Je weet dat mac heel vaak nep is op evilbay?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:05 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh ik ben erg. Heb al via eBay die spullen van MAC besteld (2 kwasten + fluid liner), en nou ben ik weer gezwicht...Dit keer op de site van Zoeva. Kreeg de nieuwsbrief en daar stonden 3 looks in voor valentijn (zie www.zoeva.de), niet dat ik nu zoveel met valentijn heb, maar de Nude Look vond ik zoooo gaaf!
![]()
![]()
![]()
Dus gekocht.
[ afbeelding ]
Inhoud:
1x Pure Glam Pigment in Lovestoned
1x Pure Glam Pigment in Goldiva
1x Lip Crayon in Naked
1x Graphic Eyes in Funky Soul
1x Graphic Lips in Mellow Nude
1x Soft Eye Kohl in Americano
1x Eye Primer
1x Soft Definer 227
1x Lashes Nude Collection in 021
Ik wilde altijd al eigenlijk alles proberen, behalve die lashes dan. En die kwast had ik niet zozeer op mn verlanglijstje staan, maar al die andere dingen was ik heel erg benieuwd naar. En nu in dit pakket, met kleuren die echt supergoed bij mij passen.. ja, ik kon het niet weerstaanBen benieuwd. Ik zal ook wat foto's plaatsen hier, wellicht ook als look, als ik tijd/zin heb
Ja, dat weet ik, maar heb nu wel een goeie verkoper gevondenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je weet dat mac heel vaak nep is op evilbay?
Ja he!quote:
Ooh oke!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar heb nu wel een goeie verkoper gevondenIk was altijd ook heel huiverig, heb ik in mn vorige post ook al uitgelegd
[..]
Ja he!
Doe ikquote:Op maandag 7 februari 2011 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ooh oke!![]()
1x Graphic Eyes in Funky Soul
1x Soft Eye Kohl in Americano
Laat je weten hoe die je bevallen?
Bij welke verkoper heb je het gekocht dan? En heb je het al binnen? Ik zit namelijk ook verlegen om een betrouwbare MAC-verkoper op ebay.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar heb nu wel een goeie verkoper gevondenIk was altijd ook heel huiverig, heb ik in mn vorige post ook al uitgelegd
Ik heb het bij deze gekocht: http://stores.ebay.nl/Makeup-Emporiumquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:21 schreef Beije het volgende:
[..]
Bij welke verkoper heb je het gekocht dan? En heb je het al binnen? Ik zit namelijk ook verlegen om een betrouwbare MAC-verkoper op ebay.
Ik heb 3 dingen besteld en dan gaan de verzendkosten automatisch omlaag, hoe meer je besteld hoe lager de verzendkosten (alhoewel dat ook wel weer een limiet heeft)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Een Fluidline voor 13.25 met 7.38 verzendkosten kun je dan toch beter in de winkel halen
Mijn huid raakt over de zeik van goedkope foundations/poedersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:30 schreef VGA4xZoom het volgende:
Zijn hier ook dames die mineral powder foundation gebruiken en die goede/slechte ervaringen hebben met bepaalde merken?
Ik ben nu net door de mijne van Catrice heen en ben er wel tevreden over, maar er zullen ongetwijfeld ook nog betere zijn.
WOW JE HEBT BN-ERS GESPOTquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:42 schreef Assiej het volgende:
Bij de MAC o.a. geweest vandaag toen ik in Amsterdam was!
MAC Brush Cleanser gekocht
MAC Studio Fix Fluid NC15 ... die was al hele lange tijd op want ik woon niet om de hoek..
MAC Opulash Mascara Volume?
Jullie denken vast, wat heeft ze toch met mascara's haha.. ik bewaar deze even om ook uit te kunnen proberen gezien ik me nog nooit heb gewaagd aan MAC Mascara's...
Dat vond ik wel weer genoeg voor vandaag
Toen kwam er iemand als een gek langs me heen lopen en ik hoorde een bekende stem en het was Miss Lipgloss ( voor de mensen die haar kennen, zoniet.. Chyntia www.misslipgloss.nl )
En volgens mij was ze met Beautygloss ( Marsha www.beautygloss.nl )
Hahaha Ja zoietsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WOW JE HEBT BN-ERS GESPOT
sorry
![]()
Ik heb nw15 van studio fix
Ik dacht juist dat ik geel was ipv rozequote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:46 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hahaha Ja zoietsBest lame..
Ik vond het wel grappig dat je iemand zo van internet herkend alleen door de stem te horen..
AhWarmbloedig dus
..
Ik vraag me alleen af of Makeup store een lichtere foundation heeft qua kleur.. het zag er iig lichter uit.. Daar de volgende keer maar eens heen anders om te kijken
Ligt eraan,... als je geel bent staat je een warmere foundation juist goed.. + andersomquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ik geel was ipv rozeblijkbaar niet
Oh ik dacht juist dat het moest matchen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ligt eraan,... als je geel bent staat je een warmere foundation juist goed.. + andersom
Ik kan beiden hebben met mijn tint alleen vind ik geel mooier
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:49 schreef Lindytje het volgende:
Ik dacht er net toevallig aan om mijn oogmake-up van vandaag op de foto te zetten voordat ik het er af haalde... wel na een dag er op dus, maar ach, jullie wilden foto's, dan kunnen jullie ze krijgen
[ afbeelding ]
En wat een toffe aankopen zie ik allemaal weer langskomen
Het moet matchen met je huid, maar als je b.v. rode blosjes hebt weet ik zeker dat je die kleur niet in je hals hebt zittenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik dacht juist dat het moest matchen.
Gelukkig kies ik mn foundation niet zelf
Thanx!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:54 schreef Assiej het volgende:
[..]Nice nice!
Ik wil niet opdringen maar als je iets meer met eyeliner langs de wimperrand gaat, bovenop voornamelijk, springen je ogen er nog meer uit + opent het meer..
En onder je waterlijn, iets donkerder mag ook..
( zijn gewoon suggesties hoor haha)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |