Volgens mij zijn er meer speakersets bekend onder dit type, maar ik het is in ieder geval precies de set op deze foto:
![images?q=tbn:ANd9GcSFtJVGikQG8ees_EFENF9JVzNkHOgGngt8MZeWxvPhNnRD8G_L&t=1]()
Ook heb ik geen zin om het vermogen op te zoeken, maar ik heb er ooit CSS, WoW en dergelijken op gespeeld - ze gaan op half vermogen al hard zat. Wat ik veel belangrijker vond is dat de set op dit soort niveau's nog heel netjes helder klinkt, geen vervormingen of ander raar geluid.
Er zijn geen noemenswaardige beschadigingen. De sattelieten zin met tie-wraps opgehangen geweest, zonder de meegeleverde beugels. De beugels zijn zowel geschikt als standaard, of om ze aan de muur te monteren. De kabels van de speakers naar de sub zijn standaard tulp-stekker formaat, dus ze zijn eenvoudig te verlengen zonder in de kabels te knippen.
De kwaliteit van een Logitech set mag, uitzonderingen daargelaten, een aangenomen feit zijn, dus 'without further ado' - vraagprijs 40 euro, ik luister naar een goed bod. Ze zijn af te halen in Breda en te beluisteren vermits je 2.1 voldoende vind - ze gaan namelijk weg omdat ik geen 5.1 geluidsbron meer heb (had een pc, nu een laptop) en op mijn Ps3 heb ik al een receiver + set staan.