al geweestquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dag jongelui
horen jullie niet uit te gaan of iets in die richting?
Oh jij hebt een leven!quote:
ah oke.quote:
Nee want 2x 360!quote:
Morgen ga ik ook al en ik mag niet twee keer te lang.quote:
ja film - green hornetquote:
Oh was ie een beetje leuk?quote:
Sorry Driepink!quote:
nee zit vanaf volgende week van 22 tot 23 op ma, di, wo, doquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ah oke.
wat hoorde ik, draai jij snachts niet meer jongen?
oh.. ben de buurman.. snap je dacht ik al wel
Ik de muziekquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
mensen vinden haar leuk, niet der muziek
Zo begon mijn moeder ook alquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Morgen ga ik ook al en ik mag niet twee keer te lang.
En soberzo was vriend om 12 uur al weg omdat laatste bus dus dan is er niets aan
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:42 schreef heloef het volgende:
Deze plaat is aangevraagd he, ik draai dit niet vrijwillig.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:42 schreef heloef het volgende:
Deze plaat is aangevraagd he, ik draai dit niet vrijwillig.
jammer.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:42 schreef dragems het volgende:
[..]
nee zit vanaf volgende week van 22 tot 23 op ma, di, wo, do
Mijn oude tijdstip.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:42 schreef dragems het volgende:
[..]
nee zit vanaf volgende week van 22 tot 23 op ma, di, wo, do
een beetje. vond hem tegenvallenquote:
Ja dat is irritantquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zo begon mijn moeder ook al
Maar maaaam, Robin gaat ook zo vaak vrijdag en zaterag__!
Jaaa maar die is 21
Fuck you
haha niet 3x in de week mogen stappenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zo begon mijn moeder ook al
Maar maaaam, Robin gaat ook zo vaak vrijdag en zaterag__!
Jaaa maar die is 21
Fuck you
laterzzzquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga nu wel hoor
Toedeeloeeeetjees iedereen!![]()
Slaapzequote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga nu wel hoor
trusten man!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga nu wel hoor
volgens mij niet een vastequote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jammer.
is er een opvolger van jou?
lol sorryquote:
Welterusten Toon met de groene vingersquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga nu wel hoor
ik gebruik het vaakquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:44 schreef sharr het volgende:
Ben ik de enige die een panische haat tegen het woord stappen heeft?
YOU BELONG WITH MEEHEEEE
24-07-1993quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is iedereen die nu wakker is. erg jong?
Nee valt wel mee volgens mij.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Op mijn 15e zat ik al elke week in de kroeg tot een uurtje of 3/4quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
haha niet 3x in de week mogen stappen
zal mn ma een worst wezen, als ikmaar gewoon wakker wordt en ga werken
neequote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
denk het?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:44 schreef sharr het volgende:
Ben ik de enige die een panische haat tegen het woord stappen heeft?
YOU BELONG WITH MEEHEEEE
Bouwjaar 1985, is dat jong voor jou?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en je mag wel wakker blijven tot dit tijdstip meisje?quote:
15 was rs addict tijd.. dus stappen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Op mijn 15e zat ik al elke week in de kroeg tot een uurtje of 3/4
1985. word oudquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hahaha de buurman zit er nu achterquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bouwjaar 1985, is dat jong voor jou?
Natuurlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en je mag wel wakker blijven tot dit tijdstip meisje?
26-12-1988quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Waar achter?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:45 schreef dragems het volgende:
[..]
hahaha de buurman zit er nu achter
1985 ik ookquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bouwjaar 1985, is dat jong voor jou?
achter account van haarquote:
Ze drinkt met de buurman en die gaat op haar naam nu stiekem berichtjes sturenquote:
Lol, zo bedoel ik het niet. Je vraagt of de mensen jong zijn, en omdat ik niet weet hou oud jij bent vraag ik of het jong isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
sorry... maar val niet op mannen![]()
* ben de buurman van knetter*
jajaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lol, zo bedoel ik het niet. Je vraagt of de mensen jong zijn, en omdat ik niet weet hou oud jij bent vraag ik of het jong is
mini-meet?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
pussy
wanneer onze mini-meet volgende week ?
sorry... a dirty mind is a joy for everquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lol, zo bedoel ik het niet. Je vraagt of de mensen jong zijn, en omdat ik niet weet hou oud jij bent vraag ik of het jong is
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
sorry... maar val niet op mannen![]()
* ben de buurman van knetter*
quote:
Moet nog steeds kijken of ik kanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
pussy
wanneer onze mini-meet volgende week ?
Redbull is ook wel lekker, al is het niet echt handig voor het slapengaan etcquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik zit ook aan de wodka nu, maar dan gemixt met cola
Tering. Jij bent ouder dan mijn ouders manquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry... a dirty mind is a joy for ever![]()
ik ben 62
rode wodka red bull dan?, volgens is als je gewone wodka met redbull gaat mixen is da best smerig..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Redbull is ook wel lekker, al is het niet echt handig voor het slapengaan etc
sexyquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja ik ga als het goed is meeten met sharr
dank u. ik vat dat maar op als een complimentquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tering. Jij bent ouder dan mijn ouders man
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dank u. ik vat dat maar op als een compliment
Ja gewonequote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
rode wodka red bull dan?, volgens is als je gewone wodka met redbull gaat mixen is da best smerig..
raakbaar?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:48 schreef Ezechielk het volgende:
Maar buurman van Knetter, is ze een beetje raakbaar?
Doorgaans zit het verschil alleen in de rode kleurstofquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
rode wodka red bull dan?, volgens is als je gewone wodka met redbull gaat mixen is da best smerig..
's avonds macquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:47 schreef sharr het volgende:
[..]
Moet nog steeds kijken of ik kan
Omdat ik op school schijn te moeten verschijnen etc
ja raakbaarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
raakbaar?
of ze er goed uitziet?
Is het ook, je had mijn opa kunnen zijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dank u. ik vat dat maar op als een compliment
Ja, dat ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
raakbaar?
of ze er goed uitziet?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is het ook, je had mijn opa kunnen zijn.
dat wel iddquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja gewoneRode kon ook, maar ik nam gewone. Stuk sterker realiseerde ik me later
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:50 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dat wel idd. maar is dat beetje lekker?, ik ken alleen rode wodka red bull. smaakt naar flugel
en dan chillen mete zo'n jonge meid, playaahhhhhhhquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is het ook, je had mijn opa kunnen zijn.
Wat, het is een hele eer om mijn opa te mogen zijn!quote:
ligt eraan.quote:
Oude snoepert dat het is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
en dan chillen mete zo'n jonge meid, playaahhhhhhh
nou weet je dus ook wat er ongeveer in een flugel zitquote:
Euhm, ik vind het opzich wel te drinkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:50 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dat wel idd. maar is dat beetje lekker?, ik ken alleen rode wodka red bull. smaakt naar flugel
jongen. het is niet erg om mijn leeftijd te hebbenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat, het is een hele eer om mijn opa te mogen zijn!
Gewoon bier.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Euhm, ik vind het opzich wel te drinkenAlleen bij het cafe waar we meestal naar toe gaan flikkert die vent er tege de 250 ml wodka in en dan maar een klein beetje redbull, dat is gewoon walgelijk.
Flugel, nooit op
ow wacht, ik bdoelde dat ik die variant van gewone wodka red bull nog nooit zelf gedronken heb, meestal mix ik mn wodka met cola. sry voor de verwarring.quote:
's avonds maccie volgende week ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Euhm, ik vind het opzich wel te drinkenAlleen bij het cafe waar we meestal naar toe gaan flikkert die vent er tege de 250 ml wodka in en dan maar een klein beetje redbull, dat is gewoon walgelijk.
Flugel, nooit op
Wat bedoel je met seks uit stralen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ligt eraan.
Ze is niet echt super knap.. maar straalt wel 1 en al seks uit.. als ik dat zo mag zeggen![]()
en ja ligt natuurlijk aan waar je op valt...
ze is niet echt het stereotype.
Bierquote:
We hebben het er nog over auf msnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
's avonds maccie volgende week ?
Meisjes die bier drinkenquote:
Het is ook niet lullig bedoeld hoor manquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jongen. het is niet erg om mijn leeftijd te hebben
Ik bezit een stuk grond, een verbouwde boerderij, verhuur een stuk aan een jong meisje en doe alleen nog maar dingen die ik leuk vind
quote:
quote:
idd, flugel is gewoon rode wodka, red bull. pure afzetterij dus da flugelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:51 schreef dragems het volgende:
[..]
nou weet je dus ook wat er ongeveer in een flugel zit
ja! morgen dan ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:53 schreef sharr het volgende:
[..]
We hebben het er nog over auf msn![]()
Ik weet nu niks
ze heeft onwijs ondeugende ogen...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat bedoel je met seks uit stralen?
Niks aan, behalve bij Sheridan Smith dan.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja! morgen dan ?
ik duik mn bed in..
weltrusten jullie allen!
stuk voor stuk een baas!
Trustenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja! morgen dan ?
ik duik mn bed in..
weltrusten jullie allen!
stuk voor stuk een baas!
quote:
Verhaaltjes?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze heeft onwijs ondeugende ogen...
best raar.. ze kan dit natuurlijk later terug lezen...nou ja ach wat maakt het ook uit.
Ze heeft gewoon iets waardoor je eigenlijk meteen weet dat ze een wilde in bed moet zijn.
Heb je de verhaaltjes van haar al gelezen![]()
het is gewoon een toffe meid. en ze betaald de huur optijd
Ligt het aan mij of is het vreemd als je huisbaas dit zegt?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze heeft onwijs ondeugende ogen...
best raar.. ze kan dit natuurlijk later terug lezen...nou ja ach wat maakt het ook uit.
Ze heeft gewoon iets waardoor je eigenlijk meteen weet dat ze een wilde in bed moet zijn.
Heb je de verhaaltjes van haar al gelezen![]()
het is gewoon een toffe meid. en ze betaald de huur optijd
sorry 18+quote:
ja ze schrijft erotische verhalenquote:
ik vind het vreemdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is het vreemd als je huisbaas dit zegt?
18+ dusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ze schrijft erotische verhalen
het is vreemd meisjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Neejoh, is heel normaal.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:55 schreef sharr het volgende:
[..]
daar wil ik dus bij zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het is vreemd meisje
maar andere huisbazen denken het.. maar zeggen het niet
ach.. knetter kan wel wat hebben.. bij de buurt bbq gaat het ook altijd over sex
wat heb je in die wijn gedaan omdat ze zolang wegblijft?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het is vreemd meisje
ach.. knetter kan wel wat hebben.. bij de buurt bbq gaat het ook altijd over sex
Gezellige BBQ danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het is vreemd meisje
Dude pass mij wat van je stuff...quote:
ze is aan de telefoonquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wat heb je in die wijn gedaan omdat ze zolang wegblijft?
jaquote:
okequote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze is aan de telefoon
in de keuken.:)
absoluut gezelligquote:
Top. Heeft hij muziek van Jebroer?quote:
Ja dat doet ie.quote:
ja dat moet je mij niet vragenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Top. Heeft hij muziek van Jebroer?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat doet ie.
Het trouwens wel een meiden magneet. Werd er vandaag op aangesproken door een meid.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Top. Heeft hij muziek van Jebroer?
sigaretquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:58 schreef sharr het volgende:
En enorme zin in CoD 5 nazizombies.
Of cruesli met chocola.
Of een sigaret.
Ofzo
Ik heb morgen een paar epische tieten over de vloer.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat doet ie.
Het trouwens wel een meiden magneet DJ zijn. Werd er vandaag op aangesproken door een meid.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kan er ook iets van queen gedraaid worden misschien?
of kan/mag ik niks aanvragen?
Ah okequote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
mee drinken dan, hoofdpijn is meestal vocht tekort in je brains
Nou deze DJ gaat over een paar minuten stoppen dus helaas.quote:
Huppelmuts dus?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb morgen een paar epische tieten over de vloer.
Heb je al een opvolger?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou deze DJ gaat over een paar minuten stoppen dus helaas.
Ik ken jebroer niet eens
Correctquote:
Ik heb zes nummers van Queen. Dus kom maar door.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kan er ook iets van queen gedraaid worden misschien?
of kan/mag ik niks aanvragen?
wie draait er na jou?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou deze DJ gaat over een paar minuten stoppen dus helaas.
Ik ken jebroer niet eens
ik ga morgen bij een goed paar tetten over de vloerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb morgen een paar epische tieten over de vloer.
Nee.quote:
Als je het niet erg vind, mag je Bohemian Rhapsody overslaan van mijquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb zes nummers van Queen. Dus kom maar door.
zowel alcohol als cafeïne onttrekken vocht uit je lichaam. dus idd, een glaasje water tussedoor kan geen kwaadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Ah oke![]()
Ik dacht gelijk aan wodka redbull, maar ik ga wel voor 't water nu
vind alles leuk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb zes nummers van Queen. Dus kom maar door.
Wat is het geworden?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:58 schreef sharr het volgende:
En enorme zin in CoD 5 nazizombies.
Of cruesli met chocola.
Of een sigaret.
Ofzo
QFTquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind, mag je Bohemian Rhapsody overslaan van mij
Ik ben verliefd.quote:
Ja ik ben verslaafd aan dat spul.quote:
gast rot op man het waren redelijke topics toch ik zie jou het niet beter doen vuile attwntiibwhoee attentionwhorequote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:40 schreef sharr het volgende:
Kijk die nieuwe topics van die 'ikbennieuwopfok'
vind je het gek?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jongelui.. ik schuif op.
knetter wil graag weer bij haar pc... ze vertrouwd me niet
haha ok, leuk je gesproken te hebbe buurmanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jongelui.. ik schuif op.
knetter wil graag weer bij haar pc... ze vertrouwd me niet
quote:
dank je. vond het ook leukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:02 schreef _Fanta het volgende:
[..]
haha ok, leuk je gesproken te hebbe buurman
he doe je rustig met haar ze is nog geen 18quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:02 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
gast rot op man het waren redelijke topics toch ik zie jou het niet beter doen vuile attwntiibwhoee attentionwhore
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:02 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
gast rot op man het waren redelijke topics toch ik zie jou het niet beter doen vuile attwntiibwhoee attentionwhore
Begint jouw echte naam met een S?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:02 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
GEEFT ANTWOORD! WAT GEBRUIK JIJ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:02 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
ach tis laat hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:04 schreef sharr het volgende:
Ik realiseer me vrij laat dat dit niet alleen als MJ klinkt, maar het hem ook gewoon is
jajaja stelletje druggebruikers allemaalquote:
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:06 schreef sharr het volgende:
Schatjes en de buurman van knetter (veel plezier met Queen),
ik ga nu echt slapen.
Welterusten![]()
slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:06 schreef sharr het volgende:
ik ga nu echt slapen.
Welterusten![]()
Weltrustenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:06 schreef sharr het volgende:
ik ga nu echt slapen.
Welterusten![]()
en na jou is radiostilte?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:06 schreef heloef het volgende:
Na deze plaat vind ik het wel weer genoeg voor vandaag.
Doei en slaap lekker sharrquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:06 schreef sharr het volgende:
ik ga nu echt slapen.
Welterusten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Tschuss!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:06 schreef sharr het volgende:
ik ga nu echt slapen.
Welterusten![]()
Welterusten enz.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:06 schreef sharr het volgende:
ik ga nu echt slapen.
Welterusten![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:06 schreef dragems het volgende:
[..]
jajaja stelletje druggebruikers allemaal
Waarschijnlijk wel tot 5:00.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en na jou is radiostilte?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
Dankje , laatste was 1 januarie weetje nieuwe jaar infeesten
Ik wil best een poging wagen de mensen hier nog even te vermakenquote:
lol ik wil straks ff programmeren dus kan niet echt muziek draaien danquote:
Wat is er mis met drugsgebruik?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:06 schreef dragems het volgende:
[..]
jajaja stelletje druggebruikers allemaal
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wil best een poging wagen de mensen hier nog even te vermaken
is er geen andere dj die zo komt draaien? ik bdoel het weekend en nog superdruk in het topic. wat moetten we doen zonder radio ONZ? PANIC!!!!quote:
ga lekker poepen of zoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Cablegun is ruig de rest zijn meeloperds
5 uur sochtends op 8 hoog in een flat bij een kameraad in de woonkamer vet relaxed naar de tv kijken en dan erachter komen dat een bekende van die kameraad die je eigenlijk niet zo goed kende maar wel vet leip eruitzag een groene bijzich had. Dat was gewoon relaxedquote:
als je gitaren hebtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wil best een poging wagen de mensen hier nog even te vermaken
Hoe hard wil je het hebben?quote:
lol genoegquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Cablegun is ruig de rest zijn meeloperds
ga je verzoekjes draaien?quote:
heel hardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Als ik het hebquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga je verzoekjes draaien?![]()
ook als het niet je muziek is?
laterzz buurmanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
buurman gaat na dit liedje.. hij zegt daaaaag jongelui
daag buurmanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
buurman gaat na dit liedje.. hij zegt daaaaag jongelui
Primaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
lol voorspelbaarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
mijn gedachtes gaan een andere kant op
![]()
Ik ga een poging wagenquote:
hertog jan/htc/ajaxquote:
Nou na dit nummer en mijn uitro kan je.quote:
quote:Op [url=http:/netjes, eikebladsla is immers voor watjes/forum.fok.nl/topic/1595489/9/25#91695007]zaterdag 22 januari 2011 03:09[/url] schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ben gestopt sinds 5 januari met roken.
doeiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:13 schreef heloef het volgende:
Ik ga weer mensen, tot morgen waarschijnlijk!
Tot ooitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:13 schreef heloef het volgende:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:13 schreef heloef het volgende:
slaap lekker kerel, en bedankt voor de mooie plaatjesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:13 schreef heloef het volgende:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga even terug lezen wat ben allemaal gepost heeft.
lol tnxquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:14 schreef Ezechielk het volgende:
Zo direct gelijk een plaatje voor Dragems
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga even terug lezen wat ben allemaal gepost heeft.
lol dat welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
mwo dit is nog best rustig nummer van slipknot
Kloptquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
mwo dit is nog best rustig nummer van slipknot
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
je gaat toch niet vragen of iemand raakbaar is
Is het ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:18 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heb nog nooit een live optreden van hun gezien, maar lijkt me wel tof
Met Outkastquote:
lol dat is een kleine extraquote:
Nog een specifieke plaat?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:19 schreef _Fanta het volgende:
heb je miss iets leuks van rammstein ofzo?. heb ik ook allang nie meer geluisterd
had je kunne weten toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wist dat hij mij niet verkeerd vond.. maar... kijk nu heel anders tegen hem aan![]()
jezus wat een beschrijving
Woddan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wist dat hij mij niet verkeerd vond.. maar... kijk nu heel anders tegen hem aan![]()
jezus wat een beschrijving
pussyquote:
hij heeft wel een grote bek.. maar hij is meer het type van lekker wijf bla bla...quote:
Aids, die heb ik niet.quote:
Omdat het epic is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Waarom heeft niemand hem gestopt!
gezegd : Stop met typen... we willen dit niet weten!
een tuinkabouter noemde je hem toch? njah die moetten ook aan zn trekke komen niewaar?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij heeft wel een grote bek.. maar hij is meer het type van lekker wijf bla bla...
hmzzz.. vind dit wel iets verontrustend
omdat we het blijkbaar wel wouden wetenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Waarom heeft niemand hem gestopt!
gezegd : Stop met typen... we willen dit niet weten!
pciesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:23 schreef dragems het volgende:
[..]
omdat we het blijkbaar wel wouden weten
hij heeft een vriendin.. en aan het geluid te horen komt hij regelmatig aan zijn trekkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
een tuinkabouter noemde je hem toch? njah die moetten ook aan zn trekke komen niewaar?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:23 schreef dragems het volgende:
[..]
omdat we het blijkbaar wel wouden weten
hoe oud is zn vriendin, en hoe oud ben jij. kijk da bdoel ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij heeft een vriendin.. en aan het geluid te horen komt hij regelmatig aan zijn trekken
zijn vriendin is 27quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hoe oud is zn vriendin, en hoe oud ben jij. kijk da bdoel ik
En hij is 62?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zijn vriendin is 27
dus zegt niks
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zijn vriendin is 27
dus zegt niks
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:26 schreef _Fanta het volgende:
volgens mij zit die buurman van Knetterkrankjorum zich nu af te trekken met haar in zn gedachten
goedemorgenquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:26 schreef _Fanta het volgende:
volgens mij zit die buurman van Knetterkrankjorum zich nu af te trekken met haar in zn gedachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |