Als ik nu één slok drank neem lazer ik omquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dr maar een glas Dooleys bijgepakt
In theorie wel, de praktijk is helaas wat moeilijker. Ik wil er al vanaf m'n 12e heel graag naartoe, maar eerst was ik te jong, daarna ben ik gaan samenwonen en had m'n geld andere doeleinden en nu hebben we een zoon en die wil ik het niet aandoen om mee op rondreis te slepenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat dit over een ticket met Transavia kopen naar Ierland en dan uit een vliegtuig stappen?
OLIVEquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:49 schreef APK het volgende:
Ik vind nog steeds dat die Duffie een rare piepstem heeft. Ze lijkt / klinkt als die vrouw uit Pushing Daisies
Huh?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik nu één slok drank neem lazer ik om
Vanmorgen om half zeven keek ik nog op de wekker
Ik vond Boris ook onwijs goed toendertijdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:48 schreef Greys het volgende:
Kim en Pearl zijn geen 'sterren'.
Die Ben is echt de eerste sinds tijden in zo'n talentenjacht die het wel heeft.
En Boris, destijds.
Maar ik ben de enige in heel Nederland die dat vind volgens mij
Greysquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik nu één slok drank neem lazer ik om
Vanmorgen om half zeven keek ik nog op de wekker
Je leest echt al mijn posts foutquote:
Keek jij een paar shows geleden nou ook mee, toen ze ook bij The Fois was?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:49 schreef APK het volgende:
Ik vind nog steeds dat die Duffie een rare piepstem heeft. Ze lijkt / klinkt als die vrouw uit Pushing Daisies
Ik ken je verder niet, maar het is toch niet zo'n enorme operatie om gewoon een keer een weekendje Dublin te boeken voor 300¤ ofzo?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:49 schreef Bamba het volgende:
[..]
In theorie wel, de praktijk is helaas wat moeilijker. Ik wil er al vanaf m'n 12e heel graag naartoe, maar eerst was ik te jong, daarna ben ik gaan samenwonen en had m'n geld andere doeleinden en nu hebben we een zoon en die wil ik het niet aandoen om mee op rondreis te slepen. Ooit zal ik een keer gaan
Eiks alleen melatonine is vrij verkrijgbaar; in de 0,1mg versie, dus daar heb je er minstens 10 van nodig om iets van effect te merkenquote:
Ik vind het echt zo een gaaf nrquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Keek jij een paar shows geleden nou ook mee, toen ze ook bij The Fois was?
Toen had ze een nummer waarin ze elk woord hihihihihinnikend zong. Dat was echt raar
Hoe kom jij aan die shit dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Shit, ik had je wel wat valium en xanax kunnen sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |