Rustig. Ik ben rustig, ik zit nu ook bij mijn ouders ivm legaal internet en ik moet wat telefoontjes plegen. Gisteravond was het ook stil en vanmorgen was er ook geen herrie.quote:
Mooi filmpje, geeft een hoop dingen weer die voor veel autisten herkenbaar zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:08 schreef CHEVHB het volgende:
Sorry hoor.. maar ik wil mijn nieuwe filmpje die ik heb gemaakt toch maar weer delen.
Hoop dat jullie dat niet erg vinden..
Ben er wel trots op
Als ik ooit eens heb mag jij het nakijken op taalfoutenquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:25 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Mooi filmpje, geeft een hoop dingen weer die voor veel autisten herkenbaar zijn.
Maarreh, "ik word" is zonder t, het is een tic met een c en niet met een k, "er verandert iets" is met een t, en puntjes als pauzeteken moeten er drie zijn en geen twee... en zo zijn er nog wel wat dingetjes.
Taalfouten zijn mijn tic, zal ik maar zeggen ;-)
Mooi zo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:09 schreef Auti het volgende:
[..]
Rustig. Ik ben rustig, ik zit nu ook bij mijn ouders ivm legaal internet en ik moet wat telefoontjes plegen. Gisteravond was het ook stil en vanmorgen was er ook geen herrie.
En ik ben weer positief geladen.. door die opa op dumpert en door andere dingetjes en dat ik inderdaad een heel goed "systeem" als backup heb draaien.
Ik heb echt goede hulp.
Ook ga ik met Nick praten, dat is mijn wijkagent.. we kennen elkaar. Dat is een goed plan.
Er zijn weinig mensen die mij begrijpen of mij kunnen kalmeren, hij kan dat wel. Dus ik zit best goed.
Ik snap dit soort filmpjes nooit. Ik heb dat nooit zo ervaren dat dingen mij storenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:08 schreef CHEVHB het volgende:
Sorry hoor.. maar ik wil mijn nieuwe filmpje die ik heb gemaakt toch maar weer delen.
Ben er wel trots op
Traject via huisarts en GGZ. Je wordt dan uitgebreid getestquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:53 schreef Symn het volgende:
Hoe is bij jullie de diagnose Asperger gesteld? Ik hoor dat dat maar moeilijk erkend word.
Met een beetje geluk neemt hij 5 keer zijn dagelijke dosis medicijnenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:51 schreef Auti het volgende:
Ik ga hem helemaal kapot maken![]()
Meneer Bron, ik pwn uw Source Code, dikke middelvinger!
Erg mooi gedaan, vooral omdat het één en ander erg herkenbaar is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:08 schreef CHEVHB het volgende:
Ben er wel trots op
Het is inderdaad weer een erg mooi filmpje. Veel herkenbare dingen. Goed omgeschreven.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:25 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Mooi filmpje, geeft een hoop dingen weer die voor veel autisten herkenbaar zijn.
Maarreh, "ik word" is zonder t, het is een tic met een c en niet met een k, "er verandert iets" is met een t, en puntjes als pauzeteken moeten er drie zijn en geen twee... en zo zijn er nog wel wat dingetjes.
Taalfouten zijn mijn tic, zal ik maar zeggen ;-)
Ja vast.. ik ben sociaal totdat ik tokkies tegenkom.. En als iemand zo'n zware stoornis heeft waar hij niets aan kan doen, dan is hij niet zielig en heb ik geen medelij. Dit soort mensen horen in een inriching of een hutje op de hei.. Wat zeg ik, geef die man een wapen en stuur hem naar Afghanistan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:35 schreef clockcabl3 het volgende:
Iemand met de dood bedreigen omdat hij geluidsoverlast veroorzaakt? (waar hij zelf niet zo heel veel aan kan doen) Gast...Jij bent hier de gene met problemen
Onverwacht worden aangeraakt vindt niemand echt prettig hoor. Zeker vrouwen niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:47 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Ik snap dit soort filmpjes nooit. Ik heb dat nooit zo ervaren dat dingen mij storenOok dat aanraken en dergelijk
Lang geleden trouwensik zie dat EG & Auti nog altijd het topic runnen
zware medicijnen.quote:
Sommige mensen herinneren zich vast wel mijn post over een man in de rij bij de kassa die steeds tegen mij aan stond te botsen, en mijn reactie daarop...quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Onverwacht worden aangeraakt vindt niemand echt prettig hoor. Zeker vrouwen niet.
Ik vind het ook niet prettig als ik door iedereen wordt aangeraakt.
Ik snap het doel van die filmpjes wel. Het is een manier om iets aan andere uit te leggen. Wat zij overigens heel goed vind ik
Ja, ik snap goed dat je het hele gebeuren moet verwerken. Wel erg gelukkig hoe het woonbedrijf reageert.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:15 schreef Auti het volgende:
[..]
zware medicijnen.
Maar het komt goed, ik krijg goede hulp en begrip, ook vanuit het woningbedrijf.
ik moet dit alleen ff verwerken, even resetten.
Dat moeten ze bij mij ook niet doenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:28 schreef Auti het volgende:
[..]
Sommige mensen herinneren zich vast wel mijn post over een man in de rij bij de kassa die steeds tegen mij aan stond te botsen, en mijn reactie daarop...
Dat wiebelen vertelde mij laatst ook iemand dat ik dat deed. Heb het helemaal niet in de gaten. Ik ben ook steeds aan het mompelen in mezelf.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:36 schreef Auti het volgende:
Mijn tic is dat ik met mijn vingers ga friemelen en met mijn benen ga tippen en soms wiebelen of ik ga lopen ijsberen en mompelen. En ik schijn heel veel met mijn gezicht te doen, allemaal trekken in mijn gezicht.
Ja, ik kan ook altijd bij hun terecht. En mijn ouders begrijpen mij en ook die band is nu wel gegroeid. Ik heb ook weer veel filmpjes laten zien zodat ze mij een beetje kunnen begrijpen en ik heb uitgelegd waar mijn puntjes liggen en wat mijn plannen zijn en hoe we het moeten doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, ik snap goed dat je het hele gebeuren moet verwerken. Wel erg gelukkig hoe het woonbedrijf reageert.
Gelukkig dat een thuisbasis hebt, dat is vooral in deze stressituatie erg belangrijk.
Heb je ook nog contact met je broers?
ik mompel heel vaak in mijzelf. En als ik paniekerig raak of overprikkelt dan ga ik ijsberen en met mijn vingers friemelen of met mijn handen een soort van fladderen, dan maak ik zeg maar steeds een "wat moet ik doen?" gebaar. En dan mompel ik ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:19 schreef CHEVHB het volgende:
[..]
Dat wiebelen vertelde mij laatst ook iemand dat ik dat deed. Heb het helemaal niet in de gaten. Ik ben ook steeds aan het mompelen in mezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |