abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91684349
Volgens mij zijn er meer speakersets bekend onder dit type, maar ik het is in ieder geval precies de set op deze foto:

Ook heb ik geen zin om het vermogen op te zoeken, maar ik heb er ooit CSS, WoW en dergelijken op gespeeld - ze gaan op half vermogen al hard zat. Wat ik veel belangrijker vond is dat de set op dit soort niveau's nog heel netjes helder klinkt, geen vervormingen of ander raar geluid.

Er zijn geen noemenswaardige beschadigingen. De sattelieten zin met tie-wraps opgehangen geweest, zonder de meegeleverde beugels. De beugels zijn zowel geschikt als standaard, of om ze aan de muur te monteren. De kabels van de speakers naar de sub zijn standaard tulp-stekker formaat, dus ze zijn eenvoudig te verlengen zonder in de kabels te knippen.

De kwaliteit van een Logitech set mag, uitzonderingen daargelaten, een aangenomen feit zijn, dus 'without further ado' - vraagprijs 40 euro, ik luister naar een goed bod. Ze zijn af te halen in Breda en te beluisteren vermits je 2.1 voldoende vind - ze gaan namelijk weg omdat ik geen 5.1 geluidsbron meer heb (had een pc, nu een laptop) en op mijn Ps3 heb ik al een receiver + set staan.
pi_91698958
vr pr?
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_91807643
vraagprijs 40 euro,
pi_91838214
Breda is me iets te ver weg, maar ik wil hem wel hebben :) Stuur je hem naar me op?
I'm an individual, yeah, but I'm part of a movement...My movement told me be a consumer and I consumed it....They told me to just do it, I listened to what that swoosh said....Look at what that swoosh did...
pi_91856483
Ik heb precies dezelfde. Ze zijn echt geweldig! ^^
Suikoden heerst
pi_91856700
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:08 schreef Plus1 het volgende:
Breda is me iets te ver weg, maar ik wil hem wel hebben :) Stuur je hem naar me op?
Wat is dan je inclusief bod? Ik wil hem best in een doos duwen, maar de originele doos heb ik niet meer.
pi_91868762
TVP! Hoe is de bass?

Woon in Breda, dus kan 'm zo bij je ophalen :)
pi_91876295
ik heb hier de 2.1 versie van zo te zien (zelfde sub). heel prima set als je iets meer verwacht dan een sweex 2.0 setje, maar ook geen enorme uitgaven wil doen.
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_91881867
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:36 schreef Starman89 het volgende:
TVP! Hoe is de bass?

Vol en diep. Wil geen onrealistische verwachtingen scheppen van een 'instap' 5.1 set, maar ik vind hem echt heel goed. Heb hem nooit ten volle kunnen benutten omdat zoiets niet sociaal is in een rijtjeshuis.
pi_91882758
Vijf tientjes, stuur maar op :)
I'm an individual, yeah, but I'm part of a movement...My movement told me be a consumer and I consumed it....They told me to just do it, I listened to what that swoosh said....Look at what that swoosh did...
pi_91915138
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:36 schreef Starman89 het volgende:
TVP! Hoe is de bass?

Ga jij nog over het lopende bod heen of kan ik hem al gaan inpakken? :P
pi_91915163
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 08:45 schreef Plus1 het volgende:
Ik geef hem eerlijkerwijs nog even om te reageren, maar als hij dat niet doet, is hij voor jou.
pi_91917418
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:37 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Ga jij nog over het lopende bod heen of kan ik hem al gaan inpakken? :P
Wordt financieel momenteel even lastig, dus dan gaat ie naar Plus1.

Mocht het niks worden, laat even weten, dan heb ik in de nabije toekomst (lees 1 á 2 maanden) nog wel interesse!
pi_91929272
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 08:45 schreef Plus1 het volgende:
Dan is hij voor jou! PM jij mij even je gegevens?
pi_91929776
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 08:17 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Dan is hij voor jou! PM jij mij even je gegevens?
Done :)
pi_92134689
Is verkocht, betaald en verstuurd. Mag dicht!
pi_92267182
Oke :)
Juin uit Eigen Tuin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')