappig.. leuk gedaan.

@Cassandra, vertel mij dan eens wat ik moet vinden of denken van een man die ernstig gestoord is. Een omgangsverbod heeft met zijn eigen kind, aangeklaagd wordt omdat hij zijn kind een trauma heeft bezorgd, mij veel overlast heeft bezorgd en mij ruim 800 euro heeft gekost?'

edit; of laat ik het anders vragen; wat zou jij van mij vinden als ik je elke avond als je ligt te slapen wakker kom schreeuwen met dat je de kanker kan krijgen.. de grafkanker, kanker kanker de kanker kankerzooi.. minuten lang. En ook zo s'ochtends wakker maken. Wat zou jij dan van mij denken?
-weg-
pi_92241590
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:15 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Zie K&W

Kom je 12-2 op de HW?
Ik ga eens kijken :)

Dat lijkt mij leuk :D
14 SHADES OF GREY
pi_92241981
mijn top 10

quote:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
EchtGaaf
schaal_9
tijnbrein
Driepink
Cassandra87
Pandora73
robuust89
jackson
CHEVHB
DeeBee
"Ik heb EG heulemaal niet veel gequote, vriend!"
-weg-
pi_92243300
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef Auti het volgende:
mijn top 10

[..]

"Ik heb EG heulemaal niet veel gequote, vriend!"
De waarheid is helegaar niet hard, vriend!
pi_92243659
quote:
6s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:48 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

De waarheid is helegaar niet hard, vriend!
:D _O- Waarom loop jij mij te quoten man? waarom waarom? Je moet mij niet quoten man, ik ga je zo een klap geven maar dit is niet mijn forum, vriend! :') _O-

Edit; ik zag laatst pas het filmpje van Rutger op bezoek bij de advocaat van Haatmeneer... ik heb me kapot gelachen. :D
-weg-
pi_92243849
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 20:54 schreef Auti het volgende:

[..]

:D _O- Waarom loop jij mij te quoten man? waarom waarom? Je moet mij niet quoten man, ik ga je zo een klap geven maar dit is niet mijn forum, vriend! :') _O-
Rustig, rustig, relaxed Mo!

Ik ben het, Rutger ;)
pi_92243953
Ik had het ook gezien, ik kreeg ook de slappe lach
pi_92244055
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik had het ook gezien, ik kreeg ook de slappe lach
Een beetje Robbie Muntz stijl was het, soms is Muntz erg slecht maar soms kan hij ook zo vreselijk grappig zijn, en dan zo in de camera kijken met zo'n grijns.. ik kan daar erg van meegenieten. Zoals Muntz vs Ratelband.. dat is gewoon geweldig.
-weg-
pi_92244815
Schaakgrootmeester veegt vloer aan met politiek

:o !!!!!!! hahahahhahahahah!1!!!!! EINZ!
-weg-
pi_92244965
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:16 schreef Auti het volgende:
lol @ FOK!forumvriendjestool, grappig.. leuk gedaan.

@Cassandra, vertel mij dan eens wat ik moet vinden of denken van een man die ernstig gestoord is. Een omgangsverbod heeft met zijn eigen kind, aangeklaagd wordt omdat hij zijn kind een trauma heeft bezorgd, mij veel overlast heeft bezorgd en mij ruim 800 euro heeft gekost?'

edit; of laat ik het anders vragen; wat zou jij van mij vinden als ik je elke avond als je ligt te slapen wakker kom schreeuwen met dat je de kanker kan krijgen.. de grafkanker, kanker kanker de kanker kankerzooi.. minuten lang. En ook zo s'ochtends wakker maken. Wat zou jij dan van mij denken?
a) Ik heb het niet alleen over jouw situatie maar over dingen die ik vaker tegen kom. Net zoals ik zeg, ik werk mij uit de naad voor een ander en puntje bij paaltje krijg ik te horen dat ik niet genoeg help? Het is vaak een ander, of de maatschappij, maar zelden de persoon zelf.
b) My bad ik las iets over ¤221,- die je kwijt was
c) Ik zou denken dat je zwaar gestoord was :+ Mogelijk had ik zelfs aangebeld om verhaal te halen maar ik zou je nooit doodwensen of mij zelf moeten inhouden om je eigenhandig de wereld uit te helpen ;)
pi_92245942
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:13 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

a) Ik heb het niet alleen over jouw situatie maar over dingen die ik vaker tegen kom. Net zoals ik zeg, ik werk mij uit de naad voor een ander en puntje bij paaltje krijg ik te horen dat ik niet genoeg help? Het is vaak een ander, of de maatschappij, maar zelden de persoon zelf.
b) My bad ik las iets over ¤221,- die je kwijt was
c) Ik zou denken dat je zwaar gestoord was :+ Mogelijk had ik zelfs aangebeld om verhaal te halen maar ik zou je nooit doodwensen of mij zelf moeten inhouden om je eigenhandig de wereld uit te helpen ;)
Die 221 euro was een eerste kostenpost, ik krijg een deel van de huur terug (moest anderhalve maand vooruit betalen) Maar er komt nog kosten bij van het verhuizen, kosten van het tapijt en gordijnen e.d. die ik had overgenomen en nu moet verwijderen, gas licht water en de kosten van het annuleren van dat contract, etc etc..

Maar er wordt aan gewerkt, dit krijgt een staartje. En ik handel het netjes af.
Het woningbedrijf zit er ook op, die hadden mij ook nooit die woning aangeboden als ze op de hoogte waren van die man zijn situatie. Er zit echt een heel verhaal achter en ik heb een heel team achter mij staan. Er zijn grote fouten gemaakt en sommige zaken zijn gewoon onacceptabel. Komt allemaal goed.

Ook heb ik, dat had ik gepost, erg veel respect voor jou. Hier in mijn gemeente zijn de gemeente medewerkers van de soos erg slecht, echte baliemutsen dus, maar de mensen bij het woningbedrijf waren totaal anders.. dat waren dus "cassandraatjes" en dat doet mij beseffen hoe goed jij je werk doet en hoe lastig dat soms kan zijn. Ik heb daar erg veel respect voor, er zouden meer "cassandra's" moeten zijn :Y
-weg-
pi_92246507
Dankje auti, lief van je.

Laat ik voorop stellen dat ik voor het grootste gedeelte respect heb voor hoe je er mee omgaat. Een half jaar geleden had je allang de boel afgebroken zonder een medewerker ook maar de kans te geven hulpvaardig te zijn, bij wijze van spreken. _O_

Ik snap alleen de agressie niet, of die nu geuit wordt of alleen uitgesproken. Dat komt omdat ik gewoon heel anders in elkaar zit. En doordat ik nu heel veel te maken heb met 'ondankbare' klanten ben ik het begrip een beetje kwijt, mijn excuses als je dat verkeer opvat, want nogmaals, ik bedoel het niet persoonlijk :*
Toen ik een jaar of 13 was, had ik een instructrice met paardrijles die de pik op mij had. Expres mijn paard op jagen enz. met een lange zweep in de bak, dat soort dingen. Toen heb ik in een vlaag van woede en frustratie na de zoveelste rotles tegen een vriendinnetje gezegd, ik knal dat mens voor dr kop! Die vader is toen heel erg geschrokken, en ik had zoiets van, maar dat is toch niet erg, ik denk dat toch alleen maar?

Met een paar jaar aan leeftijd erbij en de huidige maatschappij snap ik waarom dat soort uitspraken eng en gevaarlijk zijn. We kunnen het denken, maar hoe vaak hoor je zo'n situatie niet op t nieuws? Een idioot die écht zn pistool pakt en in t wild begint te schieten? Iemand die écht zijn auto neemt en een menigte in rijdt? Iemand die zijn leven opgeeft en uit naam van waar je in gelooft t liefst zo veel mogelijk mensen mee neemt?
Ik probeer zo goed mogelijk te doen, behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden, maar sommige handelswijzen snap ik niet meer..
We live in a bitter world..
pi_92246607
O+ loopt uitgebreid te gapen, ik denk dat de buren boven nog horen dat ie moe is maar ik vind t vreselijk storend.. Zou dat ook een 'autistisch' trekje zijn dat ik mij daaraan erger? :+

(ik post op eigen risico. Dikke kans als hij meeleest dat hij nog 10 x luider gaat geeuwen)
pi_92247277
Ik begrijp het.. en ik weet inderdaad goed mijn frustraties te kanaliseren.
Ik ben dan ook gevlucht, ik heb hulp gezocht, ben netjes gebleven, zelfs tegen die jongen. Heb hem notabene nog sterkte gewenst ook met al dat gedoe omtrend zijn kind en rechtzaken.
Maar ik wil hier niet de dupe van zijn. Er gaat uitgezocht worden hoe en wie of wat er verantwoordelijk is en hoe ik er financieel zo goed mogelijk uit kan komen. Want dit is een harde klapper voor mij. Ook psychisch. Maar ik ben rustig en ik heb mijn vrede gevonden.

Een standaard reactie van veel mensen waar ik het tegen verteld heb was; "moet ik ff langs gaan? " ... Dat is de eerste reactie, maar dat gaat niet gebeuren en dat wil ik ook niet.
Het hele gebeuren heeft nadelen maar ook veel voordelen, er is een hoop veranderd.
Ik ben ook zoveel afgevallen dat ik weer wat nette kleding aankan dat niet meer paste :o
-weg-
pi_92264299
Hoii :W
Het gaat al weer iets beter hier gelukkig :) zit al weer te denken over een eventuele studie etc.
Wat gebruiken jullie eigenlijk voor medicijnen? Lees daar nooit iets over hier, het ADHD topic staat er vol mee :D
  donderdag 3 februari 2011 @ 11:09:50 #183
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_92265540
Ben ik ook benieuwd naar!
pi_92267301
Ik ben gestopt met medicijnen. Ik gebruikte valium (diazepam) en promethazine. Eigenlijk heb ik ook de hele mikmak wel gehad, Zoloft, Xanax, Zyprexa, Mirtazepine, Ritalin, Seroxat, Oxazepam, Midazolam, Temazepam, Nitrazepam, Lormetazepam, Lorazepam,
The whole shebang ( O+ Shebang) .

Maar dat is dan ook de "behandelwijze" van PsyQ. Waar ik nu ben uitgeschreven als patient.
Ik ben nu zo scherp als een samourai zwaard, heb de juiste instanties en rechtshulp gevonden en ben nu bezig mijn verhaal uit te typen om op te sturen naar Stichting PVP.
Het staartje krijgt vorm :Y .
-weg-
pi_92267356
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:09 schreef CHEVHB het volgende:
Ben ik ook benieuwd naar!
Trap jij af?
Hoe oud ben je en welke diagnose heb je eigenlijk als ik vragen mag?
Welkom enzo :W
  donderdag 3 februari 2011 @ 13:01:29 #186
256787 CHEVHB
pi_92269412
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:06 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Trap jij af?
Hoe oud ben je en welke diagnose heb je eigenlijk als ik vragen mag?
Welkom enzo :W
Ben nu 21, diagnose PDD-nos. Ga ik binnenkort toch opnieuw laten testen.. na heel veel nadenken. Aangezien de GGZ denkt dat mijn gedrag meer op klassiek autisme lijkt...
pi_92269651
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:01 schreef CHEVHB het volgende:

[..]

Ben nu 21, diagnose PDD-nos. Ga ik binnenkort toch opnieuw laten testen.. na heel veel nadenken. Aangezien de GGZ denkt dat mijn gedrag meer op klassiek autisme lijkt...
Voor die diagnose moet het gedrag in je jeugdjaren ook zijn vastgelegd, duidelijk gesignaleerd. Anders is er geen duidelijke diagnose van Klassiek Autisme of Asperger mogelijk, zodoende is ook de restgroep PDD-NOS onstaan en heb ik hem zelf ook zo gekregen op latere leeftijd.
-weg-
pi_92269994
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:01 schreef CHEVHB het volgende:

[..]

Oke en welke medicatie gebruik je als ik vragen mag?(waar je gisteren over postte)
pi_92270768
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:51 schreef von_Preussen het volgende:
@CHEVHB, heb eventjes kort ingelezen in wat een autipas is, waarom vraag jij er eentje aan en wat wil je ermee bereiken (concreet, in welke situaties)?

En is die pas alleen maar voor echte "autisten" of kunnen "aspergers" er ook eentje krijgen?
Met Asperger kan je ook een autipas krijgen :Y
-weg-
  donderdag 3 februari 2011 @ 16:43:27 #190
256787 CHEVHB
pi_92279965
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:16 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Oke en welke medicatie gebruik je als ik vragen mag?(waar je gisteren over postte)
Heb nu Ritalin voorgeschreven gekregen. Hoop dat het helpt.

Even iets anders;

Heb vanmiddag even de film Adam gekeken, hij is hier veel genoemd. Maar mooie film, herken me wel in een paar dingen. Was op sommige momenten ook wel emotioneel geraakt. :Y
pi_92280803
Iedere keer dat ik Caro Emerald hoor, denk ik aan Cassandra.
pi_92280989
Is dat positief? ;)
pi_92281049
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Is dat positief? ;)
Zeer positief :)

Ik hoorde ze net nog, wat een pracht nummer :Y
pi_92281060
Wie ontvangt WAJONG 80% - 100% afgekeurd?
Wat is het netto bedrag, en wat is het netto vakantiegeld? Als iemand dat wilt delen.. Mag per pb.
Vraag ivm LDT, krijg te horen dat wij mogelijk jarenlang vanaf 2007 onterecht LDT hebben afgewezen. Ik wil dit rechtzetten, maar wij rekenen met bruto bedragen en ik heb juist het netto nodig.
pi_92281613
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:43 schreef CHEVHB het volgende:

Even iets anders;

Heb vanmiddag even de film Adam gekeken, hij is hier veel genoemd. Maar mooie film, herken me wel in een paar dingen. Was op sommige momenten ook wel emotioneel geraakt. :Y
Het is een erg mooie film, met veel herkenningspunten en ook voor mij veel emotionele momentjes. Ik vond het einde niet zo leuk, dat was een beetje een klap in mijn gezicht.
-weg-
pi_92282325
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:02 schreef Pandora73 het volgende:
@Auti: dat was het Simplisties Verbond. Toch wel wat anders denk ik ;)

@EchtGaaf: Wat is dan jouw talent, waar jij niks mee kan? Daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk. Misschien kunnen we hier meedenken om jou toch iets met jouw talent te laten doen, zodat jij je ook wat nuttiger kan voelen? (Tenminste, ik krijg soms een beetje het idee dat jij je nutteloos - aan de kant gezet - voelt, en dat is heel naar, dus ik zou graag eens meedenken of er geen manieren zijn).
Ik wou dat ik wist dat ik ergens een piek had in het spectrum. Verder leef ik in een soort van harnas, ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. :{
pi_92282434
Ik draai de hele dag dat liedje van Bruno Mars- Grenado :{
pi_92282486
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:31 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik wou dat ik wist dat ik ergens een piek had in het spectrum. Verder leef ik in een soort van harnas, ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. :{
"Het is hier net een dierentuin, ik zit er in en sta er buiten
Tralies om doorheen te turen, schreeuwen tot je oren tuiten
Machteloos aan beide zijde, kan dan niemand mij bevrijden?"
-weg-
pi_92282737
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:33 schreef Auti het volgende:

[..]

"Het is hier net een dierentuin, ik zit er in en sta er buiten
Tralies om doorheen te turen, schreeuwen tot je oren tuiten
Machteloos aan beide zijde, kan dan niemand mij bevrijden?"
Ja, zoiets ja.. :{

Maar vooral dit: het gevoel dat je in een compleet andere wereld leeft alsof je van een andere planeet komt. Ze spreken een andere taal.

In termen van techniek: een mis match qua impedantie. :{
pi_92283211
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:37 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ja, zoiets ja.. :{

Maar vooral dit: het gevoel dat je in een compleet andere wereld leeft alsof je van een andere planeet komt. Ze spreken een andere taal.

In termen van techniek: een mis match qua impedantie. :{

Ah! Weerstandjes O+ Ik had vroeger als kleine mini-professor zo'n elektrodoos.
Een schakelbord met draadbrugjes, weerstandjes in diverse soorten (Ohm?) met kleurtjes erop en LED'jes en van alles en nogwat op een 9v batterij.
Met een boekje incl allemaal experimentjes.. leugendetector maken, stroom uit een appel trekken, etc.
Totdat er een transistor ging roken :')
-weg-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')